Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Javel sjef. Er visst du bestemmer reglene i tråden. Da får jeg holde meg unna siden du/ dere bestemmer det

Anonymkode: a6c3d...f0d

Jeg er ikke sjefen sjøl, men det er nok fornuftig å holde seg unna tråden, til du har sett episoden😊 

Da kan vi andre høre hva du syns. 

Anonymkode: d5884...f59

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Arkana skrev:

 

Vet du hva, jeg har aldeles ikke kjeftet. Flertallet ser det nok på TV i kveld og ikke via PC. Jeg spurte pent om det var mulig å ta hensyn til oss som ser det på TV, det var det visst ikke. Greit, da vet jeg det. 

Men hvorfor? Jeg mener det oppriktig, ikke tendensiøst. Hvorfor vil du hindre folk i å diskutere ting som er tilgjengelig gratis for alle fordi akkurat du insisterer på lineær TV? Jeg for eksempel rekker ofte ikke dagsrevyen, jeg nekter jo ikke andre å diskutere dagsaktuelle nyheter for det? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Arkana skrev:

 

Vet du hva, jeg har aldeles ikke kjeftet. Flertallet ser det nok på TV i kveld og ikke via PC. Jeg spurte pent om det var mulig å ta hensyn til oss som ser det på TV, det var det visst ikke. Greit, da vet jeg det. 

Enig. Folk vil ikke ta hensyn og vil ikke vente med å diskutere episoden. 

Jeg ser episoden på TV, men blir visst nødt til å holde oss unna tråden 🙄

Anonymkode: 8bc68...e3a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

Men hvorfor? Jeg mener det oppriktig, ikke tendensiøst. Hvorfor vil du hindre folk i å diskutere ting som er tilgjengelig gratis for alle fordi akkurat du insisterer på lineær TV? Jeg for eksempel rekker ofte ikke dagsrevyen, jeg nekter jo ikke andre å diskutere dagsaktuelle nyheter for det? 

Dagsrevyen går jo på TV. Akkurat som dette programmet gjør. Hvorfor er det så vanskelig å vente litt med å diskutere FØR episoden er vist på TV?

Anonymkode: 8bc68...e3a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår det bare ikke, det har ikke vært aktivitet her på flere dager, også ser dere tråden røre seg når neste episode er lagt ut på Dplay, altså et par timer før den går på TV, og da må dere inn?

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår det bare ikke, det har ikke vært aktivitet her på flere dager, også ser dere tråden røre seg når neste episode er lagt ut på Dplay, altså et par timer før den går på TV, og da må dere inn?

Anonymkode: df34c...600

Kan ikke vi komme inn når vi vil? Programmet begynner nå snart og det er jo vanlig at blir mer aktivitet i tråden.

Anonymkode: 8bc68...e3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dagsrevyen går jo på TV. Akkurat som dette programmet gjør. Hvorfor er det så vanskelig å vente litt med å diskutere FØR episoden er vist på TV?

Anonymkode: 8bc68...e3a

Jeg er ikke interessert i å sitte til langt på natt å diskutere episoden når den på TV slutter halv ellve, eller evt. Neste dag, jeg vil jo diskuter etter jeg har sett den tidligere på kvelden.

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke interessert i å sitte til langt på natt å diskutere episoden når den på TV slutter halv ellve, eller evt. Neste dag, jeg vil jo diskuter etter jeg har sett den tidligere på kvelden.

Anonymkode: df34c...600

Jeg vil, jeg vil. Du dør ikke av å vente til i morgen :)

Anonymkode: 30f4e...703

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dagsrevyen går jo på TV. Akkurat som dette programmet gjør. Hvorfor er det så vanskelig å vente litt med å diskutere FØR episoden er vist på TV?

Anonymkode: 8bc68...e3a

Kanskje dårlig eksempel. Poenget er vel at vi alle kan velge selv når vi vil se akkurat dette programmet. Jeg synes det er urimelig å legge føringer på andre på denne måten. Programmet er allment tilgjengelig nå. Folk har sett det. Hvor vanskelig er det å ikke klikke seg inn på denne tråden, egentlig? 

 

Og: makan til snurting, furting og passiv-aggressivitet fra dere som vil se på TV. Ærlig talt. Jaget ut av tråden? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke vi komme inn når vi vil? Programmet begynner nå snart og det er jo vanlig at blir mer aktivitet i tråden.

Anonymkode: 8bc68...e3a

Det er ingen som hindrer dere i å gå inn i tråden, men da må dere isåfall være klar over at noen spoiler. 

Anonymkode: d5884...f59

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Folk vil ikke ta hensyn og vil ikke vente med å diskutere episoden. 

Jeg ser episoden på TV, men blir visst nødt til å holde oss unna tråden 🙄

Anonymkode: 8bc68...e3a

Hensyn? Tenk på meg da som har ventet en hel uke! :grine: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, kan dere kranglefanter slutte?!

Nå begynner det snart. Blir spennende å se hvorfor Anna er SÅ irritert på Geir. STAKKARS mann :(

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, smalls skrev:

Herregud, kan dere kranglefanter slutte?!

Nå begynner det snart. Blir spennende å se hvorfor Anna er SÅ irritert på Geir. STAKKARS mann :(

 

Jeg vet siden jeg har sett episoden :nigo: 

 

(Neida) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen som hindrer dere i å gå inn i tråden, men da må dere isåfall være klar over at noen spoiler. 

Anonymkode: d5884...f59

Spoilling er ikke lov. Alt som ikke er vist på TV er spoilling 

Anonymkode: a6c3d...f0d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Folk vil ikke ta hensyn og vil ikke vente med å diskutere episoden. 

Jeg ser episoden på TV, men blir visst nødt til å holde oss unna tråden 🙄

Anonymkode: 8bc68...e3a

Ja, det blir du nødt til, faktisk. 

 

Hensyn til deg eller meg? Som sagt, jeg har ventet en føkkings uke! Og fått kjeft for mine tanker. Jeg vil vite hva dere synes!!! Fort! :grine: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen som hindrer dere i å gå inn i tråden, men da må dere isåfall være klar over at noen spoiler. 

Anonymkode: d5884...f59

Det er ikke spoiling når det allerede er lagt ut.

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spoilling er ikke lov. Alt som ikke er vist på TV er spoilling 

Anonymkode: a6c3d...f0d

Alt som ikke er lagt ut er spoiling.

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke spoiling når det allerede er lagt ut.

Anonymkode: df34c...600

nettopp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

Ja, det blir du nødt til, faktisk. 

 

Hensyn til deg eller meg? Som sagt, jeg har ventet en føkkings uke! Og fått kjeft for mine tanker. Jeg vil vite hva dere synes!!! Fort! :grine: 

Synes egentlig litt synd på deg som var en av de "heldige" som rakk å se nr 5 før de fjernet den😂

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere kutte ut. Dere er rapportert for avsporing! Kjedelig å lese ørten svar krangling. SLUTT Å ØDELEGGE TRÅDEN :rope:

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...