Gå til innhold

Frank Løke

123cup456

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Løke mangler touch hva gjelder å forstå sitt publikum. Sosialt klønete/uintelligent. Ikke særlig lur. 

Men i Løkes danseverden dreier der seg ikke om å gjøre en hard jobb, men å provosere. Alfahannen tar overhånd. For meg er det dårlig idrettsmoral. Håper han ryker ut. I dag var han ekkel, han har absolutt ingenting der å gjøre.

Han er ikke klovn. Han er på bærtur. 

Helt enig! Ble 🤮.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, FruRosa skrev:

Han sa selv i programmet at ingen visste. 

Ja, det vet jeg - men det blir jo feil av han å

si at ingen visste, når det tydeligvis har blitt diskutert, og han har ytret et stort ønske om å bruke den. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Hege899 skrev:

Problemet med Frank er at han ikke eier sjarm. Noen klarer fint å sjokkere, provosere og være alfahann, og samtidig sjarmere folk. Frank har ikke sosiale antenner, og er bare arrogant og irriterende. Jeg blir faktisk flau av å se hvor hardt han prøver, for så å mislykkes gang på gang. 

Kunne ikke vært mer enig. Det «stuntet» han gjorde i kveld,  ar bare flaut. 

Og at han ikke forsvant ut av SVD i kveld, det kan jeg ikke skjønne. «Det norske folk» aka de som ser og stemmer , overrasker stadig, og ikke alltid til det positive...

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dei som vurderar så melde seg på sjekkeprogrammet Løke skal være med på så korleis dansepartneren hadde det og styre unna.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett på TV (ser ikke på svd), men bare lest på VG. Og fyren blir jo bare mer og mer tåpelig... prøver å være noe han aldri vil være. Nei Frank, du vil aldri bli den kule... heller det motsatte. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer sikkert til å forsette å sjokkere, istedenfor å fokusere på dansen. Trist. Synes synd på dansepartneren hans. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den tangaen er oppbrukt, folk bruker det hele tiden i utdrikningslag og på nach... Sett det før... zzzzz...

Jeg blir ikke sjokkert over selve tangaen, men over hvor lite sosialt intelligent det er mulig å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han er så dårlig taper at han, istedenfor å innrømme at han ikke får til dansingen, gjør ALT for nå få fokuset over på noe annet.

Endret av FruRosa
  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Større tulling enn FL tror jeg man skal lete lenge etter! Sjelden jeg blir provosert over noe slikt, men jeg ble det faktisk i dag! Stakkars Tone, noe så respektløst! Han har ingen verdens ting i Svd å gjøre. Hvem i huleste er det som har stemt på ham?! Han er kun opptatt av én ting, og det er å vise seg naken i tide og utide. Ekkel fyr. Håper det får konsekvenser. Hadde nesten vært kult om Tone kommer på dansetrening i morgen og sier at hun ikke orker å kaste bort tida si på sånt drit. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...