Gjest Estera Skrevet 17. juni 2019 #61 Del Skrevet 17. juni 2019 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker said: Kommer sesong 4? Anonymkode: fc350...d82 Nei, dessverre. Endret 17. juni 2019 av Estera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #62 Del Skrevet 17. juni 2019 På 16.6.2019 den 11.33, Hyachint31 skrev: Så enig! Svenskene er rå på serier 😀 På krim og drama, ja. Men på komedie har de bomma så inn i granskauen. Har ikke vært en artig svensk komiserie siden Albert og Herbert. Anonymkode: d4fed...269 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 17. juni 2019 #63 Del Skrevet 17. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: På krim og drama, ja. Men på komedie har de bomma så inn i granskauen. Har ikke vært en artig svensk komiserie siden Albert og Herbert. Anonymkode: d4fed...269 Der er jeg litt uenig ... jeg liker feks både Solsidan og Finaste familjen 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Estera Skrevet 18. juni 2019 #64 Del Skrevet 18. juni 2019 22 hours ago, hind said: Doktorgrad her også, så det er neppe intelligensen det skorter på Jeg oppfattet deg som noe av en bedreviter og gjør det fortsatt når jeg leser gjennom den siste kommentaren. Meninger er bra, men det er ikke nødvendig å oppføre seg som en småskolelærer som snakker til tredjeklassinger når man snakker med voksne om et såpass lett tema som TV-underholdning. Det heter å komme med en utdyping - ikke en belæring - siden hun i kommentaren før mente jeg tok feil. Men jeg tror det har liten nytteverdi å diskutere med noen som ikke forstår hva et forum er. Jeg tviler også sterkt på at du har en doktorgrad, for du har ikke evnen til å ressonere på samme måte som en med en så lang utdannelse. Husk likevel alltid at får noen deg til å føle deg som en tredjeklassing, skal det vanskelig la seg gjøre hvis du ikke allerede føler deg som en 🙂 Og så lar jeg deg gjerne få siste ordet hvis du har behov for deg - du har helt tydelig mye frustrasjon som trenger å komme ut, og da skal ikke jeg stå i veien for det. Fortsatt fin dag til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 18. juni 2019 #65 Del Skrevet 18. juni 2019 Altså jeg klikker av Lisa!!! Hun eier jo ikke ryggrad. Måten Eddie fikk lov å herje i de første sesongene nesten helt uten tilsnakk, og måten hun bare ga Bianca masse penger når de egentlig sparte til noe viktig sammen...… og det med arven... Martin og Eddie har vokst masse syns jeg. I starten var Eddie ufordragelig og Martin virket enkel og dum....men utover i serien ble begge mye mer voksne 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #66 Del Skrevet 18. juni 2019 18 timer siden, Hyachint31 skrev: Der er jeg litt uenig ... jeg liker feks både Solsidan og Finaste familjen Finaste familjen synest jeg var helt elendig, så den blir ikke sett mer på. Eneste grunn til å se på Solsidan, er den råsexy Mickan. 😁 Anonymkode: d4fed...269 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 18. juni 2019 #67 Del Skrevet 18. juni 2019 Dørene er i allefall åpne for en sesong 4 , så vi får bare håpe 🤞 https://www.expressen.se/noje/blogg/tvbloggen/2019/04/28/svt-om-bonusfamiljen-efter-sasong-3/ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantadi Skrevet 19. juni 2019 #68 Del Skrevet 19. juni 2019 Håper på sesong 4👍🏼 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #69 Del Skrevet 15. juli 2019 Blir så provosert av Lisa. Ser episoden om arven nå. Er det virkelig noen som tenker sånn?? Må nesten skru av episoden for jeg blir så sint. Utrolig god skuespiller som får seerne til å hate henne sånn! Anonymkode: 61294...196 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #70 Del Skrevet 15. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Blir så provosert av Lisa. Ser episoden om arven nå. Er det virkelig noen som tenker sånn?? Må nesten skru av episoden for jeg blir så sint. Utrolig god skuespiller som får seerne til å hate henne sånn! Anonymkode: 61294...196 Satt med samme følelser selv. Ble helt fra meg, og bannet høyt.. Helt tilfeldig ei uke etterpå så opplever jeg at samboer til en i nær relasjon viser nøyaktig lik tendens. Sa bare «anbefaler deg å se den serien så skjønner du hvor hull i hodet det er» Anonymkode: 28fbd...86b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #71 Del Skrevet 15. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Satt med samme følelser selv. Ble helt fra meg, og bannet høyt.. Helt tilfeldig ei uke etterpå så opplever jeg at samboer til en i nær relasjon viser nøyaktig lik tendens. Sa bare «anbefaler deg å se den serien så skjønner du hvor hull i hodet det er» Anonymkode: 28fbd...86b Har enda ikke sett ferdig episoden. Håper for Guds skyld at hun ikke får viljen sin. Noen rundt henne må sette ned foten. Håper alle som tenker samme tanker innser hvor håpløst det er. Anonymkode: 61294...196 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 15. juli 2019 #72 Del Skrevet 15. juli 2019 Startet å se denne serien foe noen dager siden. Liker den veldig godt. Fy søren for en bra skuespiller Eddie er! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #73 Del Skrevet 21. august 2019 Andre enn meg som syns serien tapte seg? De to første sesongene var bra, 3. sesong helt OK. Anonymkode: 1f8b6...1ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #74 Del Skrevet 21. september 2019 Har akkurat begynt å se på Netflix Lisa er grusom fatter ikke at Patrick orker 🙈🙈🙈 Anonymkode: f7bc3...71f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #75 Del Skrevet 25. september 2019 Så på denne i sommer, og jeg ble så provosert av Lisa at jeg slet med å fortsette å se på! Anonymkode: 03777...46b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #76 Del Skrevet 26. september 2019 Kommer sesong 4 ? Anonymkode: f7bc3...71f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #77 Del Skrevet 26. september 2019 Etter å ha sett litt ble jeg veldig sjarmert av kjærligheten mellom Patrick og Lisa ❤️ Anonymkode: f7bc3...71f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaneida Skrevet 30. september 2019 #78 Del Skrevet 30. september 2019 På 17.6.2019 den 11.37, AnonymBruker skrev: Går helt fint det du, jeg ER fra Stockholm og kjenner mine prototyper;) Anonymkode: ce8b1...666 Prototyper faktisk 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #79 Del Skrevet 27. oktober 2019 Lurer også på om sesong 4 kommer? Anonymkode: f9889...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 18. november 2019 #80 Del Skrevet 18. november 2019 I dag bekreftet skuespillerne at det kommer en sesong 4 😀 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå