perplexed Skrevet 23. februar 2018 #61 Skrevet 23. februar 2018 De fleste i Norge er vel enige i at man ikke kan velge egen legning? En kvinne kan ikke bare velge å bli lesbisk. Det du ser på som attraktivt hos en kvinne er skjønnhet og feminine trekk. Det jeg finner attraktivt hos en mann er det maskuline, de grove trekkene, skjeggstubbene, de store hendene. Det er mange kvinner jeg synes er helt fantastisk vakre, men jeg er ikke seksuelt tiltrukket av vakre feminine trekk. 1
Gravity Skrevet 23. februar 2018 #62 Skrevet 23. februar 2018 Jeg har ikke lest hele tråden, men må innrømme at jeg ofte har lurt på det motsatte . Hadde jeg vært mann hadde jeg jo garantert villet være med en annen mann . 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #63 Skrevet 23. februar 2018 Jeg forstår ikke hvorfor ikke alle menn blir kjæreste med menn. Menn er mye mer maskuline, kjekke og mandige. Hår på brystet, store hender, mindre drama og en kjærlig personlighet. Jeg lurer også på om trådstarter er autist. Jeg har ei bekjent som er det, og hun driver på samme måten. Skal bare skape krangling og har idiotiske meninger. Anonymkode: 17dbe...055 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #64 Skrevet 23. februar 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle kvinner er litt lesbiske, Kvinner synes at kvinnekroppen er penere enn mannskroppen og jeg er rimelig sikker på at 95% av alle heterofile kvinner hadde vært villige til å ha lesbisk sex hvis muligheten ba seg. Anonymkode: 65d17...141 Jeg kunne aldri ha hatt sex med en kvinne, selv de gangene jeg har fått sjans (fra tilsynelatende vakkre kvinner), jeg har takket nei og gått. Jeg er jente selv. Jenter kan være fine, men blir aldri tiltrukket av dem. Menn derimot, de blir jeg kåt av. Anonymkode: 17dbe...055 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #65 Skrevet 23. februar 2018 Jeg er lesbisk! Men det er ikke et valg jeg har tatt fordi menn er "stygge". Er veldig glad i menn jeg, men vil bare ha kvinner romantisk/seksuelt. Og menn kan jo være pene, men ikke på samme måte som en kvinne kan, det har du rett i. Men det blir som å sammenlikne epler og appelsiner. Anonymkode: 9d192...0d6 2
Gjest PaN Skrevet 23. februar 2018 #66 Skrevet 23. februar 2018 (endret) Veldig indivduelt spørsmål dette, du vil aldri få et konkret svar så skjønner ikke helt hva du håpet på? Når noen blir sammen med noen så er det vel det normale å tro at det er på grunn av kjærlighet ikke på grunn av hvor fin det andre skjønn er. Ingen vil vel bli sammen med en «hot» person om h*n er en totalt creep eller er ufyselig, du skaper debatt bare for tidsfordriv. Endret 23. februar 2018 av PaN
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #67 Skrevet 23. februar 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dårlig eksempel, han der var virkelig ikke pen Anonymkode: 9d192...0d6 Alvorlig talt. Han er da virkelig ikke stygg?? Du trenger ikke digge han liksom, men Stygg er han vitterlig ikke. Jeg er ikke helt gæren etter Ryan Gosling, Channing Tatum eller Chris Hemsworth, men jeg kan likevel se at folk kan synes de er kjekke. Bare ikke helt min kopp te. Anonymkode: 01007...a19 2
Fru Uperfekt Skrevet 23. februar 2018 #69 Skrevet 23. februar 2018 16 timer siden, PeleWasShite skrev: Mannlig homofili, ja. Helt klart et reelt fenomen, og absolutt noe som bør taes seriøst. Lesbianisme, not so much. Håper du gidder å vokse opp
pinar Skrevet 23. februar 2018 #70 Skrevet 23. februar 2018 Ryddet for personangrep, brukerdebatt og bilder med opphavsrett. pinar, mod.
tussi680 Skrevet 23. februar 2018 #71 Skrevet 23. februar 2018 21 timer siden, WubWub skrev: Så kjedelig, grå og for jævlig som de fleste menn ser ut.... Så tenker jeg i mitt ydmyke og stille sinn dette ; Menn = stygge, kvinner = vakre. Så hvorfor blir ikke kvinner sammen med kvinner? Ta f.eks dette bildet, hvilken mann kan måle seg med den kroppen? Svaret er ingen. PS; Dame som blotter både det ene og det andre til oss store glede ; https://media.giphy.com/media/3Ug577ggBIvp6/giphy.gif Heldigvis er vi ulike alle sammen du!
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #72 Skrevet 23. februar 2018 Gjødselbiller burde begynne å spise biff i stedet for avføring, for det smaker jo mye bedre. Dustetråd. Anonymkode: 0b26e...f84
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå