Gå til innhold

Onanere i solariumet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor vanlig er det? Jeg onanerer hver gang jeg tar sol, vet ikke hvorfor, men jeg blir alltid kåt. Vet dette er litt ekkelt med tanke på at det kommer folk etter meg. Med det er jo ikke slik at det renner eller at jeg spruter. Men er det flere som gjør dette? 

Anonymkode: 7b6a8...4d9

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste en undersøkelse for en tid tilbake hvor det ble avdekket at solarium i alle tilfeller er fulle av kroppsvæsker som f.eks sæd og fittesafter (og også tarmbakterier). Med det i bakhodet så er solarium for min del meget utennende

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor vanlig er det? Jeg onanerer hver gang jeg tar sol, vet ikke hvorfor, men jeg blir alltid kåt. Vet dette er litt ekkelt med tanke på at det kommer folk etter meg. Med det er jo ikke slik at det renner eller at jeg spruter. Men er det flere som gjør dette? 

Dame?

Anonymkode: 42482...cdb

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dame?

:rolleyes:

• Liker 3
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Det er grunnen til at jeg aldri drar på solarium...

Gjest Elseby13
Skrevet
6 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Det er grunnen til at jeg aldri drar på solarium...

Grøss og gru. Enig med deg.

Skrevet

Jeg gjør det noenganger. 

Anonymkode: d3fc3...cfb

• Liker 4
Skrevet

Jeg (dame) gjør det også. Mer for å slappe av enn at jeg faktisk blir kåt av det.... Men vasker selvfølgelig sengen godt med antibac før og etter ;)

Anonymkode: c717d...77b

• Liker 5
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ÆSJ. Nei, den tanken har aldri falt meg inn.

Anonymkode: 6cd8c...517

• Liker 1
Skrevet

§ 298. Seksuelt krenkende atferd offentlig eller uten samtykke

Anonymkode: 34ad2...fca

Skrevet

Er ikke det noe alle gjør da? Jeg gjør det i alle fall. Det bare blir slik.

Anonymkode: 15f46...0b5

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjør også dette,

bruker å etterlate meg 9-10 lange tjukke linjer med sperm før jeg forlater solariums-sengen.

Gjør dette fordi tanken på at neste (jente) blir tent når hun ser all denne ferske spermen, tenner meg.

Tenner meg også når det kommer en mann inn etter meg, da jeg vet han vil la seg fascinere av sperm-mengden.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, puppi skrev:

Jeg gjør også dette,

bruker å etterlate meg 9-10 lange tjukke linjer med sperm før jeg forlater solariums-sengen.

Gjør dette fordi tanken på at neste (jente) blir tent når hun ser all denne ferske spermen, tenner meg.

Tenner meg også når det kommer en mann inn etter meg, da jeg vet han vil la seg fascinere av sperm-mengden.

Da blir det vel et stort sjokk for deg når jeg forteller at ytterst få kvinner vil bli tent av synet av sperm. Ytterst få. På lik linje med at vi absolutt ikke blir tent av random dickpics.

• Liker 5
Skrevet
12 minutter siden, puppi skrev:

Jeg gjør også dette,

Får du enorme orgasmer og bare spruter sæden utover sengen?

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da blir det vel et stort sjokk for deg når jeg forteller at ytterst få kvinner vil bli tent av synet av sperm. Ytterst få. På lik linje med at vi absolutt ikke blir tent av random dickpics.

Jeg tror nok ikke puppi var helt seriøs i det innlegget, du.

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, Nicathv skrev:

Jeg tror nok ikke puppi var helt seriøs i det innlegget, du.

Javel? Jeg kjenner ikke til brukeren.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg (dame) gjør det også. Mer for å slappe av enn at jeg faktisk blir kåt av det.... Men vasker selvfølgelig sengen godt med antibac før og etter ;)

Anonymkode: c717d...77b

Ja, det er en selvfølge.

Ts

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dame?

Ja

Ts

Skrevet

Du er ikke redd for å bli ferska da, eks mitt under en orgasme?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke redd for å bli ferska da, eks mitt under en orgasme?

Ferska? I et låst rom? Det ville jo vært like ille om noen hadde kommet inn selvom du ikke hadde onanert. Du vet man er naken i solsengen?

Anonymkode: d3fc3...cfb

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...