Gå til innhold

Uattraktive menn på sukker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi som er stygge, ekle og blakke må jo ha et sted for å stalke/sjikanere damer vi også.

Hvis du er så jævla hot så kan du vel finne deg en annen nettside og la oss på nederste hylle være i fred.

Anonymkode: 78571...903

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi som er stygge, ekle og blakke må jo ha et sted for å stalke/sjikanere damer vi også.

Hvis du er så jævla hot så kan du vel finne deg en annen nettside og la oss på nederste hylle være i fred.

Ikke alle er så ille. Det er overdrevet en smule i tråden. Jeg merker at det er en dem folk der inne som ødelegger for seg selv ved å ha badet i bakgrunnen evt. Har de masse rot bak seg på bildene. Kan være lurt å ta bilder med avløser og ikke ta selfie. Da får ansiktet normale proporsjoner. Noen ser ut til å ta srygge bilder med vilje der. Få avstand til kameraet. Få lys inn evt da bildet ute. Dårlig lys gjør bildet stygt. Bruker du briller, sørg for at de er litt moderne evt ta de av på et av bildene. Smil gjerne. Få en tannrens om tennene er gule eller misfargede. Et godt hvitt smil av en mann i skjorte og mørk bukse( jeans) tatt i bra lys, får ikke blitt så feil altså. Vis gjerne at du har dyr dersom du har. At du er litt handy og at du er litt aktiv. Få litt varierte bilder. Har du hår, ordne det før bildet tas. Mange ser veldig bra ut med skjegg som er godt trimmet. Det rammer inn ansiktet og løfter inntrykket. 

Mange triks:) ikke ta masse festbilder, unngå å ta bilder foran en dyr bil eller med motorsykkel med mindre du er CEO for et konsern. Mange blir skeptiske til prioriteringer.

Anonymkode: 01707...027

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd en nettside for ekstra pene, der man må godkjennes av andre godkjente medlemmer for å få innpass - men der var det lite aktivitet fra norge desverre.

Tar gjerne i mot tips til andre nettsteder for dating, enn disse stedene med menn fra nederste hylle, som du selv velger å kalle det! (Jeg tenker derimot at de ikke er fra nederste hylle, mange er nok skikkelig bra folk, men som uheldigvis ikke har utseendet etter min smak med seg)

Anonymkode: 4ad5f...afc

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke noe for det men jeg synes det hviler noe «uverdig» over nettdating. Tanken på å brette meg ut på en eller annen nettside gir meg frysninger. 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymeBukser skrev:

Kan ikke noe for det men jeg synes det hviler noe «uverdig» over nettdating. Tanken på å brette meg ut på en eller annen nettside gir meg frysninger. 

Spør du meg er det mer uverdig å syntes noe sånt er uverdig. Det er ikke akuratt å urinere på andres mat eller slå barn man snakker om her.
Ubehagelig hadde kanskje vært et mer riktig ord til det at du syntes det ikke passer DEG å brette deg ut på noen nettside.

• Liker 2
Skrevet
På 23.2.2018 den 9.38, GiftMann38 skrev:

Jeg tror ærlig talt ikke du vil ha de mennene som ikke har barn når de har passert 35 uansett.

Hvorfor ? Det er en del menn på de datingsidene som absolutt ikke vil forplikte seg, vil absolutt ikke ha barn, gifte. Men de sier de vil ha et seriøst forhold, meg i * da vet de ikke mye om forhold og behadle kvinner. Og de er 30 og oppover. Han ene var 38... blir helt paff.

Anonymkode: c8b36...faa

• Liker 1
Skrevet

Menn har vel lavere standard for hva de oppfatter som attraktiv og pen ?

Siden de sier det er så mange pene jenter på de sidene. Vet ikke hva de mener med pen. Har sett menn med kvinner som ikke er det smule pene. Og de ser bedre ut selv.

De fleste menn er ikke attraktive engang, og de har heller ikke en levelig personlighet og de forventer at kvinnen skal hylle de og slippe alt for de og komme å banke på døra. Siden de ikke gidder å treffe en. Ikke vil de gi deg unger eller noenting, bare tull og dritt hele greiene. Og det er voksne menn som jeg forventer mer av. En tyveåring er en mye bedre partner.

