Gå til innhold

Frank Løke

123cup456

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, I Grosny skrev:

Ydmykhet og verdensklasseidrettsutøvere er ikke alltid bestevenner. Spør de som har gått barneskirenn. De vet også det.  

Løke er ett talent uten sidestykke, sportslig, men ikke i ydmykhet. Alle kan ikke alt, men en kan være best i noe.

Å beundre et menneske basert på prestasjoner på håndballbanen er helt ok. Men det blir for enkelt å avfeie dårlig atferd med at ydmykhet og idrettsutøvere i verdens klasse ikke går hånd i hånd. Som alle andre må han omgås oss andre dødelige i samfunnet og lære seg til å regulere egen atferd. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Viking-girl skrev:

Nettopp 

Ja fy, hun var " skyldig" i å prøve å mildne folkets inntrykk av Løke, slik at de kunne fortsette i Skal vi danse, litt av en manipulator ;).

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ett kort innslag med ett intervju av moren til Frank Løke på P1 nå klokka 8, hvor hun sier hun mener at TV2 behandlet han urettferdig. Hørtes ut som om hun trodde han ble kastet ut utelukkende pga mankinien. Kommer ett lengre innslag på P1 11.30 eller 12.30 (husker ikke). 

Synes forøvrig at hele denne saken er så syk. En ting er at han tok avgjørelsen på å danse i dette "kostymet", men at han da ikke klarte å forstå hvordan det kunne føles for dansepartneren å ha en så og si naken, svett kropp tett på seg er_så_utrolig_merkelig!
Jeg kjente på ubehaget selv da jeg så det live forrige uke. Ikke bare ubehaget ved å ha den svette kroppen tett inntil seg, men situasjonen hun ble plassert i mot sin vilje. For meg hadde dette vært ett fryktelig overtramp av mine intimgrenser, og helt på grensen til seksuell trakkasering. Føler ett stort ubehag bare ved å sitte å skrive dette. 

At han fortsetter å grave sin egen grav med usmakeligheter i ettertid kunne vært komisk, men det er bare trist. 

Han prøver å dra med seg flere og flere ned i gjørma han står plassert i, og det er skikkelig trist at noen har så lite selvinnsikt og empati. 

Jeg får fryktelig vondt av barna og familien som helt klart blir rammet av Løkes handlinger. 

Endret av Sinnatagg
fjernet ett ord
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Sinnatagg skrev:

Det var ett kort innslag med ett intervju av moren til Frank Løke på P1 nå klokka 8, hvor hun sier hun mener at TV2 behandlet han urettferdig. Hørtes ut som om hun trodde han ble kastet ut utelukkende pga mankinien.

Mammaer er jo alltid veldig objektive... Og litt spesielt at mammaen til en 38-åring uttaler seg. Han er tross alt ikke 12, selv om han oppfører seg sånn. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, parmanoia skrev:

Mammaer er jo alltid veldig objektive... Og litt spesielt at mammaen til en 38-åring uttaler seg. Han er tross alt ikke 12, selv om han oppfører seg sånn. 

Helt enig i at det er spesielt ja. En ting er jo å (ikke) være objektiv, en annen ting er vel å ha på skylapper. Som mor selv så er det jo min oppgave å sørge for at avkommet tar gode avgjørelser i livet. Og for ikke å snakke om å innse når man har tråkket feil for så å prøve å rette opp denne feilen, fremfor å bare fortsette å fortsette å fortsette. 

Tenkte jeg skulle høre resten av intervjuet når det går på radioen senere i dag også. Selv om jeg er så lei av hele "Løkedramaet". Skulle virkelig media ikke gav den mannen mere spalteplass nå. Det er helt tydelig (for meg) at han burde vernes mot seg selv og ikke få omtrent fritt spillerom til utrolige uttalelser i alle kanalaer. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Snaskesnusken skrev:

Å beundre et menneske basert på prestasjoner på håndballbanen er helt ok. Men det blir for enkelt å avfeie dårlig atferd med at ydmykhet og idrettsutøvere i verdens klasse ikke går hånd i hånd. Som alle andre må han omgås oss andre dødelige i samfunnet og lære seg til å regulere egen atferd. 

Men han regulerer jo egen adferd, riktignok etter andre verdier enn de mest alminnelige.

Det som er litt pussig er at han oppnår flere klikk som klovn enn som håndballspiller, og de fleste vil vel si at han var mye bedre som håndballspiller enn som klovn.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte også nettopp mammaen til Løke på radioen, og blir flau på hans vegne. Han er en mann på 38 år, og mammaen hans rykker ut og sier at media har behandla han dårlig - det må jo være flaut! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å blir voksen mann! Stakkars barn som å se at faren oppfører seg som en dick i ulike sammenhenger.

