Gjest Dævendøtte Skrevet 4. desember 2018 #801 Del Skrevet 4. desember 2018 På 3.12.2018 den 8.59, Brielle skrev: Ser ikke på han som noen "bad boy"...han finnes jo ikke LITT tøff engang. Heller "dumb boy" 🙄 Helt enig, en bad boy er noe helt annet enn Frank Løke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 4. desember 2018 #802 Del Skrevet 4. desember 2018 (endret) 8 timer siden, lunalee skrev: Dukket opp på storyen til jodel på instagram. Der svarer han på om han har stor penis... Herrefred. Hvor gammel er han? 15 - 16 år, hadde jeg tippet om jeg ikke visste svaret. Endret 4. desember 2018 av Oppland 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marie_82 Skrevet 4. desember 2018 #803 Del Skrevet 4. desember 2018 På 1.12.2018 den 16.02, Birtemora77 skrev: Skjønner jeg er en av de få som syns Frank er litt morsom.. Joda, han er drøy, enig der. Men en ting skal han ha. Og det er at jeg blir i godt humør når jeg spiller låtene hans. Har det tøft for tiden, men når jeg setter på musikken hans så blir jeg i godt humør! For det er så innmari drøyt! 😅 Er jeg virkelig den eneste som syns at sangene er så sinnsyke at man faktisk må le litt??🙈 Jeg blir pissur av musikken hans. Har ikke dab i bilen og når den ene radiokanalen jeg får inn spiller låta så slår jeg av radioen.. Gjelder forøvrig det meste av norsk musikk i samme sjanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 5. desember 2018 #804 Del Skrevet 5. desember 2018 (endret) Tråden er ryddet for latterliggjøring, brukerdebatt og svar til dette Perelandra, mod. Edit: Ryddet for innlegg av utestengt bruker. Edie, adm. Endret 6. desember 2018 av Edie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 5. desember 2018 #805 Del Skrevet 5. desember 2018 (endret) Frank Løkes umodene figur i sosiale medier vekker oppmerksomhet av den negative sorten: https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/rL7Qem/aa-vaere-en-av-gutta-handler-ikke-om-aa-vaere-en-drittsekk-loeke Denne type oppførsel vil også gå utover familiemedlemmene hans, særlig barna. Løke, vet du hva evne til refleksjon over egen atferd betyr? Endret 5. desember 2018 av Snaskesnusken 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 5. desember 2018 #806 Del Skrevet 5. desember 2018 (endret) På Instagram i forrige uke hevder Løke at dårlig kvinnesyn er humor. Spørsmålet mitt blir da; Er det denne type «humor» Løke vil bruke ovenfor egne døtre? Han sammeligner seg selv i samme innlegg med Benny Hill, som var barne-TV i forhold til skvipet Løke har produsert. Benny Hill er ikke helt min «greie» men kan på ingen måte sammlinges med Løkes låt eller musikkvideo. Løkes reaksjoner på kritikk minner meg veldig om visse bloggere som ikke evner å ta innover seg at alle ikke forguder dem eller stiller seg kritisk til arbeidet deres.. Løke er på god vei inn i Blogglandia sammen med enhjørninger og skylapper.. Endret 5. desember 2018 av Snaskesnusken 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 5. desember 2018 #807 Del Skrevet 5. desember 2018 Tråden er ryddet for brukerdebatt, latterliggjøring og brukerangrep. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss spjåk Skrevet 7. desember 2018 #808 Del Skrevet 7. desember 2018 På 3.12.2018 den 14.09, I Grosny skrev: Det er liksom ikke lov å rope om oppmerksomhet. Frank gjør det. Mange har behov for oppmerksomhet. Frank går foran og tør å rope om oppmerksomhet. Du liker ikke måten han gjør det på, men allikevel, han får oppmerksomhet. Jeg synes han er energisk, morsom, og utrolig flott fysisk. Hvis 100 tilfeldige på gata blir spurt om å ramse opp navn på 10 håndballspillere, så antar jeg at Frank er den som oftest blir nevnt. Med andre ord, han skaffer oppmerksomhet på en effektiv måte. Noen vil kalle det godt pr-håndverk. Ikke godt dersom målet er å bli likt av alle, men godt dersom målet er å få oppmerksomhet fra høyest mulig antall. de fleste føler der er et behov for oppmerksomhet som virker helt desperat. Han er ikke lenger håndballspiller, så hvorfor skulle vi gi han oppmerksomhet? Han har ikke bidratt med noe som er av verdi etter karrieren. Om du synes han har bra kropp er vel ikke relevant? All oppmerksomhet er forresten ikke positiv oppmerksomhet. Men i Franks hode er det nok det. Og det er litt.. trist? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
decker Skrevet 7. desember 2018 #809 Del Skrevet 7. desember 2018 Har han ein vanleg jobb utanfor sirkuset? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 7. desember 2018 #810 Del Skrevet 7. desember 2018 43 minutter siden, decker skrev: Har han ein vanleg jobb utanfor sirkuset? Ja, han har det. Helt utrolig at han kan oppføre seg slik. Skjems på hans vegne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 7. desember 2018 #811 Del Skrevet 7. desember 2018 2 hours ago, Krutthøna said: Ja, han har det. Helt utrolig at han kan oppføre seg slik. Skjems på hans vegne. Hva jobber han med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 8. desember 2018 #812 Del Skrevet 8. desember 2018 9 timer siden, Speedmaster skrev: Hva jobber han med? Husker ikke, men han var på god kveld norge og da sa han hva/hvor han jobbet. Var en helt vanlig jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 8. desember 2018 #813 Del Skrevet 8. desember 2018 14 timer siden, miss spjåk skrev: de fleste føler der er et behov for oppmerksomhet som virker helt desperat. Han er ikke lenger håndballspiller, så hvorfor skulle vi gi han oppmerksomhet? Han har ikke bidratt med noe som er av verdi etter karrieren. Om du synes han har bra kropp er vel ikke relevant? All oppmerksomhet er forresten ikke positiv oppmerksomhet. Men i Franks hode er det nok det. Og det er litt.. trist? Men hvilken karriere! Så fantastisk spill har han levert at han burde få ærespensjon og kongens fortjenestemedalje. Løke med håndball var kraft, samspill, kunst og sport i en leveranse. Han fortjente mye mer oppmerksomhet enn han fikk. Kanskje han føler det selv også og begynner å tigge om oppmerksomhet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brielle Skrevet 9. desember 2018 #814 Del Skrevet 9. desember 2018 På 8.12.2018 den 11.15, I Grosny skrev: Men hvilken karriere! Så fantastisk spill har han levert at han burde få ærespensjon og kongens fortjenestemedalje. Løke med håndball var kraft, samspill, kunst og sport i en leveranse. Han fortjente mye mer oppmerksomhet enn han fikk. Kanskje han føler det selv også og begynner å tigge om oppmerksomhet? Voldsomt så stor fan du var av løken da, du nærmest forguder jo "mannen"...nesten så jeg lurer på om du er Frank 😏 Ydmykhet står det mye mer respekt av, og er faktisk mye mer imponerende, enn å "tigge", sutre og bære seg etter oppmerksomhet. Blir bare stakkarslig og patetisk i lengden. Man synes bare synd på personen, istedenfor å beundre... Tøffe, solide og selvsikre menn med ryggrad, de oppfører seg ikke så desperat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 9. desember 2018 #815 Del Skrevet 9. desember 2018 5 timer siden, Brielle skrev: Voldsomt så stor fan du var av løken da, du nærmest forguder jo "mannen"...nesten så jeg lurer på om du er Frank 😏 Ydmykhet står det mye mer respekt av, og er faktisk mye mer imponerende, enn å "tigge", sutre og bære seg etter oppmerksomhet. Blir bare stakkarslig og patetisk i lengden. Man synes bare synd på personen, istedenfor å beundre... Tøffe, solide og selvsikre menn med ryggrad, de oppfører seg ikke så desperat. Jeg var ydmyk da jeg var 13, men ble heldigvis strammet opp av en av de ledende voksne i klubben. Etter en sterk seier begynte jeg å si at jeg hadde flaks, men da fikk jeg høre :" Nå får du jaggu lære deg å skryte gutt!" Det var ett vendepunkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brielle Skrevet 9. desember 2018 #816 Del Skrevet 9. desember 2018 1 time siden, I Grosny skrev: Jeg var ydmyk da jeg var 13, men ble heldigvis strammet opp av en av de ledende voksne i klubben. Etter en sterk seier begynte jeg å si at jeg hadde flaks, men da fikk jeg høre :" Nå får du jaggu lære deg å skryte gutt!" Det var ett vendepunkt Aha, du er mann, det forklarer hvordan du kan like han 😊 Synes du ikke det er litt rart at nesten ingen kvinner her liker han, og i tillegg er det bare du som skryter at utseende hans (ikke det at det har noe med saken å gjøre, og jeg mener ikke å gå etter utseende med denne kommentaren, men det er nå en gang slik at vi kvinner pleier å synes at menn vi liker personligheten til blir kjekkere og tenner på dem, og det motsatte skjer med de vi ikke liker oppførselen til...). Å være stolt av seg selv og egne prestasjoner er kjempe bra, for all del. Og å kunne si høyt at man er fornøyd med seg selv og stolt av egen innsats når man gjør noe bra, det å se gode egenskaper i seg selv, og kunne si takk uten å være unnvikende/unnskyldende når noen skryter av deg, det er også fint. Men brautende drittsekk-oppførsel totalt blottet for hensyn til andre, det er noe helt annet enn både stolthet og det å kunne skryte av seg selv. Dette er ikke skryt. Det er ikke sånn at med en gang man er flink i noe så kan man begynne å drite i andre, begynne å se ned på folk og tråkke på dem. Med all respekt, så tror jeg ikke at det var det treneren din mente den gangen 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brielle Skrevet 9. desember 2018 #817 Del Skrevet 9. desember 2018 (endret) 4 timer siden, I Grosny skrev: Jeg var ydmyk da jeg var 13, men ble heldigvis strammet opp av en av de ledende voksne i klubben. Etter en sterk seier begynte jeg å si at jeg hadde flaks, men da fikk jeg høre :" Nå får du jaggu lære deg å skryte gutt!" Det var ett vendepunkt Vil bare legge til at jeg synes det er synd hvis han ønsker respekt og beundring for talentene sine, eller å bli sett på som en tøff mannemann som jentene sikler etter, fordi den fremgangsmåten han har nå resulterer bare i det motsatte. Med unntak av noen få tilfeller, da enkelte alltid vil fungere litt annerledes enn "resten av flokken". Han blir likt av noen, men sannheten er at han kunne ha blitt likt av mange flere, hvis han bare hadde gjort tingene på en annen måte.. Et eksempel på en idrettsutøver som både blir sett og husket for sitt talent, i tillegg til å bli sett på som en tøffing og en real mannemann som mange damer har sett på med stjerner i øynene, er jo Aksel Lund Svindal...de er jo i to forskjellige ligaer og idretter, men dette er en mann som både utstråler selvtillit og ikke er for beskjeden. Men som ikke har dratt noe for langt og som har oppført seg ordentlig, og dermed blir lagt merke til av de riktige grunnene. Han har en god balanse og utstråler "real fyr", noe jeg vil tro flertallet finner sexy 🙂 Endret 9. desember 2018 av Brielle Skrivefeil :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 9. desember 2018 #818 Del Skrevet 9. desember 2018 (endret) 14 timer siden, Brielle skrev: Vil bare legge til at jeg synes det er synd hvis han ønsker respekt og beundring for talentene sine, eller å bli sett på som en tøff mannemann som jentene sikler etter, fordi den fremgangsmåten han har nå resulterer bare i det motsatte. Med unntak av noen få tilfeller, da enkelte alltid vil fungere litt annerledes enn "resten av flokken". Han blir likt av noen, men sannheten er at han kunne ha blitt likt av mange flere, hvis han bare hadde gjort tingene på en annen måte.. Et eksempel på en idrettsutøver som både blir sett og husket for sitt talent, i tillegg til å bli sett på som en tøffing og en real mannemann som mange damer har sett på med stjerner i øynene, er jo Axel Lund Svindal...de er jo i to forskjellige ligaer og idretter, men dette er en mann som både utstråler selvtillit og ikke er for beskjeden. Men som ikke har dratt noe for langt og som har oppført seg ordentlig, og dermed blir lagt merke til av de riktige grunnene. Han har en god balanse og utstråler "real fyr", noe jeg vil tro flertallet finner sexy 🙂 Jeg er enig i at Aksel er mye flinkere (men ikke i sin idrett, håndball er mye større enn alpint og det skal mer til å bli verdensklasse der, allikevel, Aksel er så god i utfor at han kanskje stiller likt) og har millioner ganger bedre image. Endret 10. desember 2018 av I Grosny rettet navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 9. desember 2018 #819 Del Skrevet 9. desember 2018 33 minutter siden, I Grosny said: Jeg er enig i at Axel er mye flinkere og har millioner ganger bedre image. 'Aksel', ikke 'Axel'. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brielle Skrevet 9. desember 2018 #820 Del Skrevet 9. desember 2018 56 minutter siden, Speedmaster skrev: 'Aksel', ikke 'Axel'. Min skyld, jeg som skrev feil først 😊👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå