Gå til innhold

Dusje på kvelden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, Ukjenten skrev:

Nei, det må man ikke. Selv dusjer jeg både morgen, etter jobb og på kvelden - men mener ikke at andre bør det.

3 ganger dagen? Hvordan har huden din det?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Du ligger og svetter i det samme sengetøyet du svettet i natt til i dag og sikkert natta før der igjen osv. Alle svetter om natta uansett om du merket det eller ikke. 

Folk på KG er skitne og ekle! 

Anonymkode: 7e818...a37

Svette er ikke en farlig smittsom sykdom akkurat. Det er forresten litt ekkelt når folk vasker seg så mye at hudene deres blir irritert, eksemete og så tørr at den flasser også.

Anonymkode: 5fd03...4d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dusjer kun på kvelden, og eventuelt etter sex om det skjer på an ennen tid på døgnet. Men hver kveld uansett hva, tanken på å legge seg skitten finner jeg ekkel

Anonymkode: 97ec6...a6e

 

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Vil ikke ha en hel dags svette og skitt i senga. Det er «ren sone». 

Anonymkode: 93f48...754

Dette! "Ren sone" er en utrolig god beskrivelse! :hjerte: 

Anonymkode: 5a253...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dusjer morgen, etter trening, og om jeg har hatt en hektisk dag. Mannen dusjer kveld og etter trening. 

Forstår ikke at det er en diskusjon en gang... vi er, som de fleste i dette landet, egentlig aldri møkkete. 

Det som derimot er ekkelt er de som sover mer enn en uke i samme sengetøy. Man svetter ofte en del i løpet av en natt, selv om man ikke merker det, så hjelper lite å dusje om kvelden når det gjelder ren seng.

Anonymkode: 72c03...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man dusjer på kvelden, er det da nødvendig og dusje igjen på morgenen?

Anonymkode: 53df1...12b

Nei

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Ukjenten skrev:

Nei, det må man ikke. Selv dusjer jeg både morgen, etter jobb og på kvelden - men mener ikke at andre bør det.

Herregud hvordan orker du? 😳 

Anonymkode: f3821...1e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker håret et par ganger i uka [er ikke bra å vaske det hver eneste dag] og kroppen annenhver eller hver dag, alt etter hva jeg har drevet med før dusj. Om det er kveld eller morgen kommer an på hva jeg føler for selv, men tar alltid en grundig vask før jeg skal noe spesielt.

Er også greit med en rask kroppskyll om morgenen, spesielt om jeg er veldig trøtt og trenger å våkne, da går det i lunkent til kaldt vann. Om jeg dusjer i varmt vann blir jeg bare trøtt igjen, så liker å dusje på kveld/tidlig natt for å slappe av før jeg legger meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dusjer alltid om kvelden, og aldri på morgenen. Mest fordi jeg ikke gidder å ha vått hår hele dagen, og det er unødvendig å slite ut håret med føneren hele tiden. Hvis du har sex etter du har dusjet, så ville jeg nok tatt en kjapp dusj på morgenen, men hvis du bare sover ser jeg ikke poenget. Dusj, ta på ren pysj og slapp av

Anonymkode: b816b...2a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjenten
På 23.2.2018 den 12.35, AnonymBruker skrev:

Herregud hvordan orker du? 😳 

Anonymkode: f3821...1e4

Har OCD, så er litt "avhengig" dessverre.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ukjenten skrev:

Har OCD, så er litt "avhengig" dessverre.. 

Aah, da kan jeg forstå. Må være slitsomt.. 

Anonymkode: f3821...1e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/22/2018 at 11:17 PM, applestories said:

Fem dager i uken, stort sett.

Jeg vet at jeg burde la være en lang stund, så blir det bedre etter hvert. Hadde jeg vært student eller noe hadde jeg gjort det, men med jobb der jeg må se passe presentabel ut så går ikke det. Om sommeren er håret ironisk nok veldig fint, antar det er fordi jeg da har det mest opp, og fordi det tørker mer av solen. Har også veldig langt hår, det blir tungt og legger seg nærmere hodet enn kort, mer "luftig" hår ville gjort. Jeg har heller ikke farget håret på et par år - det tørket det også ut, noe som gjorde det mindre blankt. Men midtskillen bak i nakken var fortsatt der.

Så jeg vet hva jeg gjør galt ;)

Jeg vasker også håret hver dag, så det er flere av oss. Har forsøkt flere ganger å vaske det sjeldnere, men det går ikke så veldig bra! Opplever ikke at håret mitt er blitt noe mer slitt av den grunn. Føner det veldig sjeldent.

Anonymkode: debf9...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huden min tåler ikke dusj to ganger om dagen. Klør meg ihjel på denne tiden av året.  Dusjer før jeg legger meg og splasjer litt vann under armene om morgen før jeg tar på deo.  Skifter sengetøy 1 g i uka. Det er en forutsetning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...