Justlooking Skrevet 23. september 2018 #641 Del Skrevet 23. september 2018 17 minutter siden, Regn skrev: Han er et voksent.... barn, men absolutt ikke dum. Redigert da jeg ikke fant artikkelen jeg lette etter. Absolutt ikke dum nei. Han er jo medlem i Mensa hvor bare de 2% med høyest IQ er medlem. Men han gjør noen rare valg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 23. september 2018 #642 Del Skrevet 23. september 2018 45 minutter siden, Justlooking skrev: Absolutt ikke dum nei. Han er jo medlem i Mensa hvor bare de 2% med høyest IQ er medlem. Men han gjør noen rare valg... Mangler vel litt sosial IQ? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 23. september 2018 #643 Del Skrevet 23. september 2018 Når man ikke trodde 40 års krisa kunne bli verre 😂😂😂 For en patetisk type. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
himmeloghav Skrevet 23. september 2018 #644 Del Skrevet 23. september 2018 På 22.9.2018 den 18.04, veggteppe skrev: Jeg synes ikke mobbing er greit og mange av kommentarene om han er helt sikkert langt over streken. Men det kan heller ikke være sånn at man bevisst provoserer og oppfører seg på en ganske ufin måte (kalle henne for lammekjøtt er jo åpenlyst ganske drygt for å si det mildt) - og etterpå innta offerrollen. Og mora til Frank Løke bør først og fremst ta tak i hvordan hennes egen sønn behandler andre. Ja her har oppdragelsen sviktet kraftig! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
himmeloghav Skrevet 23. september 2018 #645 Del Skrevet 23. september 2018 1 time siden, Justlooking skrev: Absolutt ikke dum nei. Han er jo medlem i Mensa hvor bare de 2% med høyest IQ er medlem. Men han gjør noen rare valg... Bevis? Det er ikke noe han har skrytt seg på da? Kan vel ikke stole på det han sier uten bevis! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 23. september 2018 #646 Del Skrevet 23. september 2018 (endret) 2 timer siden, Justlooking skrev: Absolutt ikke dum nei. Han er jo medlem i Mensa hvor bare de 2% med høyest IQ er medlem. Men han gjør noen rare valg... Dessverre så har ikke IQ så veldig mye med de sosiale antennene å gjøre. Mye tyder på at Frank sine antenner er knekt rett av. Å kunne sette tall og bokstaver i logisk rekkefølge er ikke nok mener jeg. Han er stein stokk dum! Endret 23. september 2018 av Krutthøna 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 23. september 2018 #647 Del Skrevet 23. september 2018 1 time siden, himmeloghav skrev: Sannheten et at han ble kastet ut etter dårlig oppførsel på julebord. Hva sa hans mamma om den oppførselen da? 😏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 23. september 2018 #648 Del Skrevet 23. september 2018 8 minutter siden, Snaskesnusken said: Hva sa hans mamma om den oppførselen da? 😏 Frank Løke er prototypen på hvor galt det går når helikopterforeldre oppdrar barn uten å sette grenser. I Frank Løkes verden handler alt om hans rett (nærmest plikt) til å være seg selv. Alltid. Uansett. Hvordan hans oppførsel påvirker folk rundt han er underordnet: verden må innrette seg ham. Se VGTV-intervjuet. Dette er en person som er senter i sitt eget univers. Vi har alle møtt slike i løpet av livet. Det unike med Frank er at han blander regelrette løgner inn i narrativet, og det gjør ham ganske skummel egentlig. Tv2 gjorde det eneste rette. Ser deg i kassa på Kiwi, Frank👊🏻 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 23. september 2018 #649 Del Skrevet 23. september 2018 18 minutter siden, Speedmaster skrev: Frank Løke er prototypen på hvor galt det går når helikopterforeldre oppdrar barn uten å sette grenser. I Frank Løkes verden handler alt om hans rett (nærmest plikt) til å være seg selv. Alltid. Uansett. Hvordan hans oppførsel påvirker folk rundt han er underordnet: verden må innrette seg ham. Se VGTV-intervjuet. Dette er en person som er senter i sitt eget univers. Vi har alle møtt slike i løpet av livet. Det unike med Frank er at han blander regelrette løgner inn i narrativet, og det gjør ham ganske skummel egentlig. Tv2 gjorde det eneste rette. Ser deg i kassa på Kiwi, Frank👊🏻 Hadde min mor gått ut i media slik hadde jeg dødd av skam. Jeg tror ikke vi skal unne kiwi og deres kunder Løke i kassen. Sosiale antenner kreves for å kunne ha en slik jobb. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkwitch Skrevet 23. september 2018 #650 Del Skrevet 23. september 2018 Norges nyeste riksklyse 🤢 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 24. september 2018 #651 Del Skrevet 24. september 2018 11 timer siden, himmeloghav skrev: Sannheten et at han ble kastet ut etter dårlig oppførsel på julebord. Det var fra landslaget, var det ikke?! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 24. september 2018 #652 Del Skrevet 24. september 2018 4 minutter siden, Monky skrev: Det var fra landslaget, var det ikke?! Nei, det var fra Drammen håndballklubb. https://www.dagbladet.no/sport/frank-loke-sparket-etter-julebord/60502027 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 24. september 2018 #653 Del Skrevet 24. september 2018 1 time siden, Justlooking skrev: Nei, det var fra Drammen håndballklubb. https://www.dagbladet.no/sport/frank-loke-sparket-etter-julebord/60502027 Det var litt av en merittliste. Han har vært trøblete i åresvis altså. Slitsom type. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 24. september 2018 #654 Del Skrevet 24. september 2018 1 time siden, Justlooking skrev: Nei, det var fra Drammen håndballklubb. https://www.dagbladet.no/sport/frank-loke-sparket-etter-julebord/60502027 Okei:) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MoKath Skrevet 24. september 2018 #655 Del Skrevet 24. september 2018 (endret) . Endret 24. september 2018 av MoKath 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 25. september 2018 #656 Del Skrevet 25. september 2018 Ryddet for latterliggjøring og persondebatt, og svar til dette. Raven Emerald, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marist Skrevet 25. september 2018 #657 Del Skrevet 25. september 2018 På 24.9.2018 den 8.29, Justlooking skrev: Nei, det var fra Drammen håndballklubb. https://www.dagbladet.no/sport/frank-loke-sparket-etter-julebord/60502027 Jøye meg! Sjarmtroll gitt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 27. september 2018 #658 Del Skrevet 27. september 2018 (endret) Når man ikke trodde det kunne bli kleinere: https://www.dagbladet.no/kultur/frank-lokes-storste-styrke-er-kunsten-a-gi-faen/70259090 Utdrag fra låten til Action Frank: "Frank spør ikke om svar, han er fasit. Han eier denne greia for alltid. Han teller til uendelig to ganger. Han rocker denne mikken som en proffsanger. Frank ringer ikke feil nummer, det er du som ringer feil mobil!» Den siste linja er jo helt meningsløs. Resten er bare selvdigging, ikke uventet. (Egentlig burde jeg ikke gitt Norges mest pr-kåte klovn oppmerksomhet, det vet jeg godt.) PS: Og sjekk albumcoveret 🤣 Endret 27. september 2018 av Amawhatsnot 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. september 2018 #659 Del Skrevet 27. september 2018 8 minutter siden, Amawhatsnot said: PS: Og sjekk albumcoveret 🤣 Jeg velger å tolke det som en ponni. At Frank skal bruke denne mankinien hele tiden for å få oppmerksomhet viser at han er en: one-trick pony. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 27. september 2018 #660 Del Skrevet 27. september 2018 46 minutter siden, Amawhatsnot skrev: Når man ikke trodde det kunne bli kleinere: https://www.dagbladet.no/kultur/frank-lokes-storste-styrke-er-kunsten-a-gi-faen/70259090 Utdrag fra låten til Action Frank: "Frank spør ikke om svar, han er fasit. Han eier denne greia for alltid. Han teller til uendelig to ganger. Han rocker denne mikken som en proffsanger. Frank ringer ikke feil nummer, det er du som ringer feil mobil!» Den siste linja er jo helt meningsløs. Resten er bare selvdigging, ikke uventet. (Egentlig burde jeg ikke gitt Norges mest pr-kåte klovn oppmerksomhet, det vet jeg godt.) PS: Og sjekk albumcoveret 🤣 jeg dør! Herregud, så latterlig patetisk han er! Jeg skal ikke høre på låta ihvertfall, ikke fanden. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå