Gå til innhold

NRK "Bonusfamilien"

Scherbatsky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Omg!!! Når da?!?!!

Anonymkode: 28fbd...86b

Innspilling i sommer , så jeg en skrev på insta. Men at de ikke vet når den skal sendes enda 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Annonse

AnonymBruker
3 hours ago, AnonymBruker said:

Så herlig at de lager enda en sesong! Men så at Petra Mede ikke fikk vært med pga corona, buuuuu: https://www.vg.no/rampelys/tv/i/0KWjPE/petra-mede-fikk-corona-maatte-trekke-seg-fra-bonusfamilien

Anonymkode: 72eb8...8f4

Ååå 😕 Er det lov å si at jeg skulle ønske det var Vera Vitali (?) som uteble? Rollefiguren hennes var sååå irriterende syns jeg😂

Anonymkode: 1a846...bda

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ååå 😕 Er det lov å si at jeg skulle ønske det var Vera Vitali (?) som uteble? Rollefiguren hennes var sååå irriterende syns jeg😂

Anonymkode: 1a846...bda

Haha, da skulle jeg likt å se plottet! Kanskje Patrik og Katja skulle blitt sammen igjen da. 😬 Ellers enig, Lisa er veldig irriterende, men det gjør i alle fall hun og Patrik til et veldig interessant par. 

Forøvrig syns jeg Bonusfamilen er en utrolig god serie! Trenger kanskje ikke skrive om siste sesong for å ikke spoile, men syns de skildret en vanskelig problemstilling på en utrolig god måte. Syns sidekarakterene er like bra som selve familien her. Parterapeutene som også er et par som hakker på hverandre er jo helt genialt.

Nei, nå tror jeg at jeg må se alt før høsten igjen. 

Anonymkode: 72eb8...8f4

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så teit at selv om Petra ikke skal være med, så skal rollefiguren Katja fortsatt være der. Bare med en annen skuespiller. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere , synd med Petra. Og dumt de har erstattet hennes rolle. Jeg tenker at ingen kan spille Katja like godt nå , men kan jo hende jeg blir positivt overrasket 😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 10.4.2021 den 20.23):

når kommer desse nye episodene?

Anonymkode: b0364...e55

Det lurer jeg også på!

Anonymkode: f9889...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Annonse

Kaisamaia skrev (På 26.10.2021 den 9.21):

Hvor kan vi se Bonusfamiljen sesong 4? Ble jo sluppet 25. oktober. Funker ikke i Norge? 

Jeg har også prøvd å finne ut dette. Men har googlet meg grønn 😅 ser ikke ut som hverken Netflix ( de er jo trege) eller nrk har lagt ut noe om de skal sende sesong 4 🤔 jeg ble så skuffa når jeg så på SVT Play at vi ikke kan se det i Norge 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episode 1 kan du se i morgen kl 16 eller kl 2350 på SVT1. Nye episoder mandager kl 21 (episode 2 førstkommende)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
AnonymBruker

Fortsatt ingen sesong 4 verken på Netflix eller NRK 😕

Anonymkode: f9889...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
NRK Hei! Vi har ikke rettigheter til sesong 4, så den blir ikke vist på NRK. /Per 3 u

På Facebook har Nrk svart dette for 3 uker siden. Det er Netflix som sikkert har rettighetene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Sesong 4 ligger på youtube.

Anonymkode: ef29d...e2c

Oii jaaa! Og det har den gjort i 8 mnd uten at jeg har fått d med meg?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...