Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At Andre kjøper torky når hun ikke har beholder for den type tørkepapir så skjønner jeg også at hun reagerte negativt.... Det er noe han burde greie å gjennomføre uten hjelp...håpløst...

Anonymkode: 17965...fc4

Herlighet, blir du sur på mannen din dersom han kjøper noe feil til hjemmet? Stakkars mann! Hvor mye koster en Torky? 30 spenn?

Anonymkode: 841cc...17f

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

Har surpompene sett ferdig? 

Hva tror du selv? Det er mange som diskuterer her nå og episoden begynte for 2 timer siden 

Anonymkode: 30f4e...703

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror du selv? Det er mange som diskuterer her nå og episoden begynte for 2 timer siden 

Anonymkode: 30f4e...703

Ha litt humor da. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, missmcbeal skrev:

hun er ikke så veldig hyggelig i måten hun svarer på han og overkjører han rett som det er. J

Enig. Og så synes jeg det er så unødvendig med de stikkene hun kommer med hele tiden. "Liker du sånne gardiner? Da får du sove i kottet." "Liker du den fargen? Det er skilsmissegrunn." Det er ikke som om pensjonistgardinene hennes er selve fasiten på god smak.

Og enig med AB litt over her at det er merkelig å klage på at André kjøpte feil kjøkkenpapir. Han prøvde å gjøre noe hyggelig og ta ansvar for noe i det som i allefall nå er deres felles hjem. At det ikke ble helt riktig, kanskje ikke så rart når han bare har bodd der noen få dager, er helt uvesentlig. Han prøvde, og det er langt mer enn Isabel har gjort.

Endret av Arkana
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet, blir du sur på mannen din dersom han kjøper noe feil til hjemmet? Stakkars mann! Hvor mye koster en Torky? 30 spenn?

Anonymkode: 841cc...17f

Enig, det er ikke en spesiel hyggelig måte å behandle folk på, som egentlig har gjort noe hyggelig. Det er veldig sårt for den som prøvde å gjøre en innsats å få en sånn kommentar. En må jo føle at han aldri er god nok eller kan gjøre noe riktig, og i tillegg vil man i fremtiden gå på tåhev for å ikke gjøre noe feil. Det er på ingen måte et sunt forhold. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet, blir du sur på mannen din dersom han kjøper noe feil til hjemmet? Stakkars mann! Hvor mye koster en Torky? 30 spenn?

Anonymkode: 841cc...17f

Snakk om å lage drama ut av ingenting. Blir sur for en jævla torky! 🙈

Får helt vondt av Andre. Isabel bare klager og er konstant misfornøyd jo. Hun nå prøve å slippe fra seg kontrollen litt

Anonymkode: 30f4e...703

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes denne sesongen er litt ille å se på. Både Anna og Isabel er jo direkte slemme med partnerne sine :-(

Anonymkode: c558b...820

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serien diskuteres i en gruppe på Facebook. Denne kommentaren dukket opp. Det gjør jo ikke oppførselen hennes noe bedre...

123979F3-5934-4A6D-8E45-3CDFE79E8DB1.jpeg

Anonymkode: da407...0c9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Serien diskuteres i en gruppe på Facebook. Denne kommentaren dukket opp. Det gjør jo ikke oppførselen hennes noe bedre...

123979F3-5934-4A6D-8E45-3CDFE79E8DB1.jpeg

Anonymkode: da407...0c9

Hvilken venner man har sier jo gjerne en hel del om personen :phaedra:

Endret av missmcbeal
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Serien diskuteres i en gruppe på Facebook. Denne kommentaren dukket opp. Det gjør jo ikke oppførselen hennes noe bedre...

123979F3-5934-4A6D-8E45-3CDFE79E8DB1.jpeg

Anonymkode: da407...0c9

Hvor finner man denne siden? Link?

Anonymkode: bb2a9...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Ella1 skrev:

Blir så fascinert av sånne som ikke eier stil/smak, men er ekstremt nøye på ting slik som Isabel. Kjenner et par sånne som jeg skulle hjelpe å innrede ny leilighet (siden jeg er interessert i interiør). Jeg foreslo moderne ting fra Ikea, et sted der de fleste finner noe de liker til en overkommelig pris. Ingen av forslagene mine ble godkjent. De endte opp med å kjøpe furuskjenk og svart glassbord på A-møbler 🙄 

Haha, enig. 😂 Når man så leiligheten hennes, var det jo helt tydelig at hun ikke eier smak eller stil. Det så ut som en leilighet innredet på 90-tallet. Men hun klikker når André kjøper Torky, liksom. 

Anonymkode: 1489a...130

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor finner man denne siden? Link?

Anonymkode: bb2a9...0c3

Får ikke til å linke til innlegget fra telefonen. Er uansett inne på en gruppe. Men gruppen har over 80 000 medlemmer, så det som blir sagt der kan ikke akkurat sies å være hemmelig (selv om admindamene i Hønehjørnet mener det, da) :fnise:

Anonymkode: da407...0c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo Andre som er teit her....skal liksom Isabell si:

"Næmmmen, kjære Andre...så flink du var som klarte å gå i butikken helt alene og kjøpe papir til meg. Jeg er veldig imponert av deg nå. Det er ikke så farlig at du kjøpte torky. Jeg er stolt av forsøket og innsatsen din, Andre!"

 

Anonymkode: 17965...fc4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo Andre som er teit her....skal liksom Isabell si:

"Næmmmen, kjære Andre...så flink du var som klarte å gå i butikken helt alene og kjøpe papir til meg. Jeg er veldig imponert av deg nå. Det er ikke så farlig at du kjøpte torky. Jeg er stolt av forsøket og innsatsen din, Andre!"

 

Anonymkode: 17965...fc4

Tørkepapir er tørkepapir. Torky sies å ha en eksepsjonell sugeevne. Usikker på om man kan si det samme om Isabel :nori:

Anonymkode: da407...0c9

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er jo Andre som er teit her....skal liksom Isabell si:

"Næmmmen, kjære Andre...så flink du var som klarte å gå i butikken helt alene og kjøpe papir til meg. Jeg er veldig imponert av deg nå. Det er ikke så farlig at du kjøpte torky. Jeg er stolt av forsøket og innsatsen din, Andre!"

 

Anonymkode: 17965...fc4

Er det ingen som helst andre reaksjonsmåter enn "sur" eller "overdreven ros" i din verden?

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tørkepapir er tørkepapir. Torky sies å ha en eksepsjonell sugeevne. Usikker på om man kan si det samme om Isabel :nori:

Anonymkode: da407...0c9

Dagens! :ler::ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kunne godt funnet på å kjøpt en torky. Og om dama hadde skapt oppstandelse over det, så hadde jeg virkelig sagt ifra tilbake at hun var urimelig. Dersom det er så uoverkommelig problem, så er det jo bare å kaste torkyen og glemme den. 

Problemet er jo Andre ikke tar til motmæle. Hun herser mer og mer, og han går stadig mer på eggeskall for å please henne. 

Lurer på hvordan ting utvikler seg videre. Ikke akkurat et "feelgood-program" slik det er nå.

Anonymkode: 377a9...589

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at Andre har fritid seg ut for n'te gang etter det torky-kjøpet sitt. 

Han snakket om svarte gardiner, så begynner han og snakke om alt de er gamle...men viser seg at de er kjøpt i fjor...han insinuerer i butikken at teppet på badet er gammelt...viser seg også at det er noen måneder gammelt....så kommer han med torky og er stolt som en hane for at han har klart å kjøpe noe selv....skjønner at Isabell klikker akkurat i den situasjonen..

 

 

Anonymkode: 17965...fc4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han prøver jo bare å finne ett eller annet bittelite område i leiligheten han kan sette litt preg på (det er jo tydeligvis en oppgave alle parene har fått), men hun setter seg på bakbeina hele tiden. Tydeligvis gikk hun til slutt med på grå soveromsgardiner, men ikke uten å være sur under hele opphengingen og klage på fargen og hvordan de henger. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

André og Isabell. Klarer såvidt å se på de. Er så kleint!

Leiligheten hennes er forresten sykt shabby. 

Anonymkode: 7f5e1...d72

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...