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, Duftavsommerregn skrev:

Mange damer bruker ekstremt mye sminke som skjuler masse på bilder de ligger ut på slik sider, de ser ikke nødvendigvis ikke slik ut i virkeligheten. Da må du tenke personlighet i stedet, og gi dette en sjanse. At de vil se godt ut forstår jeg, men det lurer ikke noen i det virkelige liv. Man må før eller senere treffes, og da avsløres det. Så du har en helt feil innfallsvinkel på det. Du må gi det en sjanse, og gi damer en mulighet til å vurdere personligheten din sammen med utseendet ditt, og da kan ting forholde seg helt annerledes.

Selv ser jeg ut som meg selv uten sminke, jeg bruker ikke sminke for å skjule noe. Sminker meg mer naturlig og har fått komplimenter for det.

Hvordan vet man om personen over nettet har en bra personlighet ? Det vet man ikke. Og det er vanskelig å få en man vil ha til å møte en. De fleste vil det ikke og mange menn bare sitter og er blærete og høye på seg selv og forventer at du skal pakke baggen din og dra over hele landet uten å få blomster engang...

Man kan ikke vurdere noen sin personlighet før man kjenner de etter noen møter.

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner er heldige. Samme hvor uattraktive de er så er menn så desperate etter en kvinne at kvinner får flere hundre mails. Menn, derimot, selv de mest attraktive menn er heldige hvis de får en 3-4 meldinger.

Anonymkode: 81651...1ec

Stakkars dere menn. Hvorfor slutter dere å snakke med oss og gidder ikke å møte oss da ?

Det er ikke så rart at man ikke får dame når man bare: ikke vil ha barn i en alder av 30++, bare snakker om sex og driter i hennes behov og interesser, flyr fortsatt rundt med hobbyer, fester og kompiser, vil ikke gifte dere, forventer at hun skal dra over hele Norge for å komme hjem til deg så du får utnyttet henne, har mye rart for dere, ikke gidder å dusje eller kle dere pent engang. Lyver og oppfører seg som en konge som bare ser på kvinner som kvantiteter.

• Liker 5
Skrevet
På 22.2.2018 den 21.57, AnonymBruker skrev:

Jeg sletta sukkerprofilen min i går etter å ha bladd igjennom sikkert 200  profilbilder av menn 35-42 år, med gigantiske hoder, ekstrem fedme, nesegrev av en annen verden, pukkelrygg, 2 meter høy uformelig kropp og for små bukser, brune tenner, enorme dobbelthaker, uflidde, med sneipen i munnviken og en svær snusklyse under leppa, det var fader meg så mye uappetittelig at jeg ble vettskremt..

Så kanskje 5 menn som så helt normale og greie ut, som har tatt nogenlunde vare på seg selv. Det handler ikke om å ha vaskebrett og lekker solbrun kropp, være høy, mørk og ligne en disneyprins..  Men selv om jeg er 37 år, har barn, gått opp 5 kg siden jeg var på mitt hotteste, og har noen linjer i panna, så nekter jeg å gå med på at man skal måtte ta til takke med Quasimodo på blåsyre..

Er det sånn for dere menn også? Er det mange uappetittelige bilder av kvinner mellom 35 og oppover? 

Hvor er de single menneskene som har et greit nivå av intellekt, og som samtidig ser normalt attraktive ut? 

Anonymkode: 2a875...b17

Har også lagt merke til at på singelsider og sånn, så florerer det av uappetittelige menn og kvinner. Tro det er fordi de ikke finner noen selv på det åpne markedet og dermed må på slike grupper. De kan ikke ta vare på seg selv og velger sin egen skjebne selv ved å bli singel da

Anonymkode: 7561e...925

• Liker 1
Skrevet

Fordi alle kvinner på sukker er selvsagt attraktive.

Anonymkode: d4f29...b9c

• Liker 1
Skrevet

Stakkars deg, ts, som må bla gjennom disse uattraktive mannfolka. Du virker virkelig sympatisk.

• Liker 4
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spør du meg er det mer uverdig å syntes noe sånt er uverdig. Det er ikke akuratt å urinere på andres mat eller slå barn man snakker om her.
Ubehagelig hadde kanskje vært et mer riktig ord til det at du syntes det ikke passer DEG å brette deg ut på noen nettside.

De paralellene du trekker her går ikke under «uverdig», de går under «sinnsyk».

Jeg synes det er uverdig å bla høyre eller venstre kun pga utseendet til en person. Du er likevel helt fri til å mene noe annet.

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet man om personen over nettet har en bra personlighet ? Det vet man ikke.

Det vet man selvfølgelig ikke, har noen sagt noe annet? Poenget med å treffe andre på nettet, er vel å møtes raskt og bli kjent med hverandre. Det er "grov" sorteringen som foregår over nettet, og man danner seg et vist inntrykk av det som formidles der, men det "sanne" ansikt vil man aldri se før man møtes, heller ikke personlighet.

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

ro det er fordi de ikke finner noen selv på det åpne markedet og dermed må på slike grupper.

Det må du bare tro, som om det ikke er mye rart der ute på det "åpne markedet" også, veldig mange benytter nettet fordi de er ferdige med å tråle byen for en eventuelt partner, og kanskje ikke har det største kontaktnettet i form av venner man kan bruke til dette.

• Liker 2
Skrevet

De er kanskje støgge på utsida men du fremstår jammen ikke særlig vakker på innsida. Hvem oppretter en tråd dedikert til «stygge menn på sukker»..?!! Herrefred. 

Anonymkode: 10511...a28

• Liker 4
Gjest Carol80
Skrevet

Men da kan man vel bare prøve Tinder? Mange kjekke karer der.

Skrevet
21 timer siden, Lava Anne skrev:

Stakkars deg, ts, som må bla gjennom disse uattraktive mannfolka. Du virker virkelig sympatisk.

Tja, det virker kanskje usympatisk, men nå er det nå slik at for mange så kreves det også en viss fysisk tiltrekning, i det minste i starten. Når man kjenner noen godt så kan personlighet veie opp for utseendet i ganske stor grad, men når man ikke kjenner noen så må utseendet ofte veie opp for personligheten (på den måten at vi jo ikke kjenner personen).

• Liker 2
Skrevet
20 timer siden, AnonymeBukser skrev:

Jeg synes det er uverdig å bla høyre eller venstre kun pga utseendet til en person. Du er likevel helt fri til å mene noe annet.

Det er jo helt opp til deg selv. Du kan fint lese profilteksten og ikke bare se på utseendet. Ikke alle har profiltekst og det er sikkert synd for dem, men man trenger altså ikke kun å basere seg på utseendet.

• Liker 1
Skrevet
På 22.2.2018 den 21.57, AnonymBruker skrev:

Jeg sletta sukkerprofilen min i går etter å ha bladd igjennom sikkert 200  profilbilder av menn 35-42 år, med gigantiske hoder, ekstrem fedme, nesegrev av en annen verden, pukkelrygg, 2 meter høy uformelig kropp og for små bukser, brune tenner, enorme dobbelthaker, uflidde, med sneipen i munnviken og en svær snusklyse under leppa, det var fader meg så mye uappetittelig at jeg ble vettskremt..

Så kanskje 5 menn som så helt normale og greie ut, som har tatt nogenlunde vare på seg selv. Det handler ikke om å ha vaskebrett og lekker solbrun kropp, være høy, mørk og ligne en disneyprins..  Men selv om jeg er 37 år, har barn, gått opp 5 kg siden jeg var på mitt hotteste, og har noen linjer i panna, så nekter jeg å gå med på at man skal måtte ta til takke med Quasimodo på blåsyre..

Er det sånn for dere menn også? Er det mange uappetittelige bilder av kvinner mellom 35 og oppover? 

Hvor er de single menneskene som har et greit nivå av intellekt, og som samtidig ser normalt attraktive ut? 

Anonymkode: 2a875...b17

Akk, den gang jeg faktisk to til takke med en Quasimodo på blåsyre fordi jeg trodde jeg ikke fortjente bedre. Godt han mishandlet meg psykisk og dumpet meg da, så jeg innså i ettertid at jeg ikke er nødt til det! Men er like skuffet på Tinder og Happn nå, der 90 prosent av mannfolka ligner bleikfeite nesegrev. Skal ikke skryte på meg å være Miss Perfect selv men det får da være måte på... 

Anonymkode: ec3fa...4a0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...