Gå til innhold

Nye venner?

ISAF998

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en 19 år gammel gutt som har ikke så mange venner. Grunnen er ikke at jeg er usosial eller asosial. Problemen er at jeg er ikke som andre folk, derfor har jeg ikke særlig lyst å bli med dem ut eller å bli venner med dem. Jeg er ikke veldig glad i alkohol, røyk eller å telle jenter som man har pult, som poeng... Jeg har hatt kjæreste, men hun har såret meg veldig og da bestemte jeg om at jeg aldri mer skal ståle på andre folk så fort som jeg gjørt det før. 

Jeg har prøvd å finne noe ekte venner eller venninner, som er ikke sånne, men det klarer jeg ikke mer. Jeg liker ikke å sitte hjemme, men det gjør jeg derfor at jeg kjenner ingen som vil bli med ut, alle har mer lyst å spille eller se på TV enn å bli med ut og finne noe andt til å gjøre. 

Er jeg alene som tenker sånn? hvis er jeg ikke det, hvor er alle de andre personer som kan jeg si er normal personer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei.

Du er ikke unormal. 

Jeg har også trukket meg tilbake flere ganger da andre kanskje går bak ryggen din eller finner måter du innser at det kanskje ikke er så mange å stole på likevel. 

Nå er jeg en god del eldre enn deg og har flere barn så vi er kanskje ikke på bølgelengde innenfor interesser . 

Men du er iallefall ikke alene  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...