AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #21 Skrevet 24. februar 2018 1 minutt siden, Peter007 skrev: Ja det må han om han ikke vil betale barnebidrag minst 18 år. Jeg bare bemerket er innlegg som sa mannen hadde ansvar så lenge du var åpen om det. Ja,jeg syntesjo han har ansvaret, så lenge jeg både er åpen om det og minner han på det i situasjonen. Han er, som sagt, en godt voksen mann. Ts Anonymkode: 500ea...bc4 2
duplexx Skrevet 24. februar 2018 #22 Skrevet 24. februar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da får han bruke prevensjon da? Jeg gjør jo ikke det, og han er voksen nok til å vite hvordan barn lages. Ts Anonymkode: 500ea...bc4 Når barnet ditt spør - hva skal du svare? 🤣 «Ja vennen min, jeg skjønner at du skulle ønske du hadde en farsfigur. Men jeg var ikke så keen på det jeg, og jeg ba mannen bruke kondom om han ikke ønsket å bli økonomisk ansvarlig for deg, men det gadd han ikke 🙄🙄» Dette føles liksom som en ok forklaring å servere ditt kommende barn? Det er forskjell på folk skjønner jeg... 4
Peter007 Skrevet 24. februar 2018 #23 Skrevet 24. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja,jeg syntesjo han har ansvaret, så lenge jeg både er åpen om det og minner han på det i situasjonen. Han er, som sagt, en godt voksen mann. Ts Anonymkode: 500ea...bc4 Det du kan kreve er barnebidraget. Du kan ikke kreve noe mer.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #24 Skrevet 24. februar 2018 Akkurat nå, duplexx skrev: Når barnet ditt spør - hva skal du svare? 🤣 «Ja vennen min, jeg skjønner at du skulle ønske du hadde en farsfigur. Men jeg var ikke så keen på det jeg, og jeg ba mannen bruke kondom om han ikke ønsket å bli økonomisk ansvarlig for deg, men det gadd han ikke 🙄🙄» Dette føles liksom som en ok forklaring å servere ditt kommende barn? Det er forskjell på folk skjønner jeg... Da ville jeg svsrt: du er verdens mest elskede og ønskede barn. Selv når situasjonen var vanskelig for moren din så var jeg villig til å kjempe hardt for deg. Fra dag 1 kjente jeg at jeg elsket deg med hele mitt hjerte. Ikke alle var enige at du burde bli født, men for meg var det ikke et fiber i kroppen min som ikke ønsker deg. Du er mitt livs store kjærlighet og jeg Jan ikke forestille meg å elske noe eller noen mer enn deg! ts Anonymkode: 500ea...bc4 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #25 Skrevet 24. februar 2018 3 minutter siden, Peter007 skrev: Det du kan kreve er barnebidraget. Du kan ikke kreve noe mer. Trenger ikke nie mer. Trenger ikke det en gang, men vi får se. Ts Anonymkode: 500ea...bc4
duplexx Skrevet 24. februar 2018 #26 Skrevet 24. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da ville jeg svsrt: du er verdens mest elskede og ønskede barn. Selv når situasjonen var vanskelig for moren din så var jeg villig til å kjempe hardt for deg. Fra dag 1 kjente jeg at jeg elsket deg med hele mitt hjerte. Ikke alle var enige at du burde bli født, men for meg var det ikke et fiber i kroppen min som ikke ønsker deg. Du er mitt livs store kjærlighet og jeg Jan ikke forestille meg å elske noe eller noen mer enn deg! ts Anonymkode: 500ea...bc4 Men hvorfor finner du ikke en mann som er villig til å gi deg sperm mot avtale om at han ikke trenger å være økonomisk ansvarlig? I stedet for å ta til takke med en random tulling? Å ønske barn uten mann er en ærlig sak. Men måten du gjør det på stiller jeg meg litt kritisk til... 4
Peter007 Skrevet 24. februar 2018 #27 Skrevet 24. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Trenger ikke nie mer. Trenger ikke det en gang, men vi får se. Ts Anonymkode: 500ea...bc4 Hvorfor puler du med denne karen?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #28 Skrevet 24. februar 2018 1 minutt siden, duplexx skrev: Men hvorfor finner du ikke en mann som er villig til å gi deg sperm mot avtale om at han ikke trenger å være økonomisk ansvarlig? I stedet for å ta til takke med en random tulling? Å ønske barn uten mann er en ærlig sak. Men måten du gjør det på stiller jeg meg litt kritisk til... Jeg er selv adoptert, og ville ikke ønsket for mitt barn at han eller hun aldri skal kunne kontakte opphavet sitt. Det har vært tungt for meg, og det ønsker jeg ikke for mitt barn. Anonymkode: 500ea...bc4 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #29 Skrevet 24. februar 2018 3 minutter siden, Peter007 skrev: Hvorfor puler du med denne karen? Han er kjekk da ts Anonymkode: 500ea...bc4
