Gå til innhold

KJØNNSLEPPE REDUKSJON!!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som har tatt kjønnsleppe reduksjon og som har fødet barn senere?

Hvordan var det, og var det noen problemer som oppsto under fødselen og etter fødsel, eller var det bare normalt?

Har tenkt selv å ta kjønnsleppe reduksjon pga. den ene kjønnsleppen som skaper eksem ved låret hele tiden.

Anonymkode: 60341...1fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HVORFOR SKRIKER DU???!!!

Anonymkode: 6f661...588

• Liker 11
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

HVORFOR SKRIKER DU???!!!

Anonymkode: 6f661...588

Fordi jeg vil?

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen her inne som har tatt kjønnsleppe reduksjon og som har fødet barn senere?

Hvordan var det, og var det noen problemer som oppsto under fødselen og etter fødsel, eller var det bare normalt?

Har tenkt selv å ta kjønnsleppe reduksjon pga. den ene kjønnsleppen som skaper eksem ved låret hele tiden.

Har ikke født etterpå ,men kan ikke tenke meg at det skal bli noe problem😉

Anonymkode: e33a4...d06

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns du skalt roe deg ned tre hakk (minst) Skaper den ene kjønnsleppen eksem? henger den langt ned på låret?

Og størrelsen på kjønnsleppene har ingen innvirkning på fødselen.

Anonymkode: 04e79...21c

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns du skalt roe deg ned tre hakk (minst) Skaper den ene kjønnsleppen eksem? henger den langt ned på låret?

Er du en mann ? Ja kjønnslepper som er for lange kan være vont og lage sår . Trådstarter spurte om kjønnsleppe reduksjon ga problemer under  fødsel ,tenker hun tenkte på om stingene sprakk opp eller noe sånt,da svarte jeg at det kan jeg ikke tenke meg. Hverken ser eller kjenner der de har sydd den sammen etterpå,Herligt å slippe å ha noe som henger langt utenfor,

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja den ene kjønnsleppen skaper eksem, har vært hos legen og snakket om det. Og ja den henger litt ned på låret ja, har vist det til gynekolog og jordmor på en helsestasjon her så fikk dette tilbudet da. 

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke født etterpå ,men kan ikke tenke meg at det skal bli noe problem😉

Åå håper selv det ikke blir noe problem!

Kan jeg spørre om hvordan det var etter å ha tatt den kjønnsleppen reduksjonen? Svei det da du skulle på do? Blødde du mye?

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åå håper selv det ikke blir noe problem!

Kan jeg spørre om hvordan det var etter å ha tatt den kjønnsleppen reduksjonen? Svei det da du skulle på do? Blødde du mye?

Jeg fikk lett narkose . Ta smertestillende  når du skal,ikke la det gå slik at den går ut,blødde nesten ikke ,men det svei litt når du skal tisse.😉Synes ikke det var noe smerter ,Men skal du føde snart? 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk lett narkose . Ta smertestillende  når du skal,ikke la det gå slik at den går ut,blødde nesten ikke ,men det svei litt når du skal tisse.😉Synes ikke det var noe smerter ,Men skal du føde snart? 

Oja, da skal jeg det! Nei nei er kun 18 år og ville bare vite om det ga noen problemer for å føde. 

Tok du begge kjønnslepper?

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du en mann ? Ja kjønnslepper som er for lange kan være vont og lage sår . Trådstarter spurte om kjønnsleppe reduksjon ga problemer under  fødsel ,tenker hun tenkte på om stingene sprakk opp eller noe sånt,da svarte jeg at det kan jeg ikke tenke meg. Hverken ser eller kjenner der de har sydd den sammen etterpå,Herligt å slippe å ha noe som henger langt utenfor,

Apropos menn, menn har punger som henger langt ned. Det lever de med hele sine liv. Litt kjønnslepper er ikke farlig.

Anonymkode: 4f297...6f5

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Apropos menn, menn har punger som henger langt ned. Det lever de med hele sine liv. Litt kjønnslepper er ikke farlig.

Ja er klar over det , men forstår du er mann ja. 

• Liker 1
Skrevet

Oja, da skal jeg det! Nei nei er kun 18 år og ville bare vite om det ga noen problemer for å føde. 

Tok du begge kjønnslepper?

Nei ,kun den ene . Er ingenting på den andre siden . 

Skrevet

Pung og kjønnslepper er to forskjellige ting kjære deg. Noen får faktisk eksem fordi når de har en lang kjønnsleppe så er den såpass lang at når personen skal tisse så får kjønnsleppen urin på seg, selv om man tørker godt med papir, vasker det eller med intimservietter så tar det bare noen sekunder at kjønnsleppen kommer på låret og at det skaper eksem. Fikk vite dette av legen og det er derfor jeg skal ta kjønnsleppe reduksjon på den ene kjønnsleppen. 

• Liker 4
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pung og kjønnslepper er to forskjellige ting kjære deg. Noen får faktisk eksem fordi når de har en lang kjønnsleppe så er den såpass lang at når personen skal tisse så får kjønnsleppen urin på seg, selv om man tørker godt med papir, vasker det eller med intimservietter så tar det bare noen sekunder at kjønnsleppen kommer på låret og at det skaper eksem. Fikk vite dette av legen og det er derfor jeg skal ta kjønnsleppe reduksjon på den ene kjønnsleppen. 

Kjære deg ?

Anonymkode: fadba...1be

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære deg ?

Anonymkode: fadba...1be

Syntes hun hørtes hyggelig ut ved å si det jeg 🙂

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, Forundret.. said:

Syntes hun hørtes hyggelig ut ved å si det jeg 🙂

Det er en kjent hersketeknikk, så tror nok du er en av få som synes det.

Anonymkode: dbab0...64a

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en kjent hersketeknikk, så tror nok du er en av få som synes det.

Anonymkode: dbab0...64a

Jeg vet det lille venn...

• Liker 4
Skrevet
3 timer siden, Forundret.. skrev:

Jeg vet det lille venn...

Sitat

:fnise:

Til ts: Det vil ikke påvirke hva som skjer under en fødsel. Ingenting som sprekker mer eller mindre fordi du har sydd. 

Anonymkode: 58873...c92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...