MoKath Skrevet 17. september 2018 #341 Del Skrevet 17. september 2018 On 9/16/2018 at 10:54 AM, MoKath said: Første program hadde han rosa bokser, forrige uke Tarzankostyme og nå borattruse. Hva skal han danse i neste uke? Helt naken? Nå slipper vi heldigvis dette. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 17. september 2018 #342 Del Skrevet 17. september 2018 3 minutter siden, MoKath skrev: Nå slipper vi heldigvis dette. Takk og lov! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulle_ Skrevet 17. september 2018 #343 Del Skrevet 17. september 2018 På 16.9.2018 den 15.46, Hummingbird2 skrev: Han har vel ingen bror? Trodde han kun hadde to søstre? Åjoda- de er åtte søsken, de 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KGbrukerny Skrevet 17. september 2018 #344 Del Skrevet 17. september 2018 41 minutter siden, marie_82 skrev: Hva er de nedsettende tingene han har skrevet om dansepartneren sin? Finner ikke noe.. Ja det lurer jeg også på 🤔 jeg finner ikke noe. Noen som vet?? Er det blant kommentarene på IG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 17. september 2018 #345 Del Skrevet 17. september 2018 Veldig bra gjort av tv2 å kaste ut den blodharry slabbedasken! 👍🏻 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nobile Skrevet 17. september 2018 #346 Del Skrevet 17. september 2018 18 minutter siden, KGbrukerny skrev: Ja det lurer jeg også på 🤔 jeg finner ikke noe. Noen som vet?? Er det blant kommentarene på IG? Kanskje det at han skrev #lammekjøtt ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 17. september 2018 #347 Del Skrevet 17. september 2018 16 minutter siden, KGbrukerny skrev: Ja det lurer jeg også på 🤔 jeg finner ikke noe. Noen som vet?? Er det blant kommentarene på IG? Vet ikke om han har skrevet noe nedsettende om henne, men la ut et innlegg på Indra. Et skikkelig patetisk forsøk på å si "unnskyld, men jeg mener egentlig ikke å si unnskyld" Problemet er jo at han sier unnskyld, men i etterkant sier at han ikke angrer. Han har ikke evnen til å se at hun opplevde dette som svært ubehagelig. Total mangel på empati og evnen til å sette seg inn i hvordan andre oppfatter han. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 17. september 2018 #348 Del Skrevet 17. september 2018 1 minutt siden, Nobile skrev: Kanskje det at han skrev #lammekjøtt ? Skrev han det? Hvor da? Jeg er kastet ut av Insta kontoen hans.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icock Skrevet 17. september 2018 #349 Del Skrevet 17. september 2018 (endret) ... Endret 25. juli 2019 av icock 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 17. september 2018 #350 Del Skrevet 17. september 2018 6 minutter siden, icock said: Han har redigert teksten. Den var hakket verre. Kvalmt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampen Skrevet 17. september 2018 #351 Del Skrevet 17. september 2018 Jeg ser ikke engang på SVD, men jeg satser på at dette betyr at Løken forsvinner inn i glemselen igjen, slik at jeg slipper å se ham poppe opp i media og SoMe. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horten Market Skrevet 17. september 2018 #352 Del Skrevet 17. september 2018 Grov kjønnsdiskriminering fra TV2. De hysteriske reaksjonene viser middelalderske holdninger til mannlig nakenhet og seksualitet. En kvinne i samme habitt ville blitt hyllet som frigjort. Frank Løke bør ta saken til retten. Et svært interessant tema å få rettslig belyst. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KGbrukerny Skrevet 17. september 2018 #353 Del Skrevet 17. september 2018 15 minutter siden, icock skrev: Han har redigert teksten. Den var hakket verre. Hva var det som var verre enn dette da? Jeg synes mannen mangler en skrue, men jeg synes ikke det var noe nedsettende om Tone 🤔 men bare jeg som kanskje ikke leser det riktig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrist Skrevet 17. september 2018 #354 Del Skrevet 17. september 2018 (endret) Jeg synes det er rimelig ekkelt at bildet ble lagt ut i det hele tatt. Selv om det ikke er forbudt ved lov å være en gris, så kan han ikke forvente at det ikke vil komme sosiale sanksjoner. Endret 17. september 2018 av boblebrist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 17. september 2018 #355 Del Skrevet 17. september 2018 1 time siden, Lulle_ skrev: Åjoda- de er åtte søsken, de 😅 Kanskje derfor han er oppmerksomhetsyk. 🤨 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
