WubWub Skrevet 22. februar 2018 #1 Skrevet 22. februar 2018 Så kjedelig, grå og for jævlig som de fleste menn ser ut.... Så tenker jeg i mitt ydmyke og stille sinn dette ; Menn = stygge, kvinner = vakre. Så hvorfor blir ikke kvinner sammen med kvinner? Ta f.eks dette bildet, hvilken mann kan måle seg med den kroppen? Svaret er ingen. PS; Dame som blotter både det ene og det andre til oss store glede ; https://media.giphy.com/media/3Ug577ggBIvp6/giphy.gif
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #2 Skrevet 22. februar 2018 Man kan ikke bare bli en legning! Herregud så idiotisk spørsmål. Om man kunne bestemme det selv hadde ingen vært homofile på grunn av holdninger som har vært mot denne gruppen. Det er ikke lenge siden man ble fengslet for å være homofil. Det var helt forferdelig. Anonymkode: bd74d...22c 12
WubWub Skrevet 22. februar 2018 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan ikke bare bli en legning! Herregud så idiotisk spørsmål. Om man kunne bestemme det selv hadde ingen vært homofile på grunn av holdninger som har vært mot denne gruppen. Det er ikke lenge siden man ble fengslet for å være homofil. Det var helt forferdelig. Anonymkode: bd74d...22c men det jeg ikke forstår; menn er generelt sett stygge og ufine. mens kvinner er søte, vakre og deilige. så hvorfor velge en underlegen mann når man kan bli sammen med ei overlegen kvinne?
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #4 Skrevet 22. februar 2018 3 minutter siden, WubWub skrev: men det jeg ikke forstår; menn er generelt sett stygge og ufine. mens kvinner er søte, vakre og deilige. så hvorfor velge en underlegen mann når man kan bli sammen med ei overlegen kvinne? Så du mener man skal være sammen med noen man ikke liker på noe annen måte enn vennskapelig? Noen man ikke vil kysse, ha sex med o.l? Kanskje du forstår det bedre om du ser for deg selv være sammen med og ha sex en annen mann når du er hetero. Forresten er det mange flotte, kjekke og snille menn. Jeg er veldig glad i menn jeg. Anonymkode: bd74d...22c 5
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #5 Skrevet 22. februar 2018 4 minutter siden, WubWub said: men det jeg ikke forstår; menn er generelt sett stygge og ufine. mens kvinner er søte, vakre og deilige. så hvorfor velge en underlegen mann når man kan bli sammen med ei overlegen kvinne? Jeg synes mange menn er flotte og deilige. Har ikke på langt nær slike følelser for kvinner. Kan tenke at en kvinne er vakker, men blir ikke seksuelt tiltrukket av kvinnen av den grunn. Til og med menn jeg ved første øyekast ikke synes var attraktive, kan bli veldig attraktive hvis de oppfører seg respektfullt og flørtende ovenfor meg. Anonymkode: 9eef2...c4f 4
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #6 Skrevet 22. februar 2018 21 minutter siden, WubWub skrev: Så kjedelig, grå og for jævlig som de fleste menn ser ut.... Så tenker jeg i mitt ydmyke og stille sinn dette ; Menn = stygge, kvinner = vakre. Så hvorfor blir ikke kvinner sammen med kvinner? Ta f.eks dette bildet, hvilken mann kan måle seg med den kroppen? Svaret er ingen. PS; Dame som blotter både det ene og det andre til oss store glede ; https://media.giphy.com/media/3Ug577ggBIvp6/giphy.gif Allikevel er du bi? Anonymkode: dd6f4...b4c 6
WubWub Skrevet 22. februar 2018 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så du mener man skal være sammen med noen man ikke liker på noe annen måte enn vennskapelig? Noen man ikke vil kysse, ha sex med o.l? Kanskje du forstår det bedre om du ser for deg selv være sammen med og ha sex en annen mann når du er hetero. Forresten er det mange flotte, kjekke og snille menn. Jeg er veldig glad i menn jeg. Anonymkode: bd74d...22c men menn ser ikke bra ut, hvorfor ikke heller kysse ei kvinne? kvinner ser mye bedre ut. det logiske valget er derfor å ha sex med kvinner. ihvertfall fra mitt synspunkt
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #8 Skrevet 22. februar 2018 Jeg er glad jeg ikke liker vørterøl, jeg - så vondt som det er. Anonymkode: 0b26e...f84 2
WubWub Skrevet 22. februar 2018 Forfatter #9 Skrevet 22. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Allikevel er du bi? Anonymkode: dd6f4...b4c penis er jo greit men kvinner kan alltids bruke strap-on om nøden melder seg. ei kvinne vil alltid være uendelig vakrere enn en mann så jeg skjønner ikke hvorfor kvinner går etter menn?
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #10 Skrevet 22. februar 2018 Det blir jo helt meningsløst å skulle diskutere dette. "Menn er jo uendelig flottere og mer sexy. Maskuline og sterke. Hvorfor blir ikke menn homofile?" Anonymkode: a30f1...2b0 7
WubWub Skrevet 22. februar 2018 Forfatter #11 Skrevet 22. februar 2018 Eksempel, hvorfor skal ei flott kvinne som dette ; Bli sammen med en mann som dette?; Det gir ingen logisk mening! Menn nå til dags kler seg som 14 åringer og de driter i alt av hygiene og velvære, zagger med buksa gjør de også - uten at de er klar over at det er et fengselssymbol på at de er homofile
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #12 Skrevet 22. februar 2018 6 minutter siden, WubWub skrev: men menn ser ikke bra ut, hvorfor ikke heller kysse ei kvinne? kvinner ser mye bedre ut. det logiske valget er derfor å ha sex med kvinner. ihvertfall fra mitt synspunkt Fordi du liker kvinner så vil du ha kvinner. Det betyr ikke at alle vil kysse kvinner fordi du vil det. Skjønner du? Anonymkode: bd74d...22c 4
WubWub Skrevet 22. februar 2018 Forfatter #13 Skrevet 22. februar 2018 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi du liker kvinner så vil du ha kvinner. Det betyr ikke at alle vil kysse kvinner fordi du vil det. Skjønner du? Anonymkode: bd74d...22c jeg vil kysse noen som er vakker, men realiteten er at ingen menn er vakre. derfor må jeg kysse kvinner og det burde også andre kvinner Endret 22. februar 2018 av WubWub
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #15 Skrevet 22. februar 2018 1 minutt siden, WubWub skrev: Eksempel, hvorfor skal ei flott kvinne som dette ; Bli sammen med en mann som dette?; Det gir ingen logisk mening! Menn nå til dags kler seg som 14 åringer og de driter i alt av hygiene og velvære, zagger med buksa gjør de også - uten at de er klar over at det er et fengselssymbol på at de er homofile Nei, det er kjempemange flotte menn. Nå som det er OL kan vi bare ta en titt på troppen vår. Emil Svendsen, Johannes Klæbo, Tarjei Bø, Johannes Bø, Erlend Bjøntegaard, Didrik Tønseth, Niklas Dyrhaug og sist men ikke minst mitt store crush for tiden: Emil Iversenn. Namnam Anonymkode: bd74d...22c 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #16 Skrevet 22. februar 2018 Hormoner og feromoner og alt det der vel? Anonymkode: a1465...bb7
WubWub Skrevet 22. februar 2018 Forfatter #17 Skrevet 22. februar 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hormoner og feromoner og alt det der vel? Anonymkode: a1465...bb7 om du går på et kjøpesenter ta en titt på 10 menn - de fleste er stygge ta så en titt på 10 kvinner - de fleste er vakre og er kjempe søte så hvorfor går kvinner for menn når de kan få så mye bedre? ; andre kvinner
Summer lady Skrevet 22. februar 2018 #18 Skrevet 22. februar 2018 Fordi menn er det deiligste på denne jord. Pluss at jeg ikke tenner på eller synes kvinner/ kvinnekropper er vakre. 4
daemonia Skrevet 22. februar 2018 #19 Skrevet 22. februar 2018 Men så er det vel meg ingen din som gjør at u tenker på denne måten? At kvinner er sexy, du vil kysse dem, du vil ha sex med dem... For meg er det absolutt ingenting ved andre kvinner som tilsier at jeg har det ønsket. Derimot ser jeg flotte menn. Og med menn mener jeg ikke sånne glatte reality-typer. Det kvalifiserer ikke til menn, men guttunger. Jeg er helt og holdent heterofil. Så selvfølgelig tenner ikke jeg på kvinner. Det du sier er like dumt som at en homofil skulle sagt til en lesbisk at hun må jo finne seg en mann, for det er så mye bedre. 3
WubWub Skrevet 22. februar 2018 Forfatter #20 Skrevet 22. februar 2018 Akkurat nå, daemonia skrev: Men så er det vel meg ingen din som gjør at u tenker på denne måten? At kvinner er sexy, du vil kysse dem, du vil ha sex med dem... For meg er det absolutt ingenting ved andre kvinner som tilsier at jeg har det ønsket. Derimot ser jeg flotte menn. Og med menn mener jeg ikke sånne glatte reality-typer. Det kvalifiserer ikke til menn, men guttunger. Jeg er helt og holdent heterofil. Så selvfølgelig tenner ikke jeg på kvinner. Det du sier er like dumt som at en homofil skulle sagt til en lesbisk at hun må jo finne seg en mann, for det er så mye bedre. mitt råd er å dumpe gutteklubben ugrei og heller finne et skikkelig flott kvinnfolk, de er vakrere og smartere enn menn, trenger man penis så finnes det gode strap-ons til salgs. bedre det enn å låse seg fast til en mannlig rundbrenner som ligger i sofaen å prumper mens han ser på en fotballkamp å hiver ned på grandis
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå