Gjest helt fjern? Skrevet 10. august 2002 #1 Del Skrevet 10. august 2002 Har et veldig naivt og uvitende spørsmål å komme med; Jeg har en seksåring som har sin første skoledag på onsdag, og jeg lurer på; er det vanlig å pynte seg, eller er det greit med nye og tøffe klær? (har ei jente med kjolefobi) hilsen mammaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 10. august 2002 #2 Del Skrevet 10. august 2002 Mange pynter seg nok - men selv om det er en skoledag, skal ungene antagelig også leke. Det viktigste er at barnet føler seg vel i det de klærne de har på. Tøffe klær er topp for ei tøff jente med kjolefobi! Har sjøl ei jente som ikke er ferdig med den fobien selv om hun nærmer seg 18 ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. august 2002 #3 Del Skrevet 11. august 2002 Det finnes da mange pene klær som ikke er kjoler. Skjønner ikke helt dilemmaet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2002 #4 Del Skrevet 13. august 2002 Har nettopp funnet frem skoleklærne til aller første skoledag, imorgen. Ny olabukse, og "halvpen" genser & t-skjorte. (gutt) Vil ikke pynte for mye, for jeg regner med at det kommer til å gå litt viltert for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 13. august 2002 #5 Del Skrevet 13. august 2002 Dette er veldig opp til hver enkelt, men det er nok vanlig å stille litt ekstra fin. Stivpyntet er ingen vits i, ungene skal jo forhåpentligvis leke. Jeg har kjøpt inn ganske vanlige klær til min skolegutt, de blir liggende ubrukte til første skoledag. Det er jo en spesiell dag, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå