Ruccula Skrevet 25. februar 2018 #41 Skrevet 25. februar 2018 Prevansjon er begges ansvar. Du har selvfølgelig gjort ditt ved å opplyse om at du ikke går på noe. Så ballen ligger i utgangspunktet hos han.. Men jeg ville likevel stilt meg spørsmålet om dette er en mann du ønsker som far til ditt barn. Tenk om han ønsker 50% samvær med barnet og du må samarbeide med han de neste 18 år 1
Ruccula Skrevet 25. februar 2018 #42 Skrevet 25. februar 2018 8 timer siden, abrasiveRefraction skrev: Det finnes ikke effektiv prevensjon for menn så det må selvsagt kvinnen ta seg av. Dust... Kondom 3
ajarRun Skrevet 25. februar 2018 #43 Skrevet 25. februar 2018 6 timer siden, Ruccula skrev: Dust... Kondom 18% feilrate i året. Ubrukelig. 1
Ruccula Skrevet 25. februar 2018 #44 Skrevet 25. februar 2018 6 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: 18% feilrate i året. Ubrukelig. Vi har ihvertfall brukt det i 8 år uten problemer 2
ajarRun Skrevet 25. februar 2018 #45 Skrevet 25. februar 2018 18 minutter siden, Ruccula skrev: Vi har ihvertfall brukt det i 8 år uten problemer Og min tante Olga har røyket i 18 år uten problemer. Røyking er visst ufarlig! Fantastisk at du lever i en verden der anekdotalt piss betyr noe, men noen av oss lever faktisk i den virkelige verden der vi bruker empiriske data for å forstå verden.
Ruccula Skrevet 25. februar 2018 #46 Skrevet 25. februar 2018 48 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Og min tante Olga har røyket i 18 år uten problemer. Røyking er visst ufarlig! Fantastisk at du lever i en verden der anekdotalt piss betyr noe, men noen av oss lever faktisk i den virkelige verden der vi bruker empiriske data for å forstå verden. Jaja, da får man avstå fra sex da. Dere menn kan ikke ta som en selvfølge at kvinner skal måtte stappe i seg kunstige hormoner i åresvis!! 2
ajarRun Skrevet 25. februar 2018 #47 Skrevet 25. februar 2018 4 minutter siden, Ruccula skrev: Jaja, da får man avstå fra sex da. Dere menn kan ikke ta som en selvfølge at kvinner skal måtte stappe i seg kunstige hormoner i åresvis!! Finnes mange hormonfrie prevensjonsmiddler. Det er jo kvinner som nekter prevensjon som bør avstå fra sex.
letanglia Skrevet 25. februar 2018 #48 Skrevet 25. februar 2018 Han selvfølgelig! Men helt ærlig, jeg ville sluttet å ha sex med han. Han er jo fullstendig fjern, ansvarsløs og respektløs! Han kommer til å lage et helvete for deg om du skulle bli gravid, og kommer til å være idioten over alle duste-fedre og ikke gi deg noe som helst avlasting eller forståelse og hjelp, og ikke gi ungen noe som helst sunn papparolle og ta ansvar. Det er fair nok det, men når han ikke er noe godt farsemne og ikke vil ha barn så MÅ han da for pokker tre på seg en kondom, ellers så driter han jo fullstendig i både deg og ungen så lenge han får seg litt sex! Møkkamann spør du meg!
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #49 Skrevet 25. februar 2018 16 timer siden, Peter007 skrev: Tenker vel ts har laget en trollertråd Greit at du tenker det, men hva mener du egentlig? Anonymkode: 5704b...6ef
Gjest Margo Skrevet 25. februar 2018 #50 Skrevet 25. februar 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Da ville jeg svsrt: du er verdens mest elskede og ønskede barn. Selv når situasjonen var vanskelig for moren din så var jeg villig til å kjempe hardt for deg. Fra dag 1 kjente jeg at jeg elsket deg med hele mitt hjerte. Ikke alle var enige at du burde bli født, men for meg var det ikke et fiber i kroppen min som ikke ønsker deg. Du er mitt livs store kjærlighet og jeg Jan ikke forestille meg å elske noe eller noen mer enn deg! ts Anonymkode: 500ea...bc4 Å herregud for en suppe! Tror du virkelig på det du skriver her? Jeg tenker at det første som MÅ på plass før man overhodet tenker på å skaffe seg et barn er evnen til å sette andre fremfor seg selv.
funginger Skrevet 25. februar 2018 #51 Skrevet 25. februar 2018 Jeg synes du burde dra til Danmark og bli befruktet.