Usympatisk type fra ende til aen. Nå håper jeg bare at media slutter å gi han oppmerksomhet, så kanskje vi slipper å se det sleske trynet hans på skjermen og på trykk mer.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kritikken her inne mot Frank Løke er i ferd med å tippe over. De siste sidene har stort sett bestått av "haha, så dum han er" i ulike varianter.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.9.2018 den 11.28, I Grosny skrev:

Men han regulerer jo egen adferd, riktignok etter andre verdier enn de mest alminnelige.

Det som er litt pussig er at han oppnår flere klikk som klovn enn som håndballspiller, og de fleste vil vel si at han var mye bedre som håndballspiller enn som klovn.

Frank Løke har selv sørget for avskjed i unåde fra de fleste håndballag han har spilt på. I tillegg så har han blitt kastet ut av både Skal Vi Danse og Kjendis Søker Kjæreste. Derfor er det også sånn at han vil bli husket for kronisk dårlig oppførsel fremfor idrettsprestasjoner.

Endret av Ultiva
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frank har liksom blitt hele Norges badboy. Uff som han oppfører seg. Han får kritikk så øra flagrer, uten at han har gjort noe verre enn offentlig dårlig oppførsel. De skikkelig slemme gutta som iverksatte bombing som forårsaket massedrap og lemlestelser (Jens og Jonas) de blir knapt kritisert, men så er de åleglatte med finpusset framtoning og mediakompetanse.

Endret av I Grosny
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, I Grosny skrev:

Frank har liksom blitt hele Norges badboy. Uff som han oppfører seg. Han får kritikk så øra flagrer, uten at han har gjort noe verre enn offentlig dårlig oppførsel. De skikkelig slemme gutta som står iverksatte bombing som forårsaket massedrap og lemlestelser (Jens og Jonas) de blir knapt kritisert, men så er de åleglatte med finpusset framtoning og mediakompetanse.

Her sammenligner du en mediaklovn som tilsynelatende elsker å drite seg ut offentlig med to maktpersoner som har håndtert media profesjonelt siden før Løke ble født. Selvfølgelig er det en forskjell.

At det norske folk foretrekker rosablogging og ressurssvake folk som driter seg ut på reality-tv fremfor skarpe kronikker og gravejournalistikk er derimot tragisk, det er jeg enig med deg i.

Endret av Ultiva
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, vintage skrev:

Jeg synes kritikken her inne mot Frank Løke er i ferd med å tippe over. De siste sidene har stort sett bestått av "haha, så dum han er" i ulike varianter.

Mannen er jo dum. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 21.9.2018 den 11.07, Veslefrikk skrev:

Hun har nok spolert sjansene for å få være med i fremtidige sesonger. 

Hun ble manipulert av Løke. Hun ville vel være imøtekommende overfor han og derfor spille med, men så gikk det utover henne på instagrammen hans. Det var vel det som fikk det til å renne over for tv2. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, I Grosny skrev:

Ydmykhet og verdensklasseidrettsutøvere er ikke alltid bestevenner. Spør de som har gått barneskirenn. De vet også det.  

Løke er ett talent uten sidestykke, sportslig, men ikke i ydmykhet. Alle kan ikke alt, men en kan være best i noe.

Hvorfor sluttet han med håndball hvis han var så talentfull? Og med så høy iq hvorfor har han ikke en bedre jobb? 

Endret av himmeloghav
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.seher.no/kjendis/utelukker-ikke-deltakelse-i-danske-skal-vi-danse/70238036

I denne artikkelen forteller han om alle ideene han hadde for videre program av SVD. Hsn skulle komme brennende inn og han skulle komme flyvende inn. 

Det jeg lurer på er hvorfor han i alle dager tenker at han skulle forfordeles hver uke med de mest spektakulære greiene? Hva med de andre deltagerne? Skulle de være statister, og alt skulle legges tilrette for fullt fokus på FL? På hvilke måte er det en rettferdig konkurranse? De andre skulle trene beinhardt på dans, mens han skulle få seerstemmer fordi alle TV2 sine ressurser skulle settes inn på ham?

Bekrefter bare hvor utrolig lite tanke han har for andre enn seg selv. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, I Grosny skrev:

Å regulerer følelsenes sine på egne verdier som du kaller det for fører til negative sanksjoner fra oss andre. 

Han er PR kåt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...