Gå til innhold

Stringtruser på moten for menn nå?


WubWub

Anbefalte innlegg

På 20.6.2020 den 22.52, Maleficenta skrev:

Huff nei. Kan de ikke bare slutte med det? Mannens anatomi er ikke laget for stringtruser. Iallefall ikke vanlige menn med vanlig kropp. Eller de med typisk pappakropp som det kalles 

Slutte med det? Det er vel akkurat det samme for deg hva folk foretrekker av undertøy under buksa? Du skal jo ikke se det alikevell. 

Kanskje du foretrekker å ha potteplanter med røde blomster hjemme. Da må du akseptere at andre i sitt hjem, kan like blå eller hvite potteplanter. Du skal jo ikke inn i hjemmet deres og overstyre hva de liker? 

Anatomien til kvinner og menn er lik der bak. Det er en rompe med sprekk i. 

Forran derimot er det anderledes. Men der er tanga som en vanlig herretruse. 

Hvis noen foretrekker en truse med rutete mønster. Så må man akseptere at ikke alle er like. Kanskje noen liker ensfarget? Men man skal jo ikke tvinge alle andre til å gå med rutemønster av den grunn? 

Kanskje noen liker å ha muligheten til å bruke tanga når det passer de? Det plagget har mange praktiske fordeler, uansett kjønn. Eller om du bara bruker genser, og skal forby alle andre å bruke skjorte? 

Ellers er det mange som snakker om homoer her som om det er undermennesker, og man skal for all del ikke kle seg med noe plagg som noen fordommer assosierer med disse verdiløse menneskene...??? 

Skal ikke så langt tilbake før man så på kvinner med bukse som homofile. Her er det en del fordommer som må brytes ned. Dette er vistnok et plagg som lages til begge kjønn, som av en eller annen grunn stresser opp noen at andre bruker. 

Anonymkode: d6d4a...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Er veldig forskjell på truser da. Jeg har etterhvert opparbeidet meg en "god" samling stringtruser (kjøpt på Ebay). Noen av stringene er veldig behaglige å ha på, mens andre er jo ikke spesielt gode.

Her om dagen tok jeg et par "gode" stringtruser under 2xu-tightsen min på joggeturen, og det var helt problemfritt iallefall. Vanligvis bruker jeg ikke noe under tightsen når jeg jogger, men måtte prøve en tur med string.

Anonymkode: 1768a...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen få stringtruser og vanlige boxere. Noen herrestring er gode å gå med.  Jeansen får bedre passform bak ved bruk av string. 

Anonymkode: 74282...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor forskjell på herrestring.,De jeg bruker er veldig behagelige. Spesielt bra på hesteryggen, de holder ballene unna så de ikke kommer i klem 

Anonymkode: 9a3d1...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Lettskya skrev:

Flott at det er forskjell på underbukser for damer og menn !  Bokser passer på menn og string på kvinner !

Kvinner kan få en haug med underlivsproblemer av string, så jeg skjønner ikke helt hvorfor det «passer» for dem bedre enn hos menn som ikke får problemer. 

Anonymkode: 399c1...7d3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer bedre til damer? Tvertimot. En string holder utstyret på plass ved aktivitet. Har spilt hockey og der var det standard. Mye bedre bed hestesport også. String susp med eller uten beskyttelse er veldig bra for min del. Mye aktiv, rir ikke uten det er smertefullt 

Anonymkode: 9a3d1...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant at de fleste i andre sammenhenger vil insistere på at de bruker string fordi det er «mest behagelig», det har iiiingenting med utseende å gjøre.

Unner dere ikke menn de mest behagelige trusene?

Anonymkode: e2083...1a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.9.2020 den 17.34, AnonymBruker skrev:

Interessant at de fleste i andre sammenhenger vil insistere på at de bruker string fordi det er «mest behagelig», det har iiiingenting med utseende å gjøre.

Unner dere ikke menn de mest behagelige trusene?

Anonymkode: e2083...1a9

String er jo det minst behagelige!

Anonymkode: 956bb...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler om å holde utstyret på plass. Ikke hva andre liker? Menn bør teste ulike modeller før de bestemmer seg for at det er ubehagelig. For meg holder det utstyret på plass og det er behagelig 

Anonymkode: 9a3d1...271

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Litt femi for min del liker bedre herre modeller fra Pounto Blanco osv

Anonymkode: 9a3d1...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...