EvaLena Skrevet 19. februar 2018 #42 Skrevet 19. februar 2018 Ikke noe fint navn, men for all del mye bedre er mange av de «hjemmelagde» navnene som er så unike nå til dags
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #43 Skrevet 19. februar 2018 1 time siden, femme_folle skrev: Javel, men er overraskende sjeldent man hører det. "Tilforlatelig" står vel også i synonymordboka, men hvor mange unge bruker det? Det blir mye brukt på vestlandet der jeg kommer fra et av de vanligste adjektivene for stygg, ekkel, dårlig osv. "Fy f**n så grimt!" "Han er så sinnsykt grim!" "Grimmere fyr skal man lete lenge etter" "Det var en grim farge på veggen" "Den brudekjolen var bare så grim, helt krise!" "Sett så grimme øyenbryn?" "Det der er faktisk det grimmeste jeg noen gang har sett" "Grimmeste tatoveringen ever, går det virkelig an å ta betalt for sånt?" Anonymkode: a7010...329
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #44 Skrevet 19. februar 2018 Uendelig mye bedre enn sånne sissy navn som Kim Andre, Chrisander, Fabian, Milo osv. Anonymkode: ec725...a28
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #45 Skrevet 19. februar 2018 På 17.2.2018 den 19.04, AnonymBruker skrev: Hva synes dere om det navnet? Anonymkode: bc799...cbc Det var grusomt, stakkars barn Anonymkode: 746e8...556
femme_folle Skrevet 19. februar 2018 #46 Skrevet 19. februar 2018 (endret) 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det blir mye brukt på vestlandet der jeg kommer fra et av de vanligste adjektivene for stygg, ekkel, dårlig osv. "Fy f**n så grimt!" "Han er så sinnsykt grim!" "Grimmere fyr skal man lete lenge etter" "Det var en grim farge på veggen" "Den brudekjolen var bare så grim, helt krise!" "Sett så grimme øyenbryn?" "Det der er faktisk det grimmeste jeg noen gang har sett" "Grimmeste tatoveringen ever, går det virkelig an å ta betalt for sånt?" Anonymkode: a7010...329 For meg høres "grim" arkaisk ut, så det høres liksom ut som om noe er tegneserie-stygt, absurd eller overdådig stygt. Noe man forventer som kallenavn på en viking: Tyrgaut Berserksson den grimme, liksom.Så grimt at det blir kult, liksom. Den totale motsetningen til den puslete sytepaven Adrian, liksom. Endret 19. februar 2018 av femme_folle
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #47 Skrevet 19. februar 2018 Uff det var ikke et fint navn Anonymkode: 8c693...6f2
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 19. februar 2018 #48 Skrevet 19. februar 2018 Synes det er kjempefint, et sterkt navn, noe annet enn de fløtepus-navnene de fleste gutter får for tiden...
Perle Skrevet 20. februar 2018 #49 Skrevet 20. februar 2018 Liker alle navn som begynner på Tor/Thor. Torstein, Torleif, Torbjørn, Torfinn, Torgrim, Toralf.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå