Lovelulu Skrevet 15. september 2018 #101 Del Skrevet 15. september 2018 25 minutter siden, Friluftsdame skrev: Løke mangler touch hva gjelder å forstå sitt publikum. Sosialt klønete/uintelligent. Ikke særlig lur. Men i Løkes danseverden dreier der seg ikke om å gjøre en hard jobb, men å provosere. Alfahannen tar overhånd. For meg er det dårlig idrettsmoral. Håper han ryker ut. I dag var han ekkel, han har absolutt ingenting der å gjøre. Han er ikke klovn. Han er på bærtur. Helt enig! Ble 🤮. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 15. september 2018 #102 Del Skrevet 15. september 2018 Akkurat nå, FruRosa skrev: Han sa selv i programmet at ingen visste. Ja, det vet jeg - men det blir jo feil av han å si at ingen visste, når det tydeligvis har blitt diskutert, og han har ytret et stort ønske om å bruke den. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 15. september 2018 #103 Del Skrevet 15. september 2018 En ting til, han har flere barn. Mer om den saken skulle vært unødvendig å skrive. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 15. september 2018 #104 Del Skrevet 15. september 2018 Tydelig at Frank har handlet på egenhånd! https://www.vg.no/rampelys/i/G1L6W6/dansepartneren-etter-loekes-nakenstunt-jeg-er-saaret 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 15. september 2018 #105 Del Skrevet 15. september 2018 Håper han ryker i kveld. Makan til tufs!! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 15. september 2018 #106 Del Skrevet 15. september 2018 Han røyk ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eamane Skrevet 15. september 2018 #107 Del Skrevet 15. september 2018 Akkurat nå, Justlooking skrev: Han røyk ikke? Nei 😵 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hege899 Skrevet 15. september 2018 Populært innlegg #108 Del Skrevet 15. september 2018 Problemet med Frank er at han ikke eier sjarm. Noen klarer fint å sjokkere, provosere og være alfahann, og samtidig sjarmere folk. Frank har ikke sosiale antenner, og er bare arrogant og irriterende. Jeg blir faktisk flau av å se hvor hardt han prøver, for så å mislykkes gang på gang. 73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 15. september 2018 #109 Del Skrevet 15. september 2018 1 minutt siden, Hege899 skrev: Problemet med Frank er at han ikke eier sjarm. Noen klarer fint å sjokkere, provosere og være alfahann, og samtidig sjarmere folk. Frank har ikke sosiale antenner, og er bare arrogant og irriterende. Jeg blir faktisk flau av å se hvor hardt han prøver, for så å mislykkes gang på gang. Kunne ikke vært mer enig. Det «stuntet» han gjorde i kveld, ar bare flaut. Og at han ikke forsvant ut av SVD i kveld, det kan jeg ikke skjønne. «Det norske folk» aka de som ser og stemmer , overrasker stadig, og ikke alltid til det positive... 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 15. september 2018 #110 Del Skrevet 15. september 2018 Håper dei som vurderar så melde seg på sjekkeprogrammet Løke skal være med på så korleis dansepartneren hadde det og styre unna. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 15. september 2018 #111 Del Skrevet 15. september 2018 Har ikke sett på TV (ser ikke på svd), men bare lest på VG. Og fyren blir jo bare mer og mer tåpelig... prøver å være noe han aldri vil være. Nei Frank, du vil aldri bli den kule... heller det motsatte. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkehjerter31 Skrevet 15. september 2018 #112 Del Skrevet 15. september 2018 Han kommer sikkert til å forsette å sjokkere, istedenfor å fokusere på dansen. Trist. Synes synd på dansepartneren hans. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 15. september 2018 #113 Del Skrevet 15. september 2018 Dette sier alt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 15. september 2018 #114 Del Skrevet 15. september 2018 Den tangaen er oppbrukt, folk bruker det hele tiden i utdrikningslag og på nach... Sett det før... zzzzz... Jeg blir ikke sjokkert over selve tangaen, men over hvor lite sosialt intelligent det er mulig å være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 15. september 2018 #115 Del Skrevet 15. september 2018 (endret) Jeg tror han er så dårlig taper at han, istedenfor å innrømme at han ikke får til dansingen, gjør ALT for nå få fokuset over på noe annet. Endret 15. september 2018 av FruRosa 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Calypso Skrevet 15. september 2018 Populært innlegg #116 Del Skrevet 15. september 2018 Han er en vandrende dickpick, ingen har behov for å se ham men han dukker opp og gjør seg til likevel... 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 15. september 2018 #117 Del Skrevet 15. september 2018 Jeg hadde ikke fått med meg at han er slik en tosk før nå. 😳 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torden Skrevet 15. september 2018 #118 Del Skrevet 15. september 2018 Han syklet Jotunheimen rundt i boratdrakt også. Synd han ikke frøs av seg pilten. Maken til kvalm fyr. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 15. september 2018 #119 Del Skrevet 15. september 2018 Større tulling enn FL tror jeg man skal lete lenge etter! Sjelden jeg blir provosert over noe slikt, men jeg ble det faktisk i dag! Stakkars Tone, noe så respektløst! Han har ingen verdens ting i Svd å gjøre. Hvem i huleste er det som har stemt på ham?! Han er kun opptatt av én ting, og det er å vise seg naken i tide og utide. Ekkel fyr. Håper det får konsekvenser. Hadde nesten vært kult om Tone kommer på dansetrening i morgen og sier at hun ikke orker å kaste bort tida si på sånt drit. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 16. september 2018 #120 Del Skrevet 16. september 2018 Idiot. Skjønner ilke at han får så mye skjermtid. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå