Gå til innhold

Stringtruser på moten for menn nå?


WubWub

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, funginger skrev:

Hadde tenkt at det var ganske tøft å ha på det, men synes nok man må være særdeles godt trent for at det ser fint ut. 

så om jeg er trent og jeg har en sprett rumpe så er det lov?

kan jeg sole meg i dette på stranda forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, WubWub skrev:

så om jeg er trent og jeg har en sprett rumpe så er det lov?

kan jeg sole meg i dette på stranda forresten

Det er da lov for hvem som helst. Hva du har på deg på stranda bryr meg fint lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, funginger skrev:

Det er da lov for hvem som helst. Hva du har på deg på stranda bryr meg fint lite.

damene bør føle seg heldige om de ser en kjekkas ligge i string på stranda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke snakk om dametruser. Men tanga for menn.
Tror det hadde vært noe feil om ei dame hadde møtt opp i en slik: 

CKHistorySeamlessThong.jpg

Anonymkode: d6d4a...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2018 den 16.41, WubWub skrev:

damene bør føle seg heldige om de ser en kjekkas ligge i string på stranda

Trodde ikke det fantes kjekke menn jeg,de er jo bare en gjeng stygge ustelte grandiosa spisende ekklinger

Anonymkode: d9f56...37b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.2.2018 den 16.41, WubWub skrev:

damene bør føle seg heldige om de ser en kjekkas ligge i string på stranda

 Du synes jo at alle damer bør bli lesbiske fordi damer er så mye finere enn menn. 

Eller kommer du bare med svada i annenhver tråd?

Anonymkode: 66f25...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truser kan jeg overleve med, selv om jeg foretrekker bokser, men om en mann hadde dukket opp i string.... Jeg vet ikke hva jeg skal si en gang, det er så totalt turn off.... Jeg er sammen med en mann, ikke en feminin fjott, og en mann bruker ikke string! 

Anonymkode: c5edb...6e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Truser kan jeg overleve med, selv om jeg foretrekker bokser, men om en mann hadde dukket opp i string.... Jeg vet ikke hva jeg skal si en gang, det er så totalt turn off.... Jeg er sammen med en mann, ikke en feminin fjott, og en mann bruker ikke string! 

Anonymkode: c5edb...6e6

Skal kvinner bestemme hvordan menn skal kle seg? Da må dere også lytte når vi forteller dere hvordan dere skal kle dere. Da er det bare å legge bort treningsbukser, uggs, bestemortruser og harembukser. På med litt mer sexy klær!

Anonymkode: d6d4a...406

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal kvinner bestemme hvordan menn skal kle seg? Da må dere også lytte når vi forteller dere hvordan dere skal kle dere. Da er det bare å legge bort treningsbukser, uggs, bestemortruser og harembukser. På med litt mer sexy klær!

Anonymkode: d6d4a...406

Jeg hadde aldri blitt sammen med en mann som brukte string, men jeg trenger ikke mer enn en mann, hva andre menn gjør bryr jeg meg i grunn ikke om, selv om jeg synes det er trist om maskuliniteten skulle blitt borte.

Jeg bruker forøvrig verken uggs, bestemortruser eller haremsbukser, og bare treningsklær på trening. Jeg kler meg i hovedsak i skjørt og kjoler, steller og ordner meg hver dag og bruker fint undertøy. Så jeg tror jeg skal klare meg fint :) 

Anonymkode: c5edb...6e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2018 den 21.25, Mrs.Purdey skrev:

Hohoho. Hadde jeg sett en mann i stringtruse så hadde jegfått latterkrampe..    hvorfor ikke spare til hockeysveis for å gjøre stilen komplett??

Oh yeah. String Emil - sjekk han ut på youtube :skratte: 

Synes de mannlige modellene lenger opp i tråden fint kan gå med sånne, den gjengse nordmann, not so much.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja til string!! Må det aldri forsvinne, iallefall ikke på damer... Takk til dere som fortsatt bruker dette og som av og til gir oss en liten sniktitt...

Kunne godt tenke meg å bruke det hvis det hadde vært litt mer sosialt akseptert, og dessuten tror jeg nok at kona hadde ledd godt hvis jeg hadde begynt å bruke det på "alvor". Har en liggende i skapet som ho kjøpte som tullegave til meg. Tar jeg på meg denne blir det mer leing enn puling for å si det sånn...

Har dessverre relativt hårete bakende, og da blir det fort kanskje ikke såå fint...

Anonymkode: 0fecd...97f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hver er eller kommer til å bli populært noen sinne. Tror du damer synes det så fantastisk godt å gå med?

Anonymkode: fa6d5...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tviler på at dette blir populært, haha. Har prøvd stringtruse et par ganger selv, men det er kun for moro. Ser helt spinnvilt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2018 den 11.32, AnonymBruker skrev:

Nei, hver er eller kommer til å bli populært noen sinne. Tror du damer synes det så fantastisk godt å gå med?

Anonymkode: fa6d5...5c8

Nja, er vel sikkert forskjeller mellom truser? Noen er sikkert mer komfortable enn andre. Men fint hvis dere (kvinner) lider litt for å glede meg...  :fnise:

Anonymkode: 0fecd...97f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2018 den 23.19, WubWub skrev:

ja usj dette er så ekkelt (ironi)

DI182O00S-Q11@7.jpg

Har du sett noe så stygt :fnise:

Anonymkode: 8f90b...d9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje menn er opptatte av å få bæsj på trusene sine? 

Anonymkode: 8f90b...d9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2018 den 16.17, WubWub skrev:

så om jeg er trent og jeg har en sprett rumpe så er det lov?

kan jeg sole meg i dette på stranda forresten

Jeg er sikker på at du vil se smashing ut i string wubwub! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Vampen skrev:

Jeg er sikker på at du vil se smashing ut i string wubwub! 

Hehehe er nok delte meninger om det men takk skal du ha :skya:

Men skulle jeg først kjøpt ville jeg ikke handlet de fra zalando, alt for fargesprakende. De har finere på timarco

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg bruker ofte String isteden for bokser og er verken bi eller homo ! 

Mann som elsker mus i String! Mer behagelig og slipper og rette på redskapen hele tida😅 slipper inngrodde hår og kviser på låra som skyldes tettsittende fruktig svett boxser som jeg lett får på jobb/trening.

playboy 26 😂

Anonymkode: 382a0...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...