Gå til innhold

NRK "Bonusfamilien"

Scherbatsky

Anbefalte innlegg

Jeg elsket denne serien når jeg så den i fjor, og ville bare tipse om at sesong 1 nå ligger på NRK Nett-TV igjen (og ligger der i 1 mnd). Sesong 2 begynner i morgen, og jeg anbefaler virkelig alle å prøve seg på en episode, eller ti. Skikkelig artig serie, med gode karakterer!

"Det er vanskelig å gjøre alle i en bonusfamilie glade og fornøyde, men Lisa og Patrik gjør så godt de kan. I forsøket på å sjonglere behovene til egne barn, bonusbarn og ekspartnere blir det riktignok en del kaos og noen nedturer, men også store seire og oppturer."

https://tv.nrk.no/serie/bonusfamilien

Update: Bonusfamilien sesong 1 ligger nå på Netflix! 

https://www.netflix.com/title/80141270

Endret av Scherbatsky
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for tipset , jeg og samboeren likte den serien veldig godt, visste ikke den skulle starte opp igjen .

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset! Jeg liker serien, så et par episoder etter at jeg kom over denne tråden. Når jeg har sett hele sesong 1 skal jeg begynne å følge med på TV.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for tips, så litt av det i dag og fikk lyst til å se alt :)

Anonymkode: eeab6...442

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/19/2018 at 11:10 PM, Vinglass said:

Hva skjedde med Henrik? ( var det det han het) kjæresten til Katja ?

Spoiler

De slo opp på slutten av sesong 1. Vet ikke om skuespilleren ikke ville være med mer, eller om han kommer tilbake, eller om de bare følte seg ferdig med han. Jeg elsket Henrik, så jeg håper han kommer tilbake.

9 hours ago, OppNedPåAlt said:

Den var koselig! Gleder meg til sesong 2 :) 

Sesong 2 ligger ute på NRK nå, to episoder :) Skal se de i morgen, gleder meg!

Så koselig at så mange fikk tatt en titt OG likte den! :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen og jeg så et par episoder, så snur han seg mot meg å sier « det der orker jeg aldri å gå igjennom altså, så vi må jammen bare jobbe for å holde kjærligheten ved like i årene som kommer»

prevantiv serie 👍🏻😂

Anonymkode: cc697...e5c

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fantastisk serie- både drama og humor (HELT super humor!!) Begynte å se på den etter tips her, er midtveis i sesong 1 nå. Skal prøve å få sett ferdig sesong 1 denne uken så vi kan begynne å følgje sesong 2 på tv!

Anonymkode: 38524...2b6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sett sesong 1 ferdig. Veldig fin serie, veldig søte mennesker ;):) 

Anonymkode: 5db44...c15

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra serie! Gitt meg mutrolig mange perspektiver, gitt meg mer sikkerhet på hva jeg egentlig vil, gitt meg latter, glede, tårer og...ja....Perfekt serie <3

Anonymkode: 41943...545

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2018 den 20.44, Scherbatsky skrev:

Jeg elsket denne serien når jeg så den i fjor, og ville bare tipse om at sesong 1 nå ligger på NRK Nett-TV igjen (og ligger der i 1 mnd). Sesong 2 begynner i morgen, og jeg anbefaler virkelig alle å prøve seg på en episode, eller ti. Skikkelig artig serie, med gode karakterer!

"Det er vanskelig å gjøre alle i en bonusfamilie glade og fornøyde, men Lisa og Patrik gjør så godt de kan. I forsøket på å sjonglere behovene til egne barn, bonusbarn og ekspartnere blir det riktignok en del kaos og noen nedturer, men også store seire og oppturer."

https://tv.nrk.no/serie/bonusfamilien

Svenskene er flinke på serier og film 👍🏻🔆

Anonymkode: 50228...c6e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker serien veldig godt, synes karakteren William er fantastisk, håper det går bra med ham. Blir ofte forbannet på mor og far til han guttungen som er så frekk og ufordragelig, de gjør ham bare verre. Fine serien, godt å bli så engasjert 😀

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...