Gå til innhold

Uattraktive menn på sukker

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, jabx skrev:

Tja, det virker kanskje usympatisk, men nå er det nå slik at for mange så kreves det også en viss fysisk tiltrekning, i det minste i starten. Når man kjenner noen godt så kan personlighet veie opp for utseendet i ganske stor grad, men når man ikke kjenner noen så må utseendet ofte veie opp for personligheten (på den måten at vi jo ikke kjenner personen).

Ja, det er naturlig, men hva er poenget ditt? Greit å tenke på den måten, men hvorfor må det absolutt falle ut av kjeften eller på tastaturet? Man straffer ikke folk for at man ikke liker utseende deres, man går bare lei og gidder ikke.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holy crap, du virker sympatisk! Live and let live og sånn. 

• Liker 1
Skrevet

Aldri prøvd nettdating, jeg, og har egentlig ikke så lyst til det heller. Har jeg gått glipp av noe? :fnise:

Anonymkode: 4bc51...d65

Skrevet
På 24.2.2018 den 6.28, AnonymeBukser skrev:

Kan ikke noe for det men jeg synes det hviler noe «uverdig» over nettdating. Tanken på å brette meg ut på en eller annen nettside gir meg frysninger. 

For min del synes jeg det er værre å gå ut på byen å se alle de drita menneskene som prøver å sjekke hverandre opp. 

Anonymkode: 7c9be...1c6

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri prøvd nettdating, jeg, og har egentlig ikke så lyst til det heller. Har jeg gått glipp av noe? :fnise:

Anonymkode: 4bc51...d65

Kommer an på hva du vil. Jeg møtte mannen min på nett.

Skrevet
9 minutter siden, Lava Anne skrev:

Ja, det er naturlig, men hva er poenget ditt? Greit å tenke på den måten, men hvorfor må det absolutt falle ut av kjeften eller på tastaturet? Man straffer ikke folk for at man ikke liker utseende deres, man går bare lei og gidder ikke.

Nettopp.

Jeg skjønner ikke poenget med å lage en tråd om det. Hvis man ikke liker utseendet til nesten alle på en nettdatingside, så burde man kanskje innse at det er noe med ens egen smak og ikke alle de som er der.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Kommer an på hva du vil. Jeg møtte mannen min på nett.

Ja, du har de som har funnet sin partner på nettet slik dere har gjort, men så er det alle skrekkhistoriene, da...men sånn er det vel gjerne på andre sjekkearenaer også. Muligens mange forventer alt for mye av dating på nett, fordi selve situasjonen er litt "urealistisk" i cyberspace; en del folk virker å tro at det skal være som et bugnende og fristende marked.

• Liker 3
Skrevet
41 minutter siden, Ichiko skrev:

Ja, du har de som har funnet sin partner på nettet slik dere har gjort, men så er det alle skrekkhistoriene, da...men sånn er det vel gjerne på andre sjekkearenaer også. Muligens mange forventer alt for mye av dating på nett, fordi selve situasjonen er litt "urealistisk" i cyberspace; en del folk virker å tro at det skal være som et bugnende og fristende marked.

Enig.Før jeg møtte min mann var jeg i kontakt med flere som hadde helt urealistiske forvetninger og trodde det var som å shoppe på nett. De ble bare frustrerte.

• Liker 1
Skrevet

Haha, huff, føler ikke jeg burde le nå, men DEN beskrivelsen, du får det jammen sagt, TS. :sprettoy: 

Jeg har aldri prøvd nettdating, så aner ikke hva som finnes der ute, men det kan vel ikke være så ille som du skal ha det til? Det kan jo f.eks. hende de ser bedre ut i virkeligheten enn de klarer å få frem på bilder? Ser ikke helt for meg at menn i den aldersgruppen du leter i, er de med mest erfaring når det gjelder selfies og "hvordan se best mulig ut på bilder". Føler meg rimelig sikker på at flere av de rett og slett bare er uheldige med bildene sine, og at de ser atskillig bedre ut i virkeligheten. Så kommer jo personligheten og alt det andre tiltrekkende i tillegg som igjen vil heve inntrykket mange hakk. 

Tror faktisk ikke man skal undervurdere hvor mye vinkel, lys osv. har å si for hvordan bilderesultatet blir. Har faktisk ett bilde av meg selv der jeg ser ut som Charlize Theron, i Monster........, og det er med sminke.. Tviiler på at det bildet hadde generert noen "likes" fra noen som helst. :P Poenget er, slik er det for alle. De superpene, superfotogene kan sikkert se bra ut i hva som helst, hvor som hels, men når det gjelder oss andre dødelige så må vi nesten vite litt hvordan vi skal få frem vårt beste på bilder, hvis ikke ender man fort opp med uflatterende bilder som slett ikke viser vårt sanne jeg. Og den som ser bildet går kanskje glipp av en kjempematch som bare åpnet selfiekameraet på mobilen og knipset det første og verste som var.   

Skrevet
1 time siden, Arktis skrev:

Haha, huff, føler ikke jeg burde le nå, men DEN beskrivelsen, du får det jammen sagt, TS. :sprettoy: 

Jeg har aldri prøvd nettdating, så aner ikke hva som finnes der ute, men det kan vel ikke være så ille som du skal ha det til? Det kan jo f.eks. hende de ser bedre ut i virkeligheten enn de klarer å få frem på bilder? Ser ikke helt for meg at menn i den aldersgruppen du leter i, er de med mest erfaring når det gjelder selfies og "hvordan se best mulig ut på bilder". Føler meg rimelig sikker på at flere av de rett og slett bare er uheldige med bildene sine, og at de ser atskillig bedre ut i virkeligheten. Så kommer jo personligheten og alt det andre tiltrekkende i tillegg som igjen vil heve inntrykket mange hakk. 

Tror faktisk ikke man skal undervurdere hvor mye vinkel, lys osv. har å si for hvordan bilderesultatet blir. Har faktisk ett bilde av meg selv der jeg ser ut som Charlize Theron, i Monster........, og det er med sminke.. Tviiler på at det bildet hadde generert noen "likes" fra noen som helst. :P Poenget er, slik er det for alle. De superpene, superfotogene kan sikkert se bra ut i hva som helst, hvor som hels, men når det gjelder oss andre dødelige så må vi nesten vite litt hvordan vi skal få frem vårt beste på bilder, hvis ikke ender man fort opp med uflatterende bilder som slett ikke viser vårt sanne jeg. Og den som ser bildet går kanskje glipp av en kjempematch som bare åpnet selfiekameraet på mobilen og knipset det første og verste som var.   

Ja, mange menn ser ikke ut til å bry seg særlig mye om bildet. Mange tar selfies nedenfra og opp, og det er ikke akkurat den mest flatterende vinkelen :)

Ellers er det mye uklare bilder og rare vinkler. Jeg tar egentlig bildet med en klype salt.

Skrevet
På ‎22‎.‎02‎.‎2018 den 21.57, AnonymBruker skrev:

Jeg sletta sukkerprofilen min i går etter å ha bladd igjennom sikkert 200  profilbilder av menn 35-42 år, med gigantiske hoder, ekstrem fedme, nesegrev av en annen verden, pukkelrygg, 2 meter høy uformelig kropp og for små bukser, brune tenner, enorme dobbelthaker, uflidde, med sneipen i munnviken og en svær snusklyse under leppa, det var fader meg så mye uappetittelig at jeg ble vettskremt..

Så kanskje 5 menn som så helt normale og greie ut, som har tatt nogenlunde vare på seg selv. Det handler ikke om å ha vaskebrett og lekker solbrun kropp, være høy, mørk og ligne en disneyprins..  Men selv om jeg er 37 år, har barn, gått opp 5 kg siden jeg var på mitt hotteste, og har noen linjer i panna, så nekter jeg å gå med på at man skal måtte ta til takke med Quasimodo på blåsyre..

Er det sånn for dere menn også? Er det mange uappetittelige bilder av kvinner mellom 35 og oppover? 

Hvor er de single menneskene som har et greit nivå av intellekt, og som samtidig ser normalt attraktive ut? 

Anonymkode: 2a875...b17

Du vet at du kan sortere bort overvektige, røykere og snusere m.m. på sukker? Du kan jo sette innhva som er viktig for deg. Er det viktig med trent kropp så setter du jo det. Da er det kun på den sveipetjenesten at du kan få opp andre som ikke er innenfor kravene du har satt.

Selvfølgelig er ikke alle der superlekker, men det var da flere helt normale menn der når jeg var der. Men jeg hadde som sagt sortert ut så jeg ikke fikk opp menn jeg visste var totalt uaktuelle.

Anonymkode: 5b305...66a

• Liker 1
Skrevet
På 2/22/2018 den 21.57, AnonymBruker skrev:

Er det sånn for dere menn også? Er det mange uappetittelige bilder av kvinner mellom 35 og oppover? 

Ja de spriker i alle himmelretninger fra totalt utslitt til strøkne fantasier. 

Rare greier?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...