Skravlekaspar Skrevet 5. mai 2024 #981 Del Skrevet 5. mai 2024 Alle gjør alt for oppmerksomhet. Gjelder ikke bare Løke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 5. mai 2024 #982 Del Skrevet 5. mai 2024 Sirah skrev (1 time siden): Enig. En ting er å klarte Everest med oksygen, det er en kjempeprestasjon og ikke minst både vanskelig og farlig. Men uten oksygen? Det er bare tvers igjennom idiotisk. Jeg håper så inderlig for barna, familien og venner at dette går bra. At han innser idiotforsøket og gir seg før han tar varig skade av dette eller dør. Han har uansett utført en helt fantastisk prestasjon som han bør være superfornøyd med! Av rein nysgjerrighet: Nå som han har kommet seg så langt uten oksygen, kan han fullføre resten av turen med oksygen om han skulle bestemme seg for det? Om han tenker: Nå er jeg så nærme toppen, vist pokker skal jeg opp? Og ikke minst: Vet noen hva en sånn tur egentlig koster? Jeg finner ikke igjen hvor jeg leste det. Men mener å huske at turen koster ham 600.000. I tillegg har han med en ekstra sherpa, og det kommer på 150.000 i tillegg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 5. mai 2024 #983 Del Skrevet 5. mai 2024 Det er mulig at Løke ikke gjør turen for oppmersomhet. Men han trenger oppmersomheten for å kunne selge bøker og foredrag i etterkant. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 5. mai 2024 #984 Del Skrevet 5. mai 2024 Skravlekaspar skrev (15 minutter siden): Alle gjør alt for oppmerksomhet. Gjelder ikke bare Løke. Nei. Ikke alle. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravlekaspar Skrevet 5. mai 2024 #985 Del Skrevet 5. mai 2024 Adrenalina1 skrev (42 minutter siden): Nei. Ikke alle. Om du skal en tur opp den lokale fjelltoppen. Hvem med hånden på hjertet kan si de ikke tar bilde fra toppen og sender det til noen eller legger ut på FB etc? For oppmerksomhet og en slags anerkjennelse/bekreftelse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravlekaspar Skrevet 5. mai 2024 #986 Del Skrevet 5. mai 2024 https://www.nettavisen.no/kjendis/frank-loke-flyr-ned-fra-mount-everest-sjeldent-jeg-har-folt-dette/s/5-95-1801223 Håper ikke vi får slike tilstander i den norske fjellheimen. Løke er sliten og chartrer et helikopter ned fra everest base camp til Kathmandu. Blir der og lader batteriene i to dager før han blir flydd opp igjen til base camp. En kan jo bare tenke seg hvilket problem det er med så mange folk på everest base camp som blir flydd inn og ut hele tiden. Definitivt miljøsvineri. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 5. mai 2024 #987 Del Skrevet 5. mai 2024 Skravlekaspar skrev (28 minutter siden): Om du skal en tur opp den lokale fjelltoppen. Hvem med hånden på hjertet kan si de ikke tar bilde fra toppen og sender det til noen eller legger ut på FB etc? For oppmerksomhet og en slags anerkjennelse/bekreftelse. 🙋♀️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappy Skrevet 5. mai 2024 #988 Del Skrevet 5. mai 2024 Skravlekaspar skrev (1 time siden): Alle gjør alt for oppmerksomhet. Gjelder ikke bare Løke. Nå er han en kjent mann og det er jo naturlig at han deler dette på sosiale medier. Alt man gjør er ikke for å få mest mulig oppmerksomhet. Jeg skulle gjerne ha gått den turen selv, og hadde helt sikkert delt på sosiale medier for å inspirere andre. Det og inspirere andre er ikke det samme som å være oppmerksomhetssøkende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. mai 2024 #989 Del Skrevet 5. mai 2024 4 minutter siden, Pappy said: Nå er han en kjent mann og det er jo naturlig at han deler dette på sosiale medier. Alt man gjør er ikke for å få mest mulig oppmerksomhet. Jeg skulle gjerne ha gått den turen selv, og hadde helt sikkert delt på sosiale medier for å inspirere andre. Det og inspirere andre er ikke det samme som å være oppmerksomhetssøkende. Jeg håper virkelig ikke at Løke inspirer andre til å gjøre noe så livsfarlig som å prøve å bestige Mount Everest uten oksygen. Det at han kan inspirere folk er også en av grunnene til at jeg misliker at han legger ut dette i sosiale medier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappy Skrevet 5. mai 2024 #990 Del Skrevet 5. mai 2024 SVK skrev (Akkurat nå): Jeg håper virkelig ikke at Løke inspirer andre til å gjøre noe så livsfarlig som å prøve å bestige Mount Everest uten oksygen. Det at han kan inspirere folk er også en av grunnene til at jeg misliker at han legger ut dette i sosiale medier. Inspirasjonen trenger ikke nødvendigvis å være til turen han er på, men å ta sjansen, hoppe i det og følge drømmene sine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LisbethBerg Skrevet 5. mai 2024 #991 Del Skrevet 5. mai 2024 Hvis man først skal ofre livet; hvorfor ikke gjøre det for noe som utgjør en forskjell? Hjelper andre? Dette har blitt gjort av andre før, og gir ingenting annet enn mestringsfølelse til den som gjennomfører. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 5. mai 2024 #992 Del Skrevet 5. mai 2024 Skravlekaspar skrev (1 time siden): Om du skal en tur opp den lokale fjelltoppen. Hvem med hånden på hjertet kan si de ikke tar bilde fra toppen og sender det til noen eller legger ut på FB etc? For oppmerksomhet og en slags anerkjennelse/bekreftelse. Tror du at folk flest går tur for å få oppmerksomhet? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 5. mai 2024 #993 Del Skrevet 5. mai 2024 Hallepalle2 skrev (7 minutter siden): Tror du at folk flest går tur for å få oppmerksomhet? Dette handler vel ikke om å gå en liten tur i skogen. Men å gå til toppen av for eksempel Mount Everest. Hvorfor tror du at folk gjør dette, bortsett fra oppmerksomhet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 5. mai 2024 #994 Del Skrevet 5. mai 2024 StinkySocks skrev (2 minutter siden): Dette handler vel ikke om å gå en liten tur i skogen. Men å gå til toppen av for eksempel Mount Everest. Hvorfor tror du at folk gjør dette, bortsett fra oppmerksomhet? Mitt svar var til en som hevdet at alle gjør ting for å få oppmerksomhet. Det er jeg uenig i. Jeg er helt enig i at Løke gjør alt for oppmerksomhet. Han har et stort behov for at andre skal synes han er tøff. 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 5. mai 2024 #995 Del Skrevet 5. mai 2024 StinkySocks skrev (13 minutter siden): Dette handler vel ikke om å gå en liten tur i skogen. Men å gå til toppen av for eksempel Mount Everest. Hvorfor tror du at folk gjør dette, bortsett fra oppmerksomhet? Min far for eksempel har gått opp noen av de høyeste fjellene i verden. Kilimanjaro, prøvd seg på Mount Everest… Han gjør det for å utfordre seg selv, og for opplevelsens skyld. Han elsker fjell og natur. Han er ikke på sosiale medier, så tviler på at han (og de fleste andre ikke-influencere) klatrer fjell hovedsakelig for å få oppmerksomhet. Har du selv aldri gått topptur, deltatt i løp eller gjort andre idrettsprestasjoner? 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 5. mai 2024 #996 Del Skrevet 5. mai 2024 Hulderen skrev (2 timer siden): Jeg finner ikke igjen hvor jeg leste det. Men mener å huske at turen koster ham 600.000. I tillegg har han med en ekstra sherpa, og det kommer på 150.000 i tillegg. Mener jeg har lest det samme en vei. Det er mye penger….. StinkySocks skrev (21 minutter siden): Dette handler vel ikke om å gå en liten tur i skogen. Men å gå til toppen av for eksempel Mount Everest. Hvorfor tror du at folk gjør dette, bortsett fra oppmerksomhet? Tja, jeg kunne godt tenkt meg å gjennomføre den turen. Opp til toppen hadde nok aldri vært gjennomførbart for min del, men Base Camp kanskje? Det hadde ikke vært for oppmerksomhet, men fordi det hadde vært en ufattelig stor mestringsfølelse og gjennomført noe sånt. Nå kommer jeg nok aldri til å gjøre noe sånt, men det er et sånt hårete mål jeg faktisk har skikkelig lyst til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappy Skrevet 5. mai 2024 #997 Del Skrevet 5. mai 2024 StinkySocks skrev (45 minutter siden): Dette handler vel ikke om å gå en liten tur i skogen. Men å gå til toppen av for eksempel Mount Everest. Hvorfor tror du at folk gjør dette, bortsett fra oppmerksomhet? For og inspirere andre til og følge drømmene sine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet 5. mai 2024 #998 Del Skrevet 5. mai 2024 1 hour ago, Pappy said: Nå er han en kjent mann og det er jo naturlig at han deler dette på sosiale medier. Alt man gjør er ikke for å få mest mulig oppmerksomhet. Jeg skulle gjerne ha gått den turen selv, og hadde helt sikkert delt på sosiale medier for å inspirere andre. Det og inspirere andre er ikke det samme som å være oppmerksomhetssøkende. Løke har et ansvar ovenfor sponsorene sine. Løke slår meg virkelig ikke som personen som har som mål å inspirere flest mulig.😅 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 5. mai 2024 #999 Del Skrevet 5. mai 2024 Ane Rikke skrev (17 timer siden): Mediene siterer Instagram og oppsøker det aktivt selv. De sitter som gribber, og håper at det skal gå galt. Ja, mediene oppsøker Instagram og siterer derfra, men hvis actionfrank ikke ville ha noe oppmerksomhet så hadde det jo ikke vært noe og hente i fra actionfrank sin insta . 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 5. mai 2024 #1000 Del Skrevet 5. mai 2024 Spitzy skrev (3 minutter siden): Ja, mediene oppsøker Instagram og siterer derfra, men hvis actionfrank ikke ville ha noe oppmerksomhet så hadde det jo ikke vært noe og hente i fra actionfrank sin insta . Men, hvorfor skulle han ikke ønske oppmerksomhet? Tror du folk generelt er på insta fordi de ikke ønsker oppmerksomhet? Det faller på sin egen urimelighet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå