AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #601 Del Skrevet 15. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Javel sjef. Er visst du bestemmer reglene i tråden. Da får jeg holde meg unna siden du/ dere bestemmer det Anonymkode: a6c3d...f0d Jeg er ikke sjefen sjøl, men det er nok fornuftig å holde seg unna tråden, til du har sett episoden😊 Da kan vi andre høre hva du syns. Anonymkode: d5884...f59 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 15. mars 2018 #602 Del Skrevet 15. mars 2018 Akkurat nå, Arkana skrev: Vet du hva, jeg har aldeles ikke kjeftet. Flertallet ser det nok på TV i kveld og ikke via PC. Jeg spurte pent om det var mulig å ta hensyn til oss som ser det på TV, det var det visst ikke. Greit, da vet jeg det. Men hvorfor? Jeg mener det oppriktig, ikke tendensiøst. Hvorfor vil du hindre folk i å diskutere ting som er tilgjengelig gratis for alