Gå til innhold

Frank Løke

123cup456

Anbefalte innlegg

I'll rest my case. *

*Jmf siste avsnitt i mitt forrige innlegg. 

Jeg strever med etikken da. I den ene enden av selskapet håver de inn penger på intetanende unger. I den andre enden sitter frivillige til alle døgnets tider og siler innlegg som påpeker at ungene utnyttes.  

(Først skrev jeg at jeg slet med logikken. Men logikken er jo ganske klar, fjern all kritikk. Det har funket for mange det).

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Husholdning1 skrev:

Tror du penis er lengre unna hvis man har andre tynne klær på seg?

Jeg ville ledd godt, og gjengjeldt stuntet. Man trenger ikke bli krenket av ting som ikke et noe å bli krenket av.

Så en naken onkel mot din hud er helt ok? Greit.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Trude.lutt skrev:

Har insta siden hans blitt slettet?

Nei. Ser ut som han fått en reprimande. Han ber jo om undskyldning på et klønete vis. 

Jeg tror ikke nodvendigvis det er noe vondt i ham, han er junkie etter adrenalin og oppmerksomhet. Han har jo i karrieren som håndballspiller blitt kastet ut og utestengt fra klubblag og landslag. 

Endret av Raven Emerald
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Igjen: dette visste både TV2 og dansepartneren om på forhånd. 1) han har fått kostymelageret til å lage en paljett-versjon av Boratdrakten. 2) Det verserte rykter om at han skulle danse i Borat drakt på nettet i hele går. 3) Hun vet han gjør ALT for oppmerksomhet. 

Tror ikke et sekund på at hverken TV2 eller dansepartner og TV2 ikke visste om dette! 

Så du kroppsspråket hennes etter dansen eller? Har aldri sett en danser med dårligere holdning. Hun var helt tydelig preget.

Endret av Mnjah
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mnjah skrev:

Så du kroppsspråket hennes etter dansen eller? Har aldri sett en danser med dårligere holdning. Hun var helt tydelig preget.

Enig!

Og FL selv sier han handlet på egenhånd, etter at hun hadde sagt nei til dette kostymet.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Mnjah skrev:

Så en naken onkel mot din hud er helt ok? Greit.

Aner ikke. Men en av mine onkler i string (eller boratdrakt) som er det vi diskuterer her ville vært et snedig syn. Ville nok insistert på å ta noen bilder.

Endret av Husholdning1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Justlooking skrev:

Ser på nettavisen at treneren vurderer å trekke seg

Det er i tilfelle veldig forståelig. Hun kan jo ikke ha tillit til ham, etter det han utsatte henne for. 

For dette dreier seg ikke bare om at denne ego’en uten sosiale antenner stilte så godt som naken. Dette er dans! De skulle danse sammen. Tenk å måtte danse på TV med en naken fjott...

Jeg mener han satt henne i en svært nedverdige situasjon. At hun klarte å gjennomføre og holde avstand, var godt gjort. At hun opplever dette som både krenkende og et tillitsbrudd er ikke vanskelig å forstå. Fy for en ekkel fyr. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at hun ble perpleks der og da. Lett å si kanskje, men det beste hadde jo vært om hun nektet å danse med han. Det er jo ikke hennes konkurranse, for å si det på den måten. Hadde vært til pass for han om han ikke fikk vist frem dansen i det hele tatt.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
4 minutter siden, puppi skrev:

Du skjønner at han setter henne i en utrolig håpløs situasjon?

Enten danse (og ha ufrivillig nærkontakt) med en fyr hvis eneste plagg som skiller kroppen hans fra henne, er ett enkelt og minimalt penis- og ballefutteral,

eller nekte gjennomføre på direkte-TV, og ødelegge hele kveldens program, sette seg selv og alle rundt henne (programledere etc) i forlegenhet, da det hele blir en enda verre å forholde seg til, kanskje få konsekvenser for hennes fremtidig involvering i programmet etc.

Jeg syntes gissel virker som et meget passende og beskrivende begrep for hele denne fadesen, håper dette får konsekvenser for denne Løken.

Jeg kan skjønne at hun synes det var kjipt når hun sier hun ikke var forberedt på det.

Men jeg kan ikke skjønne at hun ( og du) mener å danse med en mann med lite klær faktisk kan sammenlignes med folk som har opplevd reelle gisselsituasjoner. 

Jeg skjønner heller ikke at hun ikke så det komme etter at han varslet i media et døgn i forveien hva som kunne skje. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har akkurat det samme uttrykket jeg ser hos de på overflaten knalltøffe bøllene som kommer på mitt kontor for å snakke om hvordan man kan og ikke kan oppføre seg på skolen. 

Det lyser usikkerhet av hele fremtoningen, mens han strever så veldig med å fremstå tøff. Hadde han vært yngre hadde jeg hatt vondt av han, men man bør faktisk forvente mer selvinnsikt og selvtillit hos en voksen mann. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virket som dommerne og Cathrine ble tatt på senga, deres kommentarer skal jo være spiselige for oss seere. Likte hun som ga ett poeng da, hun klarte å være ærlig og direkte. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Mrs O'Donell said:

Han har akkurat det samme uttrykket jeg ser hos de på overflaten knalltøffe bøllene som kommer på mitt kontor for å snakke om hvordan man kan og ikke kan oppføre seg på skolen. 

Det lyser usikkerhet av hele fremtoningen, mens han strever så veldig med å fremstå tøff. Hadde han vært yngre hadde jeg hatt vondt av han, men man bør faktisk forvente mer selvinnsikt og selvtillit hos en voksen mann. 

Enig,

gjennom hans desperasjon etter å fremstå som tøff, viser han jo bare at han innerst inne er en usikker og stakkars jypling. 

Glad noen gjennomskuer ham.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...