Gå til innhold

Hvorfor blir ikke kvinner lesbiske?

Fremhevede innlegg

Gjest anonymjente21
Skrevet

Jeg mener dette var et idiotisk spørsmål skrevet av en (VOKSEN) mann.. Jeg synes motsatt av deg, at kvinner= stygge og menn= vakre. Jenter er stortsett søte, vakre og deilige? Den må du lengre ut på landet med. Jeg tenner ikke på søte folk, jeg foretrekker dem kjekke og mandige. Svært mange kvinner har en bror, det blir født flere menn enn kvinner, skal ikke de da få en like bra personlighet som sine medsøstre? Jo, ordentlige gutter finnes, du har kanskje ikke møtt på dem. Jeg vet om svært mange bitchy og frekke kvinner, så dem er ikke ett gram bedre. Hetrofile kvinner ønsker et samliv med menn, vi kan ikke bestemme oss for å bytte legning, såpass skjønner (lille) meg og det bør i alle fall du forstå. Det bilde du sendte er ikke turn on for meg nei, jeg liker gutter/unge-menn. Dessuten er ikke utseened alt, jeg setter personlighet langt høyere selv om jeg foretrekker de som er like attraktiv som meg selv, dog i motsatt kjønn! 

Jeg skjønner du er ute etter å diskutere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, anonymjente21 skrev:

Jeg mener dette var et idiotisk spørsmål skrevet av en (VOKSEN) mann.. Jeg synes motsatt av deg, at kvinner= stygge og menn= vakre. Jenter er stortsett søte, vakre og deilige? Den må du lengre ut på landet med. Jeg tenner ikke på søte folk, jeg foretrekker dem kjekke og mandige. Svært mange kvinner har en bror, det blir født flere menn enn kvinner, skal ikke de da få en like bra personlighet som sine medsøstre? Jo, ordentlige gutter finnes, du har kanskje ikke møtt på dem. Jeg vet om svært mange bitchy og frekke kvinner, så dem er ikke ett gram bedre. Hetrofile kvinner ønsker et samliv med menn, vi kan ikke bestemme oss for å bytte legning, såpass skjønner (lille) meg og det bør i alle fall du forstå. Det bilde du sendte er ikke turn on for meg nei, jeg liker gutter/unge-menn. Dessuten er ikke utseened alt, jeg setter personlighet langt høyere selv om jeg foretrekker de som er like attraktiv som meg selv, dog i motsatt kjønn! 

Jeg skjønner du er ute etter å diskutere.

om du mener at menn er vakrere enn kvinner, ja ok hvilken planet forekommer dette på? ihvertfall ikke på moder jord :laugh:

Skrevet
4 minutter siden, WubWub skrev:

mitt råd er å dumpe gutteklubben ugrei og heller finne et skikkelig flott kvinnfolk, de er vakrere og smartere enn menn, trenger man penis så finnes det gode strap-ons til salgs. bedre det enn å låse seg fast til en mannlig rundbrenner som ligger i sofaen å prumper mens han ser på en fotballkamp å hiver ned på grandis

Men så bra at min mann ikke er slik på noen punkter da :)

Så slipper jeg å dumpe ham til fordel for å leve alene for alltid. For det hadde ikke vært et alternativ for min del. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, daemonia skrev:

Men så bra at min mann ikke er slik på noen punkter da :)

Så slipper jeg å dumpe ham til fordel for å leve alene for alltid. For det hadde ikke vært et alternativ for min del. 

det er det dem alle sier , mens kjærligheten utestår. men jeg har forståelse for at stadig flere kvinner skiller seg fra sin grandis spisende , prompende og ufine mann

Skrevet
46 minutter siden, WubWub skrev:

Eksempel, hvorfor skal ei flott kvinne som dette ;

tumblr_nuunrthMnC1rlt6ieo1_500.gif

Bli sammen med en mann som dette?; 

giphy.gif

Det gir ingen logisk mening! Menn nå til dags kler seg som 14 åringer og de driter i alt av hygiene og velvære, zagger med buksa gjør de også - uten at de er klar over at det er et fengselssymbol på at de er homofile

Noen menn kanskje, men ikke flertallet

Sagging er pga at de ikke fikk/får belter

Skrevet
Akkurat nå, Fru Uperfekt skrev:

Noen menn kanskje, men ikke flertallet

Sagging er pga at de ikke fikk/får belter

sagging betyr i usa at rumpa di er tilgjengelig for alle andre menn.

og så sitter menn i Norge å saggers mens de ellers kler seg seg som 14 åringer. Ikke rart stadig flere kvinner blir sammen med andre kvinner :laugh:

Gjest PeleWasShite
Skrevet

Spørsmålet er legitimt fordi "lesbiskhet/lesbianisme" ikke er en ekte legning, men snarere et statement av trass og dårlige erfaringer med menn. Svaret på spørsmålet ditt (hvorfor flere kvinner ikke blir lesbiske) er derfor at mannfolk i det store og hele er noen elskverdige skapninger kvinner ikke kan være foruten.

Skrevet
Akkurat nå, WubWub skrev:

sagging betyr i usa at rumpa di er tilgjengelig for alle andre menn.

og så sitter menn i Norge å saggers mens de ellers kler seg seg som 14 åringer. Ikke rart stadig flere kvinner blir sammen med andre kvinner :laugh:

Beklager men det er feil.

De fleste menn jeg møter kler seg ikke som fjortiser når de passerer 20-25 men så bor jeg på bygdi

Skrevet
Akkurat nå, PeleWasShite skrev:

Spørsmålet er legitimt fordi "lesbiskhet/lesbianisme" ikke er en ekte legning, men snarere et statement av trass og dårlige erfaringer med menn. Svaret på spørsmålet ditt (hvorfor flere kvinner ikke blir lesbiske) er derfor at mannfolk i det store og hele er noen elskverdige skapninger kvinner ikke kan være foruten.

GAG

Homofili er en legning, selv om du kanskje ikke klarer å forstå det

• Liker 2
Skrevet (endret)
1 minutt siden, Fru Uperfekt skrev:

Beklager men det er feil.

De fleste menn jeg møter kler seg ikke som fjortiser når de passerer 20-25 men så bor jeg på bygdi

forundrer meg ikke et sekund at menn på bygda sagger, har hørt mange rykter om disse rompisene :laugh:

Endret av WubWub
Skrevet
Akkurat nå, Fru Uperfekt skrev:

GAG

Homofili er en legning, selv om du kanskje ikke klarer å forstå det

det skjer noek mye imellom disse saggerne bak på loven muhaha :yvonne:

Gjest anonymjente21
Skrevet (endret)
19 timer siden, WubWub skrev:

om du mener at menn er vakrere enn kvinner, ja ok hvilken planet forekommer dette på? ihvertfall ikke på moder jord :laugh:

Ja, jeg mener det og det har jeg all rett og grunn til å mene. Typen min kan måle seg langt over det du sendte der ja. Han er HOT, trent og solbrun hud, vakkre øyne, fin stil, og en herlig personlighet. Han er omsorgsfull og vil det beste for meg. Han er ganske lik Alexander fra Paradise faktisk, bare enda finere øyne og mye mer jordnær. Strap on du liksom, ingenting slår en ekte pulserende kuk, sprut og opphisset mann som bare VIL ha deg, slenge deg ned i senga og binde deg fast! Det er min mening ;) 

Endret av anonymjente21
Gjest anonymjente21
Skrevet

typen din? du har jo en tråd hvor du hevder at du er singel.

dessuten har disse mannfolka som du viser til gått på østrogentilskudd, alle mennesker kan bli pene på østrogen

Ja, jeg VAR singel, det stemmer. Jeg har fått ny type nå ;)  Hoho, for en tullete kommentar. Bestekompisen min er enda mer trent enn det der, han er PT, driver kampsport, er "ekte" kristen (les: altså ordentlig) og han går ikke på en shitt!.  

Skrevet
Akkurat nå, anonymjente21 skrev:

Ja, jeg VAR singel, det stemmer. Jeg har fått ny type nå ;)  Hoho, for en tullete kommentar. Bestekompisen min er enda mer trent enn det der, han er PT, driver kampsport, er "ekte" kristen (les: altså ordentlig) og han går ikke på en shitt!.  

jaha så du liker menn, fint for deg ;) men de fleste foretrekker kvinner av åpenbare årsaker :)

Gjest anonymjente21
Skrevet

jaha så du liker menn, fint for deg ;) men de fleste foretrekker kvinner av åpenbare årsaker :)

Feil. De fleste foretrekker det motsatte kjønn ;) 

Skrevet
3 minutter siden, anonymjente21 skrev:

Feil. De fleste foretrekker det motsatte kjønn ;) 

feil, all statistikk viser at kvinner flest liker andre kvinner.

menn er ikke noe særlig å se på og de er heller ikke trofaste.om du liker en utro prompende grandis mann så skal jeg ikke dømme.

men de fleste kvinner liker ikke dette

Skrevet
1 time siden, WubWub skrev:

men det jeg ikke forstår; menn er generelt sett stygge og ufine.

mens kvinner er søte, vakre og deilige.

så hvorfor velge en underlegen mann når man kan bli sammen med ei overlegen kvinne?

Det er ikke derfor jeg er bifil. Jeg går forresten etter mer butche damer. Jeg synes ikke kvinnekroppen i seg selv er så spennende. Liker en bra trent mannekropp, og liker ei dame med integritet som kan bære hvilken som helst kropp med respekt.

Anonymkode: a880e...b68

Gjest anonymjente21
Skrevet

feil, all statistikk viser at kvinner flest liker andre kvinner.

menn er ikke noe særlig å se på og de er heller ikke trofaste.om du liker en utro prompende grandis mann så skal jeg ikke dømme.

men de fleste kvinner liker ikke dette

Feil. Hetrofile folk foretrekker dem i motsatt kjønn. 

Menn er deilige å se på! De tenner meg. Mange menn er ikke trofaste, det stemmer, men noen er det. Ingen av typene jeg har hatt har vært en prompende grandis mann, hvor du får slike forestillinger fra aner jeg ikke, du bør oppsøke hjelp. 

Skrevet

Fordi jeg aldri har sett på kvinner på den måten. :klo: Kommer aldri til å like kvinner på samme måte som jeg liker menn.

• Liker 1
Gjest anonymjente21
Skrevet

Send meg kilde på at hetrofile foretrekker et samliv med det samme kjønn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...