Ruccula Skrevet 25. februar 2018 #52 Skrevet 25. februar 2018 3 timer siden, abrasiveRefraction skrev: Finnes mange hormonfrie prevensjonsmiddler. Det er jo kvinner som nekter prevensjon som bør avstå fra sex. Jaha? Tenker du på kobberspiral da eller? Du vet at det fører til store blødninger og smerter? Lidelser er helt greit så lenge det rammer kvinner? Hvordan er det å være så forbaska egoistisk og egosentrert egentlig? 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #53 Skrevet 25. februar 2018 4 timer siden, abrasiveRefraction skrev: Finnes mange hormonfrie prevensjonsmiddler. Det er jo kvinner som nekter prevensjon som bør avstå fra sex. kan du ikke bare sterilisere deg i stedet for å sitte på internett å ville alle kvinner vondt? ditt troll. ikke veldig morsom om det er det du tror. Anonymkode: 5db21...206 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #54 Skrevet 25. februar 2018 5 timer siden, abrasiveRefraction skrev: 18% feilrate i året. Ubrukelig. Du farer med løgn og burde bli utestengt fra å delta på dette forumet Anonymkode: 5db21...206 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #55 Skrevet 25. februar 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: ts er meget barnslig og har ekkle holdninger. tenker kun på seg selv Anonymkode: 81fa3...3a4 er det en som er barnslig , ekkel og egoistisk så er det jo denne fyren hun har sex med, som ikke gidder å bruke kondom, og ikke engang gidder konsekvensene av å ikke bruke kondom. Blir overraska om denne fyren i det hele tatt har gått på barneskolen så dum han er som ikke legger sammen to og to og forstår naturlige konsekvenser. En voksen mann kan dette, og en voksen mann tar såklart ansvar og bruker kondom Anonymkode: 5db21...206
ajarRun Skrevet 25. februar 2018 #56 Skrevet 25. februar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: kan du ikke bare sterilisere deg i stedet for å sitte på internett å ville alle kvinner vondt? ditt troll. ikke veldig morsom om det er det du tror. Anonymkode: 5db21...206 Prevensjonspiller er jo ufarlige. Jeg har ikke noe i mot sterilisering men mange menn vil ha barn. Da finnes det ingen alternative prevensjonsmiddel som fungerer. 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du farer med løgn og burde bli utestengt fra å delta på dette forumet Anonymkode: 5db21...206 https://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_birth_control_methods#Effectiveness Se på typisk bruk failure rate. 18% for kondom. Men du har vel kilder som støtter opp din påstand?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #57 Skrevet 25. februar 2018 1 time siden, abrasiveRefraction skrev: Prevensjonspiller er jo ufarlige. Jeg har ikke noe i mot sterilisering men mange menn vil ha barn. Da finnes det ingen alternative prevensjonsmiddel som fungerer. https://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_birth_control_methods#Effectiveness Se på typisk bruk failure rate. 18% for kondom. Men du har vel kilder som støtter opp din påstand? Ufarlige?? De snille bivirkningene av p piller er: Vaginal blødning, kvalme, ømme bryster, hodepine, vektøkning, humørsvingninger, soppinfeksjon i skjeden, nedsatt sexlyst, utflod og visuelle endringer Selv for de kvinnene uten umiddelbare reaksjoner, kan lang tids bruk potensielt gi store problemer, inkludert infertilitet, kreft, hjerneslag, og blodpropp bare for å nevne noen. hadde det vært du som hadde måtte tilføre alle disse hormonene i kroppen din hadde nok pipa fått en annen lyd EGOIST! Anonymkode: 339d4...6bb 1
ajarRun Skrevet 25. februar 2018 #58 Skrevet 25. februar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ufarlige?? De snille bivirkningene av p piller er: Vaginal blødning, kvalme, ømme bryster, hodepine, vektøkning, humørsvingninger, soppinfeksjon i skjeden, nedsatt sexlyst, utflod og visuelle endringer Selv for de kvinnene uten umiddelbare reaksjoner, kan lang tids bruk potensielt gi store problemer, inkludert infertilitet, kreft, hjerneslag, og blodpropp bare for å nevne noen. hadde det vært du som hadde måtte tilføre alle disse hormonene i kroppen din hadde nok pipa fått en annen lyd EGOIST! Anonymkode: 339d4...6bb Mye mindre farlig enn graviditet.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #59 Skrevet 25. februar 2018 1 time siden, abrasiveRefraction skrev: Prevensjonspiller er jo ufarlige. Haha????? Altså, skjønner at du troller, men fordi postene dine er skadelig for andre å lese er det allikevel viktig å få frem at p piller er helseskadelig både fysisk og psykisk. 6 av 10 får så store bivirkninger at det reduserer livskvaliteten deres. P piller øker ikke bare sjansen for blodpropp men også kreft, hjertesykdommer og død. For å bare nevne 3 av ca 40 helseskadelige områder. Andre kjente bivirkninger er redusert sexlyst og manglende evne til å oppnå nytelse og orgasme av sex, slik som bivirkninger av antidepressiva også. Men det tydeligvis ikke få farlig for deg at jenta ikke får en shit ut av sexen , blir psykisk syk, kronisk hodepine, økt svette og har økt fare for dødelige hjerte og kar sykdommer og kreft så lenge du får knulle, eller? Muttern din må virkelig være stolt av deg, drittsekk. Anonymkode: 5db21...206 1
ajarRun Skrevet 25. februar 2018 #60 Skrevet 25. februar 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha????? Altså, skjønner at du troller, men fordi postene dine er skadelig for andre å lese er det allikevel viktig å få frem at p piller er helseskadelig både fysisk og psykisk. 6 av 10 får så store bivirkninger at det reduserer livskvaliteten deres. P piller øker ikke bare sjansen for blodpropp men også kreft, hjertesykdommer og død. For å bare nevne 3 av ca 40 helseskadelige områder. Andre kjente bivirkninger er redusert sexlyst og manglende evne til å oppnå nytelse og orgasme av sex, slik som bivirkninger av antidepressiva også. Men det tydeligvis ikke få farlig for deg at jenta ikke får en shit ut av sexen , blir psykisk syk, kronisk hodepine, økt svette og har økt fare for dødelige hjerte og kar sykdommer og kreft så lenge du får knulle, eller? Muttern din må virkelig være stolt av deg, drittsekk. Anonymkode: 5db21...206 6 av 10 er alt for høyt. Du må sammenligne konsekvensene av hormonell prevensjon med hvor mange barn man får i snitt hvis man bruker kondom (på 40 år blir det 4-5 barn). 5 graviditeter reduserer livskvalitet og sexliv drastisk. Kvinner kan velge mellom hauger av hormonell prevensjon, ikke alle vil ha bivrikninger. Menn har ikke et eneste reverserbart prevensjonsmiddel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå