Gå til innhold

Onanere i solariumet

Fremhevede innlegg

Gjest Lexie Grey
Skrevet

Takk, da fikk jeg enda en god grunn til å ikke ta solarium. Hvorfor kan ikke folk styre seg litt og vente til man kommer hjem med slikt? Det er tusenvis av andre som skal ligge på den sengen etter deg, og jeg tror ikke så mange av dem er interesserte i å klasse rundt på masse underlivsbakterier på håndtak og alle de andre stedene man tar på inne på et solarium. Skjønner ikke hvorfor folk ikke kan ta litt mer hensyn til andre i stedet for å kun tenke på seg selv.. Æsj. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dame. Onanerer noen ganger når jeg tar sol, ikke alle. Spørs på humøret. Vasker selvsagt solsengen før og etter jeg tar sol. Bruker også ofte truse for å unngå mest mulig bakterier. Onanerer omtrent hver eneste kveld hjemme da. 

Anonymkode: 29fb4...3d9

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, Moondance skrev:

Takk, da fikk jeg enda en god grunn til å ikke ta solarium. Hvorfor kan ikke folk styre seg litt og vente til man kommer hjem med slikt? Det er tusenvis av andre som skal ligge på den sengen etter deg, og jeg tror ikke så mange av dem er interesserte i å klasse rundt på masse underlivsbakterier på håndtak og alle de andre stedene man tar på inne på et solarium. Skjønner ikke hvorfor folk ikke kan ta litt mer hensyn til andre i stedet for å kun tenke på seg selv.. Æsj. 

Ja, jeg vet det. Det er jo litt ekkelt, er mye bakerier i et solarium uansett, derfor er jeg nøye med å vaske både før og etter med antibac.

Ts

Anonymkode: 7b6a8...4d9

• Liker 2
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ferska? I et låst rom? Det ville jo vært like ille om noen hadde kommet inn selvom du ikke hadde onanert. Du vet man er naken i solsengen?

Anonymkode: d3fc3...cfb

Oki, et er ikke sånn felles. Haha. Men er du ikke redde for lyder da?

Anonymkode: 42482...cdb

Skrevet

NEI!!! 

Anonymkode: 2e98d...af1

Gjest NuttinSpecial
Skrevet

For en usedvanlig erotisk tanke. Kjente nesten at jeg ble litt tent selv :) En hårete, halvrosa svett faen som ligger å tar på sine edle deler for deretter å berøre alt fra dørhåndtak, solarium, sprayflasker etc. Forhåpentligvis gnis det verste utover med litt papir, så resterende er tilgjengelig for min nytelse :)  Kanskje jeg til og med hit the jackpot og det ligger igjen en herlig aroma av kroppsvæsker og svidd flesk. :ninuskapus:

Nei, æsj hva faen. Ble du oppdratt av neandertalere?

Skrevet (endret)
31 minutter siden, NuttinSpecial said:

For en usedvanlig erotisk tanke. Kjente nesten at jeg ble litt tent selv :) En hårete, halvrosa svett faen som ligger å tar på sine edle deler for deretter å berøre alt fra dørhåndtak, solarium, sprayflasker etc. Forhåpentligvis gnis det verste utover med litt papir, så resterende er tilgjengelig for min nytelse :)  Kanskje jeg til og med hit the jackpot og det ligger igjen en herlig aroma av kroppsvæsker og svidd flesk. :ninuskapus:

Nei, æsj hva faen. Ble du oppdratt av neandertalere?

Takk for en fin beskrivelse av meg :ninuskapus:

Dette er noe jeg skjønner jeg må fortsette med, til glede (og nytelse) for alle kvinnene der ute :yvonne:

Endret av puppi
  • Liker 1
Skrevet

Onanere mens jeg ligger å gir megselv kreft? Nope. 

Gjest NuttinSpecial
Skrevet
8 minutter siden, puppi skrev:

Takk for en fin beskrivelse av meg :ninuskapus:

Dette er noe jeg skjønner jeg må fortsette med, til glede (og nytelse) for alle kvinnene der ute :yvonne:

Hihi :ninuskapus: Lille runkegutten. Det synes jeg absolutt du burde gjøre. En slags markering av territoriet rett og slett, som det bedårende primat du er.

Skrevet
Just now, NuttinSpecial said:

Hihi :ninuskapus: Lille runkegutten. Det synes jeg absolutt du burde gjøre. En slags markering av territoriet rett og slett, som det bedårende primat du er.

Nåh.. :ninuskapus: Ikke vet jeg, hva alle disse fremmedordene betyr, men tuuuusen takk :nordvesta:

Gjest NuttinSpecial
Skrevet
1 minutt siden, puppi skrev:

Nåh.. :ninuskapus: Ikke vet jeg, hva alle disse fremmedordene betyr, men tuuuusen takk :nordvesta:

Ikke tenk på det:ninuskapus: Du har jo mer givende ting å bruke tiden på enn å fordype deg i morsmålet ditt. Dick 'em down homeboii :link:

Skrevet
7 timer siden, WubWub skrev:

Leste en undersøkelse for en tid tilbake hvor det ble avdekket at solarium i alle tilfeller er fulle av kroppsvæsker som f.eks sæd og fittesafter (og også tarmbakterier). Med det i bakhodet så er solarium for min del meget utennende

avtennende ikke utennende

Skrevet
Akkurat nå, barbent skrev:

avtennende ikke utennende

Anonymkode: f0db2...a4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...