FrodeF Skrevet 24. februar 2018 #30 Skrevet 24. februar 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: er ikke bekymret for det. Vokste selv opp uten noen far, det gikk veldig fint. TS Anonymkode: 500ea...bc4 Så hva er poenget med denne tråden? Du virker ikke moden nok til å få barn, spesielt ikke som alenemor 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #31 Skrevet 24. februar 2018 1 minutt siden, FrodeF skrev: Så hva er poenget med denne tråden? Du virker ikke moden nok til å få barn, spesielt ikke som alenemor Det er jeg. Føler meg veldig trygg på det. Ts Anonymkode: 500ea...bc4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #32 Skrevet 24. februar 2018 Jeg er faktisk litt ‘redd’ for at jeg er gravid nå. Håper jo litt det, men man kan aldri vite. Får bare vente på mensen 😬 ts Anonymkode: 500ea...bc4 1
Peter007 Skrevet 24. februar 2018 #33 Skrevet 24. februar 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er kjekk da ts Anonymkode: 500ea...bc4 Hva er du?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #34 Skrevet 24. februar 2018 1 minutt siden, Peter007 skrev: Hva er du? Hæ? Ts Anonymkode: 500ea...bc4
Peter007 Skrevet 24. februar 2018 #35 Skrevet 24. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Ts Anonymkode: 500ea...bc4 Tenk etter
Minlillesky Skrevet 24. februar 2018 #36 Skrevet 24. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sagt fra til han heg dater om at jeg ikke går på noen prevensjon og at jeg ønsker meg barn. Han sier han ikke vil ha barn,men tar 0 ansvar selv. Jeg har til og medmennesker sagt det til han det under akten at ‘jaja, du er ikke så redd for at jeg skal bli gravid’, for jeg trodde han i det minste ville velge å trekke seg ut, men nei. Virker som han ikke tar meg seriøst i det hele tatt. Anonymkode: 500ea...bc4 Begge parter har like stort ansvar til å beskytte seg med prevensjon. Du sa i fra om at du ikke går på noen prevensjon, han var klar over det, men brydde seg ikke. Da kan han ikke bli sint når/om du blir gravid.. 4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #37 Skrevet 25. februar 2018 3 hours ago, abrasiveRefraction said: Det finnes ikke effektiv prevensjon for menn så det må selvsagt kvinnen ta seg av. Det finnes kondom. Sjansen for å bli gravid med bruk av kondom er vesentlig mye mindre enn sjansen for å bli gravid uten prevensjon overhodet. Ingen prevensjon er 100% sikker. Er det da kvinnen sin feil ene og alene om hun bli gravid, selv om hun har gått på prevensjon og brukt den 100% etter anvisningen, mens mannen er uten skyld? Hvis begge to bruker prevensjon skal det mye til at begge deler skal svikte. Anonymkode: cb3ec...a1e 4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #38 Skrevet 25. februar 2018 3 hours ago, duplexx said: Når barnet ditt spør - hva skal du svare? 🤣 «Ja vennen min, jeg skjønner at du skulle ønske du hadde en farsfigur. Men jeg var ikke så keen på det jeg, og jeg ba mannen bruke kondom om han ikke ønsket å bli økonomisk ansvarlig for deg, men det gadd han ikke 🙄🙄» Dette føles liksom som en ok forklaring å servere ditt kommende barn? Det er forskjell på folk skjønner jeg... Er det bedre å svare "Ja, vennen min, jeg skjønner du skulle ønske at du hadde en farsfigur, men han var et rasshøl som ditchet meg så snart jeg ble gravid". Jeg tror de fleste barn som har vokst opp uten en farsfigur (meg selv inkludert) ville ønsket å bli født til tross for fraværende far, i stedet for å bli abortert. Jeg er evig takknemlig for at moren min orket å gå gjennom et svangerskap og min spedbarnstid mutters alene, fordi det betyr at jeg lever i dag og har et god og givende liv. Anonymkode: cb3ec...a1e 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #39 Skrevet 25. februar 2018 Den som ikke vil bli/gjøre noen gravid Anonymkode: 132cd...185 1
Jolene Skrevet 25. februar 2018 #40 Skrevet 25. februar 2018 Prenvensjon er selvsagt begges ansvar! Man vil da ikke ha en lausunge uten en ordentlig far? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå