Gå til innhold

Kødder hun bare med meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har blitt litt kjent med en herlig jente. Begynte på nytt å snakke sammen igjen ettersom hun tok kontakt med meg. Praten går lett og minner meg om alle de gode samtalene vi hadde sammen ifjor. Det var sist sommer vi snakket sammen. Hun ville møtes men jeg var i en litt periode og trakk meg unna. Igår tok hun igjen kontakt med meg. Vi pratet, så ble jeg kåt. Sendte henne et bilde. Plutselig skriver hun "jeg tror ikke at du vil møtes". Jeg ble litt paff og skjønte ingenting. Aå skriver hun "jaja". Og jeg skriver "hva jaja?" Hun svarer med at hun rett og slett ikke tror at vi kommer til å møtes. Og ender med å skrive "god natt!". 

Jeg ble skikkelig lei meg, alle følelsene mine blusset opp. Jeg sendte henne masse meldinger om hun bare kødder med meg. Lurte på om hun tok kontakt igjen bare for å kødde liksom. Nå sitter jeg igjen med et stort spørsmålstegn. Hva vil hun? Vet ikke hvordan jeg skal tolke henne...

Anonymkode: eff44...d61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags bilde sendte du? Please ikke si at det var dickpick...

• Liker 25
Skrevet
1 time siden, duplexx skrev:

Hva slags bilde sendte du? Please ikke si at det var dickpick...

Jo det var det som ble sendt

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og du blei paff? 

• Liker 23
Skrevet

Milde himmel, mann. Er du n00b her inne eller for den del i verden utenfor? Om du ikke skjønner det av deg selv så burde du ha fått det med deg her inne at jenter/kvinner ikke synes dickpics fra menn de ikke har møtt en gang er spesielt turn on. 

Tenker hun kjapt konkluderte: "Neste!"

Anonymkode: f4790...2ac

• Liker 12
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja,det var et sjakktrekk.Hvordan tenker du at det var smart på noen som helst måte?Det er ikke mange jenter som akkurat setter pris på det.Hun syns garantert at du var en gedigen skuffelse som sendte det.Hvis du er alvorlig,så har du lært en lekse,og gjør det aldri igjen.Sett deg litt inn i hvordan jenter er.

Anonymkode: 3eeae...956

• Liker 11
Skrevet

Hadde aldri ville møtt deg etter ett sånt bilde jeg heller.

• Liker 20
Skrevet

En av tre;

1. Du har rett.

2. Hun liker ikke dick pics og hun likte derfor ikke handlingen din og vil ikke møtes pga den.

3. Hun liker dick pics men likte ikke pikken din og vil ikke møtes pga den.

So what... Dere er tydeligvis ikke en god match, så bedre lykke neste gang. :)

• Liker 2
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva hadde du tenkt om du fikk et nærbilde av hennes kjønnslepper? 

Anonymkode: af236...096

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva hadde du tenkt om du fikk et nærbilde av hennes kjønnslepper? 

Anonymkode: af236...096

Det var nettopp det jeg ville. Ble skuffet da jeg ikke fikk respons på mitt bilde. Og det er ikke sant at hun ikke ville se nakent bilde av meg. Hun ledet selv samtalen slik så det gjorde at jeg ble kåt. Vi hadde mange sånne samtaler ifjor, hvor vi sendte hverandre masse bilder og pratet hva vi ville gjøre med hverandre når vi møtes. 

Hvorfor tar hun kontakt hvis hun etterpå skal avvise meg på denne måten?

Skrevet

Når en mann sender slik tar jeg det som et tegn på at han ser på meg som en hore og ikke er noe seriøs i det hele tatt. 

Anonymkode: 61d6a...723

• Liker 10
Skrevet

Om du blir kåt så betyr ikke det at du skal rive av deg buksene og vise alt. Det blir som et barn som forsyner seg av en kake på bordet uten å tenke seg om. "jammen jeg hadde lyst på".

• Liker 4
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Har blitt litt kjent med en herlig jente. Begynte på nytt å snakke sammen igjen ettersom hun tok kontakt med meg. Praten går lett og minner meg om alle de gode samtalene vi hadde sammen ifjor. Det var sist sommer vi snakket sammen. Hun ville møtes men jeg var i en litt periode og trakk meg unna. Igår tok hun igjen kontakt med meg. Vi pratet, så ble jeg kåt. Sendte henne et bilde. Plutselig skriver hun "jeg tror ikke at du vil møtes". Jeg ble litt paff og skjønte ingenting. Aå skriver hun "jaja". Og jeg skriver "hva jaja?" Hun svarer med at hun rett og slett ikke tror at vi kommer til å møtes. Og ender med å skrive "god natt!". 

Jeg ble skikkelig lei meg, alle følelsene mine blusset opp. Jeg sendte henne masse meldinger om hun bare kødder med meg. Lurte på om hun tok kontakt igjen bare for å kødde liksom. Nå sitter jeg igjen med et stort spørsmålstegn. Hva vil hun? Vet ikke hvordan jeg skal tolke henne...

Det var en #shittest ( https://illimitablemen.com/2014/12/14/the-shit-test-encyclopedia/) for å se hvordan du reagerer ...tydeligvis failet du den.  De tester deg på slike irrasjonelle måter for å se om du takler det. Det er turnoff for kvinner om du ikke takler den slags og blir helt utsatt og redd som en guttevalp. 

"Why are they called shit tests? Well when somebody “gives you shit” and fucks with your head to see how you will react, what you are experiencing is typically a (series of) shit test(s). Everyone has been shit tested, gets shit tested and will continue to be shit tested; It’s an unavoidable part of human interaction. We use shit tests to make value judgements about people, likewise they can be used to determine how people cope under pressure. The underlying mechanism of shit tests is to test your mettle. Hence the name is not only fitting, but likewise, accurate."

On the immediately observable superficial level, the majority of people are concealing their true identity. Thus in order to make accurate deductions about the personalities around us, we challenge one another subtextually and draw conclusions about “what the other person is really like” when gauging their responses.

Skrevet
9 timer siden, Uni skrev:

Om du blir kåt så betyr ikke det at du skal rive av deg buksene og vise alt. Det blir som et barn som forsyner seg av en kake på bordet uten å tenke seg om. "jammen jeg hadde lyst på".

Hallo! Hun ledet selv til at samtalen ble til sexprat. 

Hun skrev: "hva gjør du nå?" Jeg svarte at jeg bare slapper av på sofa med tv. Så skrev hun at tror ikke at det er alt jeg gjør. Jeg skrev: "hva vil du at jeg skal gjøre?" Så mottar jeg en gif med seksuelt innhold. Det gjør meg kåt, og jeg sier at jeg skulle ønske at hun var her med meg. Da kunne hun gjøre med meg alt hun har ønsket og sagt at hun skal gjøre. Så sier hun at det er opp til meg å møtes, og at hun ikke liker å chatte i all evigheten. Akkurat da tok jeg et bilde, og før jeg fikk lest hennes melding, ble bildet sendt. Like etteepå skriver hun "jeg tror ikke at du vil møtes". Og her starter startet problemet som jeg nevnte i hovedinnlegget. 

Skrevet

I denne tråden:

kvinner som ikke forstår menn prøver å gi råd om ting de ikke ha peiling på.

Anonymkode: 0c7db...350

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I denne tråden:

kvinner som ikke forstår menn prøver å gi råd om ting de ikke ha peiling på.

Anonymkode: 0c7db...350

Ja fysj, kan ikke forvente at menn har sosial IQ. Det er bare så altfor mye forlangt..

Anonymkode: f29d0...83a

• Liker 6
Skrevet (endret)
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Hallo! Hun ledet selv til at samtalen ble til sexprat. 

Hun skrev: "hva gjør du nå?" Jeg svarte at jeg bare slapper av på sofa med tv. Så skrev hun at tror ikke at det er alt jeg gjør. Jeg skrev: "hva vil du at jeg skal gjøre?" Så mottar jeg en gif med seksuelt innhold. Det gjør meg kåt, og jeg sier at jeg skulle ønske at hun var her med meg. Da kunne hun gjøre med meg alt hun har ønsket og sagt at hun skal gjøre. Så sier hun at det er opp til meg å møtes, og at hun ikke liker å chatte i all evigheten. Akkurat da tok jeg et bilde, og før jeg fikk lest hennes melding, ble bildet sendt. Like etteepå skriver hun "jeg tror ikke at du vil møtes". Og her starter startet problemet som jeg nevnte i hovedinnlegget. 

Det du skriver betyr ikke at det var lurt å sende dickpick. For å sette det på spissen: Det er forskjell på teasing og blotting.
Hun ville tydeligvis skrive om sex, men det betyr ikke at hun ville ha dickpick. Ikke send dickpick uten at hun enten har rett ut bedt om å få et dickpick, eller hun har sendt et fittebilde av seg selv.
At hun sendte gift med seksuelt innhold åpnet for at du kunne sende en lignende gif tilbake, men ikke dickpick.

Som en tommelfingerregel: Unngå å gå noe lenger enn dama gjør. Hvis hun sexter, så sexter du tilbake (ikke bilder). Hvis hun sender gif, send en gif tilbake. Hvis hun sender bilde av pupper så kan du sende bilde av brystkasse. Når hun sender fittebilde, da kan du sende kukbilde.

Endret av Uni
  • Liker 5
Skrevet

Hva feiler det egentlig gutter/menn som sender penisbilder? Er det noe galt oppi hodene deres?

• Liker 3
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ååååherregud. HVORFOR??? Hun har avskrevet deg som totalt useriøs. Hvilket man er når man sender sånt.. det er kvalmt - ikke tennende. 

Om du vil ha henne tilbake må du unnskylde deg og forklare at det var et dick move (hehehehe), og si at du trodde det ville tenne henne, men åpenbart ikke gjorde det. At du er genuint interessert og ikke bare er ute etter sex.

Du har mistet alle stjernene i boken hennes. 

• Liker 3
Skrevet

Du møtte henne ikke sist.  At du deretter var rask ute med bilde tolket hun som at du bare er ute etter å sitte foran skjermen og onanere. 

Når hun så sa at hun ikke tror du vil møtes - da var hun ute etter en beklagelse og et slags bevis for at du er interessert i noe mer.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...