himmeloghav Skrevet 17. september 2018 #356 Del Skrevet 17. september 2018 1 time siden, KGbrukerny skrev: Ja det lurer jeg også på 🤔 jeg finner ikke noe. Noen som vet?? Er det blant kommentarene på IG? Instagrammen hans. Jeg fant ikke noe direkte nedlatende, men mer indirekte på bilde hvor han står mer roser og skriver: hva sier dere guttaboys? Jeg får tilbake dansepartneren med en kvast til 79 kr fra rema 1000. Det var også en som mente at han hadde omtalt dansepartneren som lammekjøtt, men det fant jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 17. september 2018 #357 Del Skrevet 17. september 2018 (endret) 1 time siden, Mnjah skrev: Stemmer det. Man skal jo lære opp jenter til å ikke bli voldtatt, ikke lære gutter å ikke voldta. And the story goes on.... Ble hun voldtatt? Oi, det har jeg ikke fått med meg. Forsto det sånn at hun dansa på riksdekkende TV for sikkert et par titusenlapper med en fyr ikledd upassende antrekk. Menn som danser med damer i bikini er voldtektsofre også da eller..? JA: hun kunne takket NEI. tydeligvis mange damer som må lære seg det ordet: N-E-I. Og om du IKKE visste det: er du oppegående, ikke rusa, ikke har en kognitiv svikt eller psykisk lidelse, og noen forsøker å ha sex med deg, uten at du sier nei, trekker deg unna eller glør motstand, så JA, da er det ikke usannsynlig at du kan bli usatt for at noen har sex med deg, uten at de nødvendigvis blir dømt for voldtekt etterpå. Å lære kvinner at menn ikke skal få se på dem, ta på dem, være naken/avkledd rundt dem, fordi da er de utsatt for noe form for overgrep, og de selv skal skånes fra å si NEI, er virkelig infantilisering av kvinner og fullstendig feil retning å gå! om Frank Løke dansa med en mann, ville jeg sagt det samme: mannen må kunne si NEI! det går an å ha to tanker i hodet på en gang: lære kvinner (og menn) å sette egne grenser (si NEI) og lære kvinner og menn å respektere andre sine grenser. Endret 17. september 2018 av veggteppe 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
himmeloghav Skrevet 17. september 2018 #358 Del Skrevet 17. september 2018 (endret) 31 minutter siden, Horten Market skrev: Grov kjønnsdiskriminering fra TV2. De hysteriske reaksjonene viser middelalderske holdninger til mannlig nakenhet og seksualitet. En kvinne i samme habitt ville blitt hyllet som frigjort. Frank Løke bør ta saken til retten. Et svært interessant tema å få rettslig belyst. Dorthe Skappel stilte opp i badedrakt i forrige episode (som hun selger og tjener penger på). I tillegg er det snikreklame. Hun hadde skjørtet slik at alle måtte se på tissen hennes. Sophie Elise blottet puppen til stor appalus på bloggutdeling. En annen på skal vi danse blottet puppen ganske bevisst så det ut som, men kamuflerte det med at det var en glipp. En kvinnelig programleder på NRK blottet begge puppene på en P4 konsert. Så er enig at damene slipper billig unna. Endret 17. september 2018 av himmeloghav 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. september 2018 #359 Del Skrevet 17. september 2018 42 minutter siden, icock said: Han har redigert teksten. Den var hakket verre. Hva stod det tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 17. september 2018 #360 Del Skrevet 17. september 2018 5 minutter siden, veggteppe skrev: Ble hun voldtatt? Oi, det har jeg ikke fått med meg. Forsto det sånn at hun dansa på riksdekkende TV for sikkert et par titusenlapper med en fyr ikledd upassende antrekk. Menn som danser med damer i bikini er voldtektsofre også da eller..? JA: hun kunne takket NEI. tydeligvis mange damer som må lære seg det ordet: N-E-I. Og om du IKKE visste det: er du oppegående, ikke rusa, ikke har en kognitiv svikt eller psykisk lidelse, og noen forsøker å ha sex med deg, uten at du sier nei, trekker deg unna eller glør motstand, så JA, da er det ikke usannsynlig at du kan bli usatt for at noen har sex med deg, uten at de nødvendigvis blir dømt for voldtekt etterpå. Å lære kvinner at menn ikke skal få se på dem, ta på dem, være naken/avkledd rundt dem, fordi da er de utsatt for noe form for overgrep, og de selv skal skånes fra å si NEI, er virkelig infantilisering av kvinner og fullstendig feil retning å gå! om Frank Løke dansa med en mann, ville jeg sagt det samme: mannen må kunne si NEI! det går an å ha to tanker i hodet på en gang: lære kvinner (og menn) å sette egne grenser (si NEI) og lære kvinner og menn å respektere andre sine grenser. Han påtrenger sin nakne kropp på henne. Uten å innse at dette kunne være ubehagelig for henne. Han har ansvaret. Kun han. Hun hadde på forhånd sagt ifra. Allikevel gjør han det. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå