Forundret.. Skrevet 18. februar 2018 #21 Skrevet 18. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til ts: Det vil ikke påvirke hva som skjer under en fødsel. Ingenting som sprekker mer eller mindre fordi du har sydd. Anonymkode: 58873...c92 Så koselig vi har det..
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #22 Skrevet 19. februar 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Pung og kjønnslepper er to forskjellige ting kjære deg. Noen får faktisk eksem fordi når de har en lang kjønnsleppe så er den såpass lang at når personen skal tisse så får kjønnsleppen urin på seg, selv om man tørker godt med papir, vasker det eller med intimservietter så tar det bare noen sekunder at kjønnsleppen kommer på låret og at det skaper eksem. Fikk vite dette av legen og det er derfor jeg skal ta kjønnsleppe reduksjon på den ene kjønnsleppen. Anonymkode: 60341...1fd Har du fått operasjonen dekt etter du gikk til legen? Jeg har spurt flere klinikker om halv pris for å bare ta ene leppen og ikke begge men de sier at de kun tar begge til full pris :/ Forøvrig har jeg hørt fra flere gynekologer og voksne som har født, at man bør vente til etter fødsel med en slik operasjon, ikke fordi det er noe farlig eller noe men fordi fødsel uansett ødelegger underlivet og da er det synd å ha brukt penger på en operasjon som reverseres eller må gjøres om igjen på et senere tidspunkt uansett Anonymkode: b2adc...234
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #23 Skrevet 19. februar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du fått operasjonen dekt etter du gikk til legen? Jeg har spurt flere klinikker om halv pris for å bare ta ene leppen og ikke begge men de sier at de kun tar begge til full pris :/ Forøvrig har jeg hørt fra flere gynekologer og voksne som har født, at man bør vente til etter fødsel med en slik operasjon, ikke fordi det er noe farlig eller noe men fordi fødsel uansett ødelegger underlivet og da er det synd å ha brukt penger på en operasjon som reverseres eller må gjøres om igjen på et senere tidspunkt uansett Anonymkode: b2adc...234 Har ikke fått dekt noe siden jeg ikke har tatt det enda. Gikk til legen og da sa de at det kan hende at sykehuset sier nei fordi de vil at minst mulig jenter skal ta sånt fordi de tenker at de fleste gjør det kun fordi de ikke liker hvordan det henger der nede selv om det er normalt, så har tatt time hos anker klinikk i morgen, og tror jeg tar reduksjon på onsdag om jeg får tid den dagen, skal kun på konsultasjon i morgen. Hos de koster det 16000kr. Anonymkode: 60341...1fd
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #24 Skrevet 19. februar 2018 På 17.2.2018 den 22.27, AnonymBruker skrev: Er det noen her inne som har tatt kjønnsleppe reduksjon og som har fødet barn senere? Hvordan var det, og var det noen problemer som oppsto under fødselen og etter fødsel, eller var det bare normalt? Har tenkt selv å ta kjønnsleppe reduksjon pga. den ene kjønnsleppen som skaper eksem ved låret hele tiden. Anonymkode: 60341...1fd Tull! Anonymkode: 7968b...570 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #25 Skrevet 19. februar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du fått operasjonen dekt etter du gikk til legen? Jeg har spurt flere klinikker om halv pris for å bare ta ene leppen og ikke begge men de sier at de kun tar begge til full pris :/ Forøvrig har jeg hørt fra flere gynekologer og voksne som har født, at man bør vente til etter fødsel med en slik operasjon, ikke fordi det er noe farlig eller noe men fordi fødsel uansett ødelegger underlivet og da er det synd å ha brukt penger på en operasjon som reverseres eller må gjøres om igjen på et senere tidspunkt uansett Anonymkode: b2adc...234 Er ikke vanlig at fødsel ødelegger underlivet,det er heller sjeldent. Anonymkode: e9c8b...9e7
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #26 Skrevet 19. februar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke fått dekt noe siden jeg ikke har tatt det enda. Gikk til legen og da sa de at det kan hende at sykehuset sier nei fordi de vil at minst mulig jenter skal ta sånt fordi de tenker at de fleste gjør det kun fordi de ikke liker hvordan det henger der nede selv om det er normalt, så har tatt time hos anker klinikk i morgen, og tror jeg tar reduksjon på onsdag om jeg får tid den dagen, skal kun på konsultasjon i morgen. Hos de koster det 16000kr. Anonymkode: 60341...1fd Det er en høy pris for å potensielt ødelegge sexlivet og underlivet sitt for godt...... Ikke gjør det! Så mange viktige nerver det er der nede så er det forferdelig om noe skulle gå 1 mm feil og ødelegge alt. Lest om kvinner som har problemer hele livet etter operasjon. Anonymkode: b2adc...234 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #27 Skrevet 20. februar 2018 On 2/19/2018 at 3:00 AM, AnonymBruker said: Har du fått operasjonen dekt etter du gikk til legen? Jeg har spurt flere klinikker om halv pris for å bare ta ene leppen og ikke begge men de sier at de kun tar begge til full pris :/ Forøvrig har jeg hørt fra flere gynekologer og voksne som har født, at man bør vente til etter fødsel med en slik operasjon, ikke fordi det er noe farlig eller noe men fordi fødsel uansett ødelegger underlivet og da er det synd å ha brukt penger på en operasjon som reverseres eller må gjøres om igjen på et senere tidspunkt uansett Anonymkode: b2adc...234 Bullshit, ingen klinikker opererer noe som verken trengs eller ønskes operert, så de tar IKKE den andre kjønnsleppen din også. Anonymkode: a302b...f00
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #28 Skrevet 21. februar 2018 Jeg har operert kjønnsleppene, er kjempefornøyd:) kan ikke se at det skal være noe problem ift fødsel senere. Anonymkode: 94b2d...383
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå