K.B. Skrevet 7. januar 2019 #841 Del Skrevet 7. januar 2019 Litt synd at media ikke beskytter folk som virkelig trenger det fra seg selv. Han Løke er vel bare siste i en lang rekke med slike tilfeller... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Highhopes Skrevet 7. januar 2019 #842 Del Skrevet 7. januar 2019 5 minutter siden, Regn skrev: Hva serverte han da? Scampi på loff, en latterlig stor entrecôte og en kake formet som et skrotum. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regn Skrevet 7. januar 2019 #843 Del Skrevet 7. januar 2019 Akkurat nå, Highhopes skrev: Scampi på loff, en latterlig stor entrecôte og en kake formet som et skrotum. Takk da og huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 7. januar 2019 #844 Del Skrevet 7. januar 2019 1 minutt siden, Highhopes skrev: Scampi på loff, en latterlig stor entrecôte og en kake formet som et skrotum. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TWimo Skrevet 7. januar 2019 #845 Del Skrevet 7. januar 2019 Synes han er deilig og sjarmerende jeg. Tipper de fleste av dere andre også tenner på kroppen og ikke minst selvtilliten 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. januar 2019 #846 Del Skrevet 7. januar 2019 (endret) 3 minutter siden, TWimo said: Tipper de fleste av dere andre også tenner på kroppen og ikke minst selvtilliten 😍 Tipper de færreste tenner på manglende selvinnsikt. Endret 7. januar 2019 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonette Skrevet 7. januar 2019 #847 Del Skrevet 7. januar 2019 5 minutter siden, TWimo skrev: Synes han er deilig og sjarmerende jeg. Tipper de fleste av dere andre også tenner på kroppen og ikke minst selvtilliten 😍 Den oppblåste klysa 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 7. januar 2019 #848 Del Skrevet 7. januar 2019 7 minutter siden, TWimo skrev: Synes han er deilig og sjarmerende jeg. Tipper de fleste av dere andre også tenner på kroppen og ikke minst selvtilliten 😍 Vet du hva? Jeg synes ikke han har bra kropp. Sorry, men noen er skinny-fat, han er skinny-trent. Ikke min stil. Liker trente menn med litt fett på. Og som har bedre proporsjoner. Har du forresten sett på bilder av han fra halsen og opp? Og han beveger seg som en stokk. Ikke mye rytme eller eleganse i bevegelsene. Og du vet hva de sier om menn som er flinke til å danse? Så nei. Jeg finner han ikke attraktiv i det hele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Døgnvill Skrevet 7. januar 2019 #849 Del Skrevet 7. januar 2019 Generelt; Var det virkelig noen som hadde forventet: 1. At han skulle vise seg fra sin beste og litt mer modnere side. 2. At en av rettene ikke hadde noe med kropp å gjøre. Orket ikke se på jeg. Har ikke store nok puter til å gjemme meg bak. Orker ikke, gidder ikke. Lei.no 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 7. januar 2019 #850 Del Skrevet 7. januar 2019 Er han med på 4 stjerners middag? Huff, orker ikke å se. Han så klysete og null sjarm! 🙈 Skjønner ikke hva enkelte digger med denne mannen? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 7. januar 2019 #851 Del Skrevet 7. januar 2019 (endret) 52 minutter siden, TWimo skrev: Synes han er deilig og sjarmerende jeg. Tipper de fleste av dere andre også tenner på kroppen og ikke minst selvtilliten 😍 Selvsikkerhet kan være flott, men innbilskhet og totalt mangel på ydmykhet; not so much. Kan finne frem flere ord som jeg synes beskriver han best, men velger å la vær.. Endret 7. januar 2019 av neiognei 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 7. januar 2019 #852 Del Skrevet 7. januar 2019 Klysete, ekkel og altfor høy på seg selv? Uten tvil. Men da den kaka kom på bordet lo jeg ganske godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 7. januar 2019 #853 Del Skrevet 7. januar 2019 Enda godt ikke så på "4 stjernes middag" i dag forstår jeg, den fyren klarer jeg bare ikke. Hadde jeg skrudd på og oppdaget at han var med hadde det blitt over på en annen kanal fortere enn fortest. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brielle Skrevet 7. januar 2019 #854 Del Skrevet 7. januar 2019 1 time siden, TWimo skrev: Synes han er deilig og sjarmerende jeg. Tipper de fleste av dere andre også tenner på kroppen og ikke minst selvtilliten 😍 Takk for dagens latter 🤣👍🏻 Jeg tenner isåfall feil vei, som i turn-OFF.. Verken kroppen eller personligheten gjør noe som helst for meg, og det vet jeg faktisk aller best selv, ellers takk du 😏 Ganske sikker på at du får ha han for deg selv, så det er jo bare å gå for det 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brielle Skrevet 7. januar 2019 #855 Del Skrevet 7. januar 2019 19 minutter siden, Oppland skrev: Enda godt ikke så på "4 stjernes middag" i dag forstår jeg, den fyren klarer jeg bare ikke. Hadde jeg skrudd på og oppdaget at han var med hadde det blitt over på en annen kanal fortere enn fortest. Jeg droppet like godt å se på "4 stjerners middag" denne nye sesongen, fordi jeg så i reklamen at han var med. Kommer faktisk ikke til å se på programmet mer, i hvertfall ikke repriser, i frykt for å skru på når han er der...blir rett og slett fysisk uvel og bare i dårlig humør da, så bedre å styre unna 😒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 7. januar 2019 #856 Del Skrevet 7. januar 2019 33 minutter siden, Brielle skrev: Jeg droppet like godt å se på "4 stjerners middag" denne nye sesongen, fordi jeg så i reklamen at han var med. Kommer faktisk ikke til å se på programmet mer, i hvertfall ikke repriser, i frykt for å skru på når han er der...blir rett og slett fysisk uvel og bare i dårlig humør da, så bedre å styre unna 😒 Jeg er virkelig helt enig med deg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 7. januar 2019 #857 Del Skrevet 7. januar 2019 Hvordan reagerte de som måtte spise den kaka da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 7. januar 2019 #858 Del Skrevet 7. januar 2019 2 timer siden, TWimo skrev: Synes han er deilig og sjarmerende jeg. Tipper de fleste av dere andre også tenner på kroppen og ikke minst selvtilliten 😍 Selvtillit er fint! Men det hjelper så lite når det gjelder Løke. Tenker at han er litt som Rune Rudberg og Chartersvein. De hiver seg utpå, og gjør masse rart, dumt og drøyt, og så etter 20 år kommer de fram til at det var ganske kleint det de drev med. De vokser opp. Mer eller mindre ihvetfall 😄 så selvtillit er nok ikke alltid nok... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 7. januar 2019 #859 Del Skrevet 7. januar 2019 Jeg hadde faktisk ikke tenkt å se 4-stjerners middag denne uken, ene og alene pga han er med. MEN, så kom jeg ut i stua hvor tv-en sto på, og ble selvfølgelig nysgjerrig... Jeg tok meg selv i å le flere ganger, men det var vel mest på grunn av hvordan gjestene reagerte. Når det er sagt, så virker han å ha et veldig stort behov for å sprade rundt naken. Jeg forstår ikke det behovet. Jeg personlig er litt (les veldig) lei av å se den nakne kroppen til Løken i tide og utide. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestgitt Skrevet 7. januar 2019 #860 Del Skrevet 7. januar 2019 Det er noe flaut over en mann som er så oppmerksomhetskåt. Han er totalt blottet for sjarm og minner meg om en pubertal tenåringsgutt. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå