Gå til innhold

Uattraktive menn på sukker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sletta sukkerprofilen min i går etter å ha bladd igjennom sikkert 200  profilbilder av menn 35-42 år, med gigantiske hoder, ekstrem fedme, nesegrev av en annen verden, pukkelrygg, 2 meter høy uformelig kropp og for små bukser, brune tenner, enorme dobbelthaker, uflidde, med sneipen i munnviken og en svær snusklyse under leppa, det var fader meg så mye uappetittelig at jeg ble vettskremt..

Så kanskje 5 menn som så helt normale og greie ut, som har tatt nogenlunde vare på seg selv. Det handler ikke om å ha vaskebrett og lekker solbrun kropp, være høy, mørk og ligne en disneyprins..  Men selv om jeg er 37 år, har barn, gått opp 5 kg siden jeg var på mitt hotteste, og har noen linjer i panna, så nekter jeg å gå med på at man skal måtte ta til takke med Quasimodo på blåsyre..

Er det sånn for dere menn også? Er det mange uappetittelige bilder av kvinner mellom 35 og oppover? 

Hvor er de single menneskene som har et greit nivå av intellekt, og som samtidig ser normalt attraktive ut? 

Anonymkode: 2a875...b17

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, det var ikke det jeg så da jeg var på Sukker. Nok av normale og kjekke menn. Jeg så i hvert fall lite til Quasimodoene som du beskriver. Noen var det jo, men så mange? Nei.

• Liker 12
Skrevet

Jeg tror de fleste relativt normale ikke bruker nettdating, for de kan lett få seg noe på andre måter. Kjedelig, for det finnes jo noen i min situasjon f.eks som ser bra ut men pga jobbsituasjon og interesser ikke går på byen lenger, og derfor møter få og prøver nettdating for å treffe noen og utvide horisonten, men det er nok maaaange mellom sånne eksemplarer.

Anonymkode: 4ad5f...afc

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror de fleste relativt normale ikke bruker nettdating, for de kan lett få seg noe på andre måter. Kjedelig, for det finnes jo noen i min situasjon f.eks som ser bra ut men pga jobbsituasjon og interesser ikke går på byen lenger, og derfor møter få og prøver nettdating for å treffe noen og utvide horisonten, men det er nok maaaange mellom sånne eksemplarer.

Min erfaring er snarere tvert om at dette er en av de største gruppene på nettdating. 

Anonymkode: da6bb...7b8

• Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er snarere tvert om at dette er en av de største gruppene på nettdating. 

Enig. Fikk kontakt med flere slike menn.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan det hende du selv bor i en større by? Jeg kjenner mange høyst normalt oppegående og med normalt attraktivt utseende som bor på mindre steder og/eller av andre årsaker (de går ikke på byen f.eks.) som har vært, eller er på nettdating.

Jeg er selv snart 50 og har møtt flere over gjennomsnittet oppegående og normale menn (til og med litt kjekke) på nett.

Anonymkode: 7c9be...1c6

• Liker 1
Skrevet

så lenge de har store jur så funker det, stor rumpe er selvsagt en stor bonus

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det sånn for dere menn også? Er det mange uappetittelige bilder av kvinner mellom 35 og oppover?

Jeg oppfatter det ikke slik med damene, og jeg jakter i samme sjikt hva gjelder alder. For meg går det vanligvis bare på at jeg ikke synes ansiktet gjør noe særlig for meg, selv om de ser normale ut.

Skrevet

Jeg var på sukker en periode for noen år siden og det var masse damer som så bra ut. Selv er jeg dessverre ganske gjennomsnittlig av utseende, altså det som i kvinners oppfatning er langt under gjennomsnittet, så det var ikke noe poeng for meg å være der.

Anonymkode: 4b0ff...393

Skrevet

Har samme opofarning. Klysene som er usikre på egen legning henger på Tinder og de som ser ut som Shrek er på Sukker. De få som ser helt ok ut der inne, har:

A: barn fra før

B: knapt råd til livets opphold ( og gjerne en stor motorsykkel i oppkjørselen.)

C: Bare baderomsselfier

Anonymkode: 01707...027

• Liker 3
Gjest GiftMann38
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror ærlig talt ikke du vil ha de mennene som ikke har barn når de har passert 35 uansett.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har samme opofarning. Klysene som er usikre på egen legning henger på Tinder og de som ser ut som Shrek er på Sukker. De få som ser helt ok ut der inne, har:

B: knapt råd til livets opphold ( og gjerne en stor motorsykkel i oppkjørselen.)

C: Bare baderomsselfier

Glemte å legge til en gjenganger på Sukker:

Språkferdigheter:

Engelsk: snakker og gjør meg forstått

Svensk/tysk: kan knapt snakke 

Så hvorfor i huleste ta med at du er flerspråklig?  Også har de ikke tenkt over bakgrunnen, om de viser toalettet i bakgrunn, alt rotet på boden i garasjen. Bare se på bildene før dere legger de ut a!

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virkelig? Det er isåfall veldig godt nytt! :) Hvilke nettdating sider anbefaler du da? :)

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Virkelig? Det er isåfall veldig godt nytt! :) Hvilke nettdating sider anbefaler du da? :)

Tinder med fornuftige aldersinnstillinger og sukker er de jeg har brukt mest :) Så kan det jo hende at jeg har en annen terskel for å se bra ut enn deg. Jeg deler ikke erfaringen til TS heller.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tinder med fornuftige aldersinnstillinger og sukker er de jeg har brukt mest :) Så kan det jo hende at jeg har en annen terskel for å se bra ut enn deg. Jeg deler ikke erfaringen til TS heller.

Det kan godt hende, jeg finner få kjekke på tinder også :( Desverre! :( Men man kan liksom ikke tvinge seg til å like noen heller eller bestemme hva man tiltrekkes av og tenner på...

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det kan godt hende, jeg finner få kjekke på tinder også :( Desverre! :( Men man kan liksom ikke tvinge seg til å like noen heller eller bestemme hva man tiltrekkes av og tenner på...

Nei, selvfølgelig ikke.

• Liker 1
Gjest PeleWasShite
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men selv om jeg er 37 år, har barn, gått opp 5 kg siden jeg var på mitt hotteste, og har noen linjer i panna, så nekter jeg å gå med på at man skal måtte ta til takke med Quasimodo på blåsyre.. 

Famous last words.

Skrevet

Kvinner er heldige. Samme hvor uattraktive de er så er menn så desperate etter en kvinne at kvinner får flere hundre mails. Menn, derimot, selv de mest attraktive menn er heldige hvis de får en 3-4 meldinger.

Anonymkode: 81651...1ec

• Liker 1
Skrevet

Må si meg fullstendig enig med TS, dessverre :sukk:

Anonymkode: b3cf0...c40

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på sukker en periode for noen år siden og det var masse damer som så bra ut. Selv er jeg dessverre ganske gjennomsnittlig av utseende, altså det som i kvinners oppfatning er langt under gjennomsnittet, så det var ikke noe poeng for meg å være der.

Mange damer bruker ekstremt mye sminke som skjuler masse på bilder de ligger ut på slik sider, de ser ikke nødvendigvis ikke slik ut i virkeligheten. Da må du tenke personlighet i stedet, og gi dette en sjanse. At de vil se godt ut forstår jeg, men det lurer ikke noen i det virkelige liv. Man må før eller senere treffes, og da avsløres det. Så du har en helt feil innfallsvinkel på det. Du må gi det en sjanse, og gi damer en mulighet til å vurdere personligheten din sammen med utseendet ditt, og da kan ting forholde seg helt annerledes.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...