AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #21 Del Skrevet 22. februar 2018 Aww...for en nydelig serie <3 Jeg har ingen egne barn..men kan kjenne meg igjen i flere karakterer og situasjoner mtp. at jeg har mange barn rundt meg OG voksne i lignende situasjon. trolig bra serie <3 Anonymkode: c51b3...0dd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. februar 2018 #22 Del Skrevet 22. februar 2018 Aldri hørt om serien, men jeg ble så nysgjerrig nå at jeg må finne den og se om den er så god som dere sier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 22. februar 2018 Forfatter #23 Del Skrevet 22. februar 2018 12 hours ago, Guppy88 said: Liker serien veldig godt, synes karakteren William er fantastisk, håper det går bra med ham. Blir ofte forbannet på mor og far til han guttungen som er så frekk og ufordragelig, de gjør ham bare verre. Fine serien, godt å bli så engasjert 😀 Lille Wille er bare så søt! Han må jo være (TV) verdens fineste lille gubbe. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 16. april 2018 Forfatter #24 Del Skrevet 16. april 2018 Bonusfamilien sesong 1 ligger nå på Netflix! https://www.netflix.com/title/80141270 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 9. februar 2019 #25 Del Skrevet 9. februar 2019 Kommer det en sesong 3 snart?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 9. februar 2019 Forfatter #26 Del Skrevet 9. februar 2019 8 hours ago, hobbykokken said: Kommer det en sesong 3 snart?? Leste at den begynner i Sverige i midten av mars Da kommer den sikkert til Norge noen uker senere. De mistet jo Barbro Svensson/Lill-Babs i april i fjor og trengte nok litt ekstra tid for å håndtere dette. Tror det måtte skrive om det meste siden Birgitta og Gugge nettopp hadd giftet seg, og hun skulle være en stor del av serien. Blir rart med sesong 3 uten Gugge. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 13. mars 2019 #27 Del Skrevet 13. mars 2019 Noen som har fått meg som når NRK skal sende sesong 3? Den er godt i gang på SVT på mandager, de er på episode 4 snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #28 Del Skrevet 1. juni 2019 Elsker denne serien! Anonymkode: f9889...425 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppzy Skrevet 1. juni 2019 #29 Del Skrevet 1. juni 2019 Jeg elsker også denne serien. Har sett alle episodene på Svt. Håper det blir flere sesonger. Sesong 3 sendes nå på Nrk på mandager. 2 episoder i gangen. De 4 som har vært sendt ligger ute tilgjengelig på nettsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #30 Del Skrevet 3. juni 2019 Fantastisk serie! Anonymkode: 926a3...27d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #31 Del Skrevet 3. juni 2019 På 1.6.2019 den 11.23, AnonymBruker skrev: Elsker denne serien! Anonymkode: f9889...425 Hater denne serien, helt ubegripelig at noen kan synes dette mølet er morsomt Anonymkode: d4fed...269 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #32 Del Skrevet 3. juni 2019 Elsker serien! Men Lisa irriterer meg grenseløst. Anonymkode: 83484...f9c 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 3. juni 2019 #33 Del Skrevet 3. juni 2019 Fun fact; Eddie spilles av Solsidan-Oves sønn. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 3. juni 2019 #34 Del Skrevet 3. juni 2019 Aha! De ligner jo, selv om jeg aldri hadde koblet Eddie og Ove før du sa det. Skikkelig dyktige skuespillere begge to, og de har begge fått roller som man blir skikkelig förbannat på 🤣 Herlig serie, Bonusfamilien. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantadi Skrevet 5. juni 2019 #35 Del Skrevet 5. juni 2019 Flott serie👏🏼👏🏼👏🏼 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Estera Skrevet 10. juni 2019 #36 Del Skrevet 10. juni 2019 On 6/3/2019 at 10:55 PM, AnonymBruker said: Elsker serien! Men Lisa irriterer meg grenseløst. Anonymkode: 83484...f9c Endelig noen som ser det jeg ser, svenske forum er fulle av slike kommentarer. Hun er rett og slett totalt grenseløs og det er virkelig ikke rart at barna er som de er. Forstår virkelig heller ikke hvordan hun kunne kreve at Eddie og Bianca skal arve etter stefarens far. Dette er hentet fra et svensk forum: Jag tittar på avsnitt 3 och blir SÅ irriterad på Lisa. Sen att hon skall få medhåll hela tiden, nu även av kärringen på barnavårdscentralen. Jag tycker att serien är snarare en tragedi än en komedi, eller irritationsframkallande till tusen.Typ som Ove Sundberg på Solsidan när han blir för mycket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #37 Del Skrevet 10. juni 2019 7 timer siden, Estera skrev: Endelig noen som ser det jeg ser, svenske forum er fulle av slike kommentarer. Hun er rett og slett totalt grenseløs og det er virkelig ikke rart at barna er som de er. Forstår virkelig heller ikke hvordan hun kunne kreve at Eddie og Bianca skal arve etter stefarens far. Dette er hentet fra et svensk forum: Jag tittar på avsnitt 3 och blir SÅ irriterad på Lisa. Sen att hon skall få medhåll hela tiden, nu även av kärringen på barnavårdscentralen. Jag tycker att serien är snarare en tragedi än en komedi, eller irritationsframkallande till tusen.Typ som Ove Sundberg på Solsidan när han blir för mycket. Haha, Lisa er så vanvittig slitsom. Er svensk selv og hun er laget for å være prototypen på kunstnerisk og grenseløs stockholmare Anonymkode: ce8b1...666 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #38 Del Skrevet 10. juni 2019 7 timer siden, Estera skrev: Endelig noen som ser det jeg ser, svenske forum er fulle av slike kommentarer. Hun er rett og slett totalt grenseløs og det er virkelig ikke rart at barna er som de er. Forstår virkelig heller ikke hvordan hun kunne kreve at Eddie og Bianca skal arve etter stefarens far. Dette er hentet fra et svensk forum: Jag tittar på avsnitt 3 och blir SÅ irriterad på Lisa. Sen att hon skall få medhåll hela tiden, nu även av kärringen på barnavårdscentralen. Jag tycker att serien är snarare en tragedi än en komedi, eller irritationsframkallande till tusen.Typ som Ove Sundberg på Solsidan när han blir för mycket. Haha, Lisa er så vanvittig slitsom. Er svensk selv og hun er laget for å være prototypen på kunstnerisk og grenseløs stockholmare Anonymkode: ce8b1...666 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 10. juni 2019 #39 Del Skrevet 10. juni 2019 Eddie er en helt fantastisk skuespiller, at et barn kan spille så godt er helt utrolig. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 10. juni 2019 #40 Del Skrevet 10. juni 2019 1 time siden, Pås skrev: Eddie er en helt fantastisk skuespiller, at et barn kan spille så godt er helt utrolig. Enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå