Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Andre er jo så tøffel! Han har jo ikke en eneste mening. Hvis han sier noe og Isabell ikke er enig så later han som han tulla! Jeg hadde blitt sprø! 

Anna skal ha 2 uker pause, når hennes pause da er over så er det 1 uke igjen av eksperimentet. Kan de ikke bare avslutte det med en gang i stedenfor å dra det ut? Alle (både vi og de involverte) skjønner jo at dette ikke funker. Hun er jo bare sur og gretten. Samboern min sa at hvis jeg hadde vært så sur og bitchete som henne hadde han flytta ut for lengst :ler: 

Rune og Katharina ser ut til å trives godt i hverandres selskap. Måtte le litt av den handleturen hvor hun prøver å gi han oppgave å finne noe grønt, men peker på hva hun selv liker :ler:  Tror kanskje Rune har mer følelser for henne, enn hun har for han da. Kan ende opp som gode venner bare. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og forresten - Andre skal kjøpe leilighet nå?! Det er jo så dumt at det halve kunne vært nok. Han gjør det jo kun fordi han prøver å please henne. Hvis de skal fortsette å være gift, hva skal han da med en leilighet? Kan de ikke da heller kjøpe en sammen eller han kjøpe seg inn i hennes leilighet. 

Høl i hue! Og at ikke Isabelle ser det heller, men faktisk setter pris på det? 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Omo skrev:

Andre er jo så tøffel! Han har jo ikke en eneste mening. Hvis han sier noe og Isabell ikke er enig så later han som han tulla! Jeg hadde blitt sprø! 

Anna skal ha 2 uker pause, når hennes pause da er over så er det 1 uke igjen av eksperimentet. Kan de ikke bare avslutte det med en gang i stedenfor å dra det ut? Alle (både vi og de involverte) skjønner jo at dette ikke funker. Hun er jo bare sur og gretten. Samboern min sa at hvis jeg hadde vært så sur og bitchete som henne hadde han flytta ut for lengst :ler: 

Rune og Katharina ser ut til å trives godt i hverandres selskap. Måtte le litt av den handleturen hvor hun prøver å gi han oppgave å finne noe grønt, men peker på hva hun selv liker :ler:  Tror kanskje Rune har mer følelser for henne, enn hun har for han da. Kan ende opp som gode venner bare. 

Lagt merke til det samme.

Han VILLE ha svarte gardiner.

 

 

 

Neida. Tulla.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Andre kjøper torky når hun ikke har beholder for den type tørkepapir så skjønner jeg også at hun reagerte negativt.... Det er noe han burde greie å gjennomføre uten hjelp...håpløst...

Anonymkode: 17965...fc4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, jenteanonym91 skrev:

Når legges det ut nye episoder på dplay?

Om en uke virker det som. Den blir lagt ut samme dag som den vises på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, jenteanonym91 skrev:

Når legges det ut nye episoder på dplay?

Om en uke tydeligvis :grine: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Omo skrev:

Om en uke virker det som. Den blir lagt ut samme dag som den vises på TV.

Men jeg hadde sett alt som skjedde i episode 5 før.... Skjønte ingenting når jeg satt meg ned for å se på for det var  jo bare de samme klippene. Og det er mange dager siden sist jeg så på, så trudde det skulle komme ny episode i dag. Syntes jeg sjekket tidligere i dag at det kun var episode 4 som lå ute, derfor ble jeg ekstra sjokket av at jeg har sett episode 5. Skjønner ikke jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå så jeg det kleine bildet av Isabel på soverommet. Hva er greia? 

Anonymkode: d5884...f59

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, jenteanonym91 skrev:

Men jeg hadde sett alt som skjedde i episode 5 før.... Skjønte ingenting når jeg satt meg ned for å se på for det var  jo bare de samme klippene. Og det er mange dager siden sist jeg så på, så trudde det skulle komme ny episode i dag. Syntes jeg sjekket tidligere i dag at det kun var episode 4 som lå ute, derfor ble jeg ekstra sjokket av at jeg har sett episode 5. Skjønner ikke jeg

Har du fulgt med i tråden? 

 

Både episode 4 og 5 ble lagt ut på Dplay forrige torsdag ved en feil. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare deltakere som irriterer meg, men også ekspertene. De sier jo bare ting som er helt obvious??

Anonymkode: 1a6fc...107

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Guidet Kvinne skrev:

Har du fulgt med i tråden? 

 

Både episode 4 og 5 ble lagt ut på Dplay forrige torsdag ved en feil. 

Det forklarer det! Var sikkert sist torsdag jeg så, så da tenkte jeg at episode 5 var den nyeste. 

Æsj da, det var nedtur. Var så klar for ny episode 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir så fascinert av sånne som ikke eier stil/smak, men er ekstremt nøye på ting slik som Isabel. Kjenner et par sånne som jeg skulle hjelpe å innrede ny leilighet (siden jeg er interessert i interiør). Jeg foreslo moderne ting fra Ikea, et sted der de fleste finner noe de liker til en overkommelig pris. Ingen av forslagene mine ble godkjent. De endte opp med å kjøpe furuskjenk og svart glassbord på A-møbler 🙄 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, jenteanonym91 skrev:

Det forklarer det! Var sikkert sist torsdag jeg så, så da tenkte jeg at episode 5 var den nyeste. 

Æsj da, det var nedtur. Var så klar for ny episode 

Jeg også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, Andre og Isabel er en så dårlig match! Hun er veldig pirkete, litt streng og må ha kontroll, mens han er fleksibel, mer laidback og ikke fult så nøye på ting. Det er liksom ingen mellomting da.

Men Andre er tidenes tøffel og prøver hele tiden å please Isabel. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På ‎06‎.‎03‎.‎2018 den 22.42, AnonymBruker skrev:

OK, dette blir langt :P Synes årets sesong er den kleineste så langt. Virker som det er skjæring underveis mellom to av parene. Så her er det mye jeg må få ut.. (Jeg har sett episode 4, men for ikke å ødelegge så har jeg plassert det som spesifikt omhandler episode 4 i spoiler - resten er mer generelle betraktninger fra sesongen så langt)

Som nevnt så burde verken bil eller leilighet være noe hinder for André på generell basis, hinderet er at han åpenbart mangler erfaring og er veldig usikker. Hver gang han sier noe om parforhold så merker du at han bare gjentar ting han har hørt andre si ("ja det er viktig å gi hverandre plass") uten at han har noen intuitiv forståelse av det. Virker som manglende erfaring gjør at han får overtenning og blir altfor desp når han plutselig har ei dame i fanget. Som kjæresten min påpekte om André under bryllupsepisoden: "Der har du en fyr som skal miste jomfrudommen i natt". Ikke at det er noe galt i å mangle erfaring, men overgangen fra lite erfaring til å plutselig bli gift virker å være en i overkant bratt kurve. Han virker ikke helt rustet til å delta i et sånt eksperiment, og det gjør det smertefullt å se på - fordi du skjønner at han risikerer å bli helt knust.

Det blir enda verre fordi han er koblet sammen med Isabel, som fremstår som en veldig tradisjonell A4-jente som antagelig liker at mannen tar styring. Kroppsspråket hennes sammen med André er talende, hun trekker seg bort og viser tegn til irritasjon/misnøye (som f.eks. da det begynte å regne på pikniken), og jeg får følelsen av at det er null tiltrekning der. Ser for meg at det blir vanskelig å få dette forholdet på skinner. Når forakten først har inntruffet, så er ofte løpet kjørt tenker jeg.

De mest lovende så langt er helt klart Katarina og Rune, men også der er jeg litt avventende.. :P Ser for meg at det lett kan bli friendzone. Alle synes Katarina virker så blid og herlig, men for meg blir den latteren hennes litt tvungen og overdreven. Som om den brukes for å dekke over stillhet, usikkerhet eller noe. De har jo en fin tone, men jeg ser ikke noen åpenbar connection, og jeg har også på følelsen av at Katarina ønsker seg en mer urban type som jobber i Oslo og er mer "alfa" enn Rune på en måte. Kanskje jeg bare ble farget av hvor kjip faren hennes var under bryllupet, og at Katarina ikke nødvendigvis tenker likt.

  Skjul innhold

Angående Geir og Anna så får jeg ikke tak på HVA som gjør Anna så skeptisk, kan jo ikke ha vært banale ting som at Geir trener mye (som hun hadde fremhevet som problematisk). Må være mer kjemi/tiltrekningskrasj. Synes ikke hun gjorde noen god figur da hun besøkte leiligheten hans, og var skikkelig kritisk til gitarene, TV-en og uttalte at hun ble demotivert av å ha sett hvor han bodde. Liksom.. greit at du ser at det ikke er noen match på interessenivå, men hvorfor uttale sånne ting høyt når du står i hans leilighet, som er en sårbar situasjon for Geir? Hva skal han svare, annet enn "sorry for at jeg er den jeg er..". Hvis det er innstillingen hennes, så kan de bare skilles med en gang.

Sånn, det var mine 5 cents.. Engasjerende serie da, det skal den ha :fnise: 

Anonymkode: 43cd4...269

Enig i mye her.

På ‎11‎.‎03‎.‎2018 den 20.46, AnonymBruker skrev:

Nå går det veldig på tomgang her. Anna er en bitch og Geir er ikke lav. Ferdig.

Anonymkode: a6a78...18b

:fnise:

 

Kveldens episode altså... Anna takler jo ikke dette her overhodet. Jeg tror mest hun blir helt overveldet og redd osv, men enig med mange her, hun går jo helt i vranglås... Haha, fikk en helt absurd tanke i stad om Anna/Geir, hvis hun bare hadde tort å prøve ut det her, så kunne de faktisk ha funnet noe meningsfylt sammen. Av en eller annen grunn så tenkte jeg det, for hvis han irriterer henne så mye, så må jo et eller annet trykke virkelig på knappene hennes? Hvis hun hadde tort å face dette i stedet for å "jeg må ha to uker pause" så kunne de kanskje ha funnet fram til noe... Aner egentlig om jeg klarer forklare meg nå :P Utifra det vi ser på tv så virker Geir som en stabil og trygg fyr som Anna, som bak fasaden er livredd, antagelig trenger.... heller det enn nok en badboy.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna har en del problemer tror jeg, men jeg synes det er bra at hun har såpass innsikt og ærlighet til at hun forstår at dette er hennes problem og ikke Geir sitt. Jeg ble veldig overrasket da hun sa det var unaturlig å bo samme etter en uke. Hva tenkte hun programmet gikk ut på, at de skulle gifte seg, men være særboere? Og to uker pause i et fem ukers eksperiment? Jeg skjønner ikke hvorfor Geir finner seg i det. Det er åpenbart at Anna ikke kommer til å plutselig snu og finne ut at dette ekteskapet er alt hun ønsker seg. Han burde bare si at da avslutter vi det hele med en gang og komme seg ut med verdigheten i behold. 

Isabel vil ikke slippe André inn overhodet og skal ha kontroll på alt. Det er mulig André er en tøffel, men det er akkurat det hun vil ha. Hun har null fleksibilitet, hun vil ha en hun kan bestemme over og som er enig med henne i ett og alt. Hun gir ingenting av seg selv og gjør ingenting som helst for forholdet. Og ja, for et kleint bilde på soverommet. Litt overrasket av at en som virker så prippen har både stilt opp på et sånt bilde og valgt å stille det ut på veggen sin også, det virker veldig ulikt henne.

Katarina og Rune tror jeg fremdeles ikke kommer forbi vennskapssonen. De er ganske harmoniske sånn sett, men jeg tror Rune har mer følelser for Katarina enn omvendt og skjuler det litt. De klemmer mye, men aldri mer enn det. Ingen kyss.

Synes ellers det er fint at to av parene sover i samme seng. 

Endret av Arkana
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal en begynne etter kveldens episode? Jeg er forøvrig en av de som så dagens episode på TV og med viten og vilje unngikk å trykke meg inn på den trådne her for å unngå spoiling. 

I dag irriterte faktisk Isabel meg mest av alle. Det er greitt at André virker litt tøffel, men jeg forstår også hvorfor han gjør som han gjør. Det virker ikke som han får lov av Isabel til å ha sin egen mening, hun er ikke så veldig hyggelig i måten hun svarer på han og overkjører han rett som det er. Jeg føler faktisk at hun er en smule manipulerende og kan snakke seg til hva hun vil, mens han er typisk person som lar seg manipulere og overkjøre. Og jeg får veldig vondt av han i dag, for han er alt for grei til å klare å komme seg ut av dette. Derfor er det ekstremt dårlig match. Og den teaseren til neste episode, at hun holder på å gå i harnisk over at han kjøpte feil tørkerull? Nei vet du hva, man kan si det på en hyggelig måte, at man skal liksom sende sms for en slik fillesak blir for mye. Han prøvde tross alt å være hyggelig og bidra med ting i leiligheten og være ansvarlig, også blir han nærmest flådd fordi han kjøper feil type - det er ikke hyggelig. Heldigvis for André sin del så tror jeg at Isabel kommer til å ikke ville være gift med han fordi han ikke lever opp til idealbildet, så jeg tror han kommer seg ut av dette, men jeg håper for guds skyld at om dette skjer, at han ikke går rundt og er knust i ettertid og føler seg helt ødelagt på grunn av måten hun behandler ham, for han kan komme til å slite.

Det er ikke så mye mer å si om Anna. Dette var jo bare en gjentakelse av forrige episode, borsett fra at det eskalerer litt. Jeg føler faktisk at Geir har skjønt det og egentlig gitt opp nå, selv om Anna påstår noe annet. Kommentaren hans om at hun måtte ha høye tanker om seg selv var passende. Hun skal ha 2 ukers pause og de har vært gift i 10 dager, det betyr jo kort og godt når hun er ferdig med pausen sin så er det bare 1,5 uke igjen av giftermålet før de skal ta et valg, så hun klarer jo å snike seg fint unna den. Kjip opplevelse for Geir dette her, og Anna burde vurdere noe hjelp i ettertid. Tror Geir kommer godt ut av dette til slutt.


Lyspunktet i et ellers fælt program i dag er selvfølgelig Katarina og Rune, og de gjør jammen opp for det da. Er så herlig å se på. Kjenner jeg blir smått sjalu på Katarina egentlig for at hun er med en sånn herlig fyr, samtidig som hun er ganske så ålreit sjølv. Det er mulig at de forblir venner pga. manglende følelser, men de er iallfall utrolig hyggelige med hverandre og har noen fine tanker om hvordan et forhold bør fungere.

Endret av missmcbeal
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...