Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
25 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Løke mangler touch hva gjelder å forstå sitt publikum. Sosialt klønete/uintelligent. Ikke særlig lur. 

Men i Løkes danseverden dreier der seg ikke om å gjøre en hard jobb, men å provosere. Alfahannen tar overhånd. For meg er det dårlig idrettsmoral. Håper han ryker ut. I dag var han ekkel, han har absolutt ingenting der å gjøre.

Han er ikke klovn. Han er på bærtur. 

Helt enig! Ble 🤮.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, FruRosa skrev:

Han sa selv i programmet at ingen visste. 

Ja, det vet jeg - men det blir jo feil av han å

si at ingen visste, når det tydeligvis har blitt diskutert, og han har ytret et stort ønske om å bruke den. 

• Liker 2
Skrevet

En ting til, han har flere barn. Mer om den saken skulle vært unødvendig å skrive. 

• Liker 8
Skrevet

Håper han ryker i kveld. Makan til tufs!! 

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, Justlooking skrev:

Han røyk ikke?

Nei 😵 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Hege899 skrev:

Problemet med Frank er at han ikke eier sjarm. Noen klarer fint å sjokkere, provosere og være alfahann, og samtidig sjarmere folk. Frank har ikke sosiale antenner, og er bare arrogant og irriterende. Jeg blir faktisk flau av å se hvor hardt han prøver, for så å mislykkes gang på gang. 

Kunne ikke vært mer enig. Det «stuntet» han gjorde i kveld,  ar bare flaut. 

Og at han ikke forsvant ut av SVD i kveld, det kan jeg ikke skjønne. «Det norske folk» aka de som ser og stemmer , overrasker stadig, og ikke alltid til det positive...

• Liker 18
Skrevet

Håper dei som vurderar så melde seg på sjekkeprogrammet Løke skal være med på så korleis dansepartneren hadde det og styre unna.

• Liker 7
Skrevet

Har ikke sett på TV (ser ikke på svd), men bare lest på VG. Og fyren blir jo bare mer og mer tåpelig... prøver å være noe han aldri vil være. Nei Frank, du vil aldri bli den kule... heller det motsatte. 

• Liker 11
Skrevet

Han kommer sikkert til å forsette å sjokkere, istedenfor å fokusere på dansen. Trist. Synes synd på dansepartneren hans. 

• Liker 7
Skrevet

Den tangaen er oppbrukt, folk bruker det hele tiden i utdrikningslag og på nach... Sett det før... zzzzz...

Jeg blir ikke sjokkert over selve tangaen, men over hvor lite sosialt intelligent det er mulig å være.

Skrevet (endret)

Jeg tror han er så dårlig taper at han, istedenfor å innrømme at han ikke får til dansingen, gjør ALT for nå få fokuset over på noe annet.

Endret av FruRosa
  • Liker 45
Skrevet

Jeg hadde ikke fått med meg at han er slik en tosk før nå. 😳

• Liker 3
Skrevet

Han syklet Jotunheimen rundt i boratdrakt også. Synd han ikke frøs av seg pilten. Maken til kvalm fyr. 

• Liker 25
Skrevet

Større tulling enn FL tror jeg man skal lete lenge etter! Sjelden jeg blir provosert over noe slikt, men jeg ble det faktisk i dag! Stakkars Tone, noe så respektløst! Han har ingen verdens ting i Svd å gjøre. Hvem i huleste er det som har stemt på ham?! Han er kun opptatt av én ting, og det er å vise seg naken i tide og utide. Ekkel fyr. Håper det får konsekvenser. Hadde nesten vært kult om Tone kommer på dansetrening i morgen og sier at hun ikke orker å kaste bort tida si på sånt drit. 

• Liker 25
Skrevet

Idiot.

Skjønner ilke at han får så mye skjermtid.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...