Gå til innhold

Forbaska vaksinemotstandere!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg overlevde meslinger. Eller, er jeg et spøkelse?

Anonymkode: 04775...159

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg overlevde meslinger. Eller, er jeg et spøkelse?

Anonymkode: 04775...159

Nei, men det betyr heller ikke at du er representativ for alle som har gjennomgått infeksjonen. Hva vil du frem til?

Anonymkode: eba7f...6a9

• Liker 11
Skrevet

La oss si man kan forhindre meslinger i hele verdens befolkning med vaksiner, og at man gjør det. Alle barn blir vaksinert flere ganger med MMR, voksne blir revaksinert hvert 10. år for å opprettholde denne såkalte flokkimmuniteten og alt er såre vel, ingen får meslinger (fortsatt ville det blitt utbrudd men det er nå en annen sak). 

Så har vi noen av disse nye sykdommene som stadig er på økende da, og jeg vil gjerne legge til autisme og ADHD her da de også er forbundet med metaller i utallige forskingsrapporter. 

"To date, metal-induced neurotoxicity has been associated with multiple neurological diseases in humans, including Alzheimer’s disease (AD), amyotrophic lateral sclerosis (ALS), autism spectrum disorders (ASDs), Guillain–Barré disease (GBD), Gulf War syndrome (GWS), Huntington’s disease (HD), manganism, multiple sclerosis, Parkinson’s disease (PD), and Wilson’s disease (WD)" https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4798150/

Kan vi helt utelukke at det er en sammenheng når vaksiner inneholder kvikksølv og aluminium og: 

"Contaminants including iron, copper, nickel and chromium were found in varying levels in each vaccine adjuvant sampled from different lots. Other impurities including lead were present in measurable amounts."
http://info.cmsri.org/aluminum-and-your-health-blog/lead-iron-chromium-and-other-metals-routinely-contaminate-vaccine-adjuvants-industry-study-reports

Stadig flere vaksiner, stadig flere doser, og dette er ikke gambling?

Anonymkode: 9d803...deb

• Liker 1
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

La oss si man kan forhindre meslinger i hele verdens befolkning med vaksiner, og at man gjør det. Alle barn blir vaksinert flere ganger med MMR, voksne blir revaksinert hvert 10. år for å opprettholde denne såkalte flokkimmuniteten og alt er såre vel, ingen får meslinger (fortsatt ville det blitt utbrudd men det er nå en annen sak). 

Så har vi noen av disse nye sykdommene som stadig er på økende da, og jeg vil gjerne legge til autisme og ADHD her da de også er forbundet med metaller i utallige forskingsrapporter. 

"To date, metal-induced neurotoxicity has been associated with multiple neurological diseases in humans, including Alzheimer’s disease (AD), amyotrophic lateral sclerosis (ALS), autism spectrum disorders (ASDs), Guillain–Barré disease (GBD), Gulf War syndrome (GWS), Huntington’s disease (HD), manganism, multiple sclerosis, Parkinson’s disease (PD), and Wilson’s disease (WD)" https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4798150/

Kan vi helt utelukke at det er en sammenheng når vaksiner inneholder kvikksølv og aluminium og: 

"Contaminants including iron, copper, nickel and chromium were found in varying levels in each vaccine adjuvant sampled from different lots. Other impurities including lead were present in measurable amounts."
http://info.cmsri.org/aluminum-and-your-health-blog/lead-iron-chromium-and-other-metals-routinely-contaminate-vaccine-adjuvants-industry-study-reports

Stadig flere vaksiner, stadig flere doser, og dette er ikke gambling?

Ja, vi kan være helt sikre på at det ikke er noen sammenheng her. Det er forøvrig ikke kvikksølv i vaksiner som gis her i landet. 

• Liker 8
Skrevet

Virker som det endelig begynner å bli fart på både politikere og helsepersonell, etter saken om hun i helsesektoren som var på jobb med meslinger. Bare synd Folkehelseinstituttet ikke støtter oppunder obligatorisk vaksinering enda. 

"Meslingutbruddet, der en av de smittede er helsepersonell, aktualiserer mitt forslag om obligatorisk vaksine for helsearbeidere, mener han." Sveinung Stensland, (H)

https://www.nrk.no/ostlandssendingen/smittevernoverlege_-_-vaksinepabud-bor-vurderes-1.13928875

Anonymkode: 48d8f...cdf

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker som det endelig begynner å bli fart på både politikere og helsepersonell, etter saken om hun i helsesektoren som var på jobb med meslinger. Bare synd Folkehelseinstituttet ikke støtter oppunder obligatorisk vaksinering enda. 

"Meslingutbruddet, der en av de smittede er helsepersonell, aktualiserer mitt forslag om obligatorisk vaksine for helsearbeidere, mener han." Sveinung Stensland, (H)

https://www.nrk.no/ostlandssendingen/smittevernoverlege_-_-vaksinepabud-bor-vurderes-1.13928875

Anonymkode: 48d8f...cdf

Det bør bli tvang!

• Liker 5
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette.

Kragebein, mod

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vi kan være helt sikre på at det ikke er noen sammenheng her. Det er forøvrig ikke kvikksølv i vaksiner som gis her i landet. 

Det er da ingen tvil om at kronisk manganforgiftning, for eksempel fra enkelte illegale rusmidler, kan gi manganisme, og dette kan minne om MS.

Wilsons sykdom er en arvelig kobberavleiringssykdom der  sammenhengen med kobber er utvilsom.

Disse eksemplene har dog intet med vaksiner å gjøre.

Anonymkode: c5b38...8b8

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er da ingen tvil om at kronisk manganforgiftning, for eksempel fra enkelte illegale rusmidler, kan gi manganisme, og dette kan minne om MS.

Wilsons sykdom er en arvelig kobberavleiringssykdom der  sammenhengen med kobber er utvilsom.

Disse eksemplene har dog intet med vaksiner å gjøre.

Wilson er også en genetisk sykdom. Den forårsaker akkumulering av kobber, men er ikke forårsaket av slike avleiringer. Kliniske manifestasjoner (mest iøyenfallende, bokstavelig talt, er Kayser-Fleischer-ringer) er et resultat av kobberakkumulering, fordi det genetiske apparatet som regulerer eliminasjon av kobber ikke fungerer normalt. Koblingen til mangan og rusmidler er tvilsom, og ikke dokumentert. Ikke noe av dette har med trådens tema å gjøre.

Skrevet
På 20.2.2018 den 17.21, AnonymBruker skrev:

Aldri om mine barn skal vaksineres. Vi fikk meslinger før i tida også, gikk bra det.

Anonymkode: 765ed...edf

Nei det gikk ikke bra! 

Før vaksinen kom i 1963 så døde 3 millioner mennesker hvert år av meslinger. Tenk hvor mange mennesker som lever den dag i dag KUN pga vaksinen.

meslinger har en fatalitet på 30%. Så om du er villig til å ta den risikoen med dine barn så er du faktisk gal

• Liker 2
Skrevet
På 21/02/2018 den 1.49, Peonjenta skrev:

Verdens helseorganisasjon (WHO) anslår at det i 2000 var 30–40 millioner tilfeller av meslinger, hvorav 777 000 dødsfall.

Liten prosentandel ja, men vi snakker tross alt om menneskeliv her! Du syns vel at de 2.000.000 jødene som ble gasset ihjel under under 2. verdenskrig var en liten andel også da?

Det tallene ikke sier noe om er skader pga meslinger.

• Liker 1
Skrevet

Forestill dere at det ble utviklet en vaksine mot autisme. Hjernene til disse nøtteskrikene ville implodert. 😂

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wilson er også en genetisk sykdom. Den forårsaker akkumulering av kobber, men er ikke forårsaket av slike avleiringer. Kliniske manifestasjoner (mest iøyenfallende, bokstavelig talt, er Kayser-Fleischer-ringer) er et resultat av kobberakkumulering, fordi det genetiske apparatet som regulerer eliminasjon av kobber ikke fungerer normalt. Koblingen til mangan og rusmidler er tvilsom, og ikke dokumentert. Ikke noe av dette har med trådens tema å gjøre.

Det var jo nettopp det jeg ga uttrykk for, bortsett fra at jeg har oppfattet det som relativt sikkert at enkelte illegale rusmidler inneholder tilstrekkelig mangan til å gi forgiftning ved utstrakt bruk. Kayser-Fleischer-ringer kan for øvrig være ganske vanskelig å få øye på, og Wilsons sykdom er sjelden. 

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var jo nettopp det jeg ga uttrykk for, bortsett fra at jeg har oppfattet det som relativt sikkert at enkelte illegale rusmidler inneholder tilstrekkelig mangan til å gi forgiftning ved utstrakt bruk. Kayser-Fleischer-ringer kan for øvrig være ganske vanskelig å få øye på, og Wilsons sykdom er sjelden. 

Da misforsto jeg hva du mente. Jeg stiller meg fortsatt tvilende til mangan-hypotesen din, men om du kan vise til noe, er det helt fint.

Kayser-Fleischer-ringer er ikke alltid til stede, og ja - det er en meget sjelden diagnose. Jeg har kun sett to tilfeller av den på over 20 år.

Skrevet
On 2/22/2018 at 9:12 AM, AnonymBruker said:

Å joda det er det, det finnes spormengder i flerdosevaksiner på grunn av at de bruker det i produksjonsprosessen. Og dessuten er det aluminium i dem også, og andre metaller er også funnet. Vaksiner er fulle i dritt som vi ikke skal ha.

Skrevet
14 hours ago, Occulta said:

Nei det gikk ikke bra! 

Før vaksinen kom i 1963 så døde 3 millioner mennesker hvert år av meslinger. Tenk hvor mange mennesker som lever den dag i dag KUN pga vaksinen.

meslinger har en fatalitet på 30%. Så om du er villig til å ta den risikoen med dine barn så er du faktisk gal

Hvor i allverden har du dette fra? Ikke fra Norge iallefall. Vaksinen ble innført på 70-tallet, legg merke til hvor dramatisk dødsraten faller lenge før vaksinen blir innført.

msis-meslinger.png

• Liker 1
Skrevet

Meslnger i USA, se hvor dødsraten er før de innfører vaksinen i 1963, tilnærmet null dødsfall pr 100 000 tifeller!sykdommer3.jpg

Skrevet

Meslingdødsfall (blå graf) i England og Wales, vaksinen ble innført på 60/70-tallet, den har ikke hatt noen virkning på dødeligheten overhodet: measles.jpg

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å joda det er det, det finnes spormengder i flerdosevaksiner på grunn av at de bruker det i produksjonsprosessen. Og dessuten er det aluminium i dem også, og andre metaller er også funnet. Vaksiner er fulle i dritt som vi ikke skal ha.

Vet du va spormengde betyr? Det betyr den minste verdien som overhodet kan måles av det aktuelle stoffet i den aktuelle løsningen. Vi VET at disse mengdene er langt innafor det som vurderes å være en risiko, de er like ubetydelige for helsa di som 000000000.01øre er for økonomien din. Vi VET at 70% av de som er over 40 har levd med denne vaksinen i 30++år og og vi VET at de har den høyeste levealderen noen sinne, Vi VET også at meslinger har høy dødelighet, det har IKKE vaksine, folk dør ikke av vaksine.... Jeg forstår ikke problemet. 

Luften er full i drit som vi ikke skal ha. Det er maten vi spiser også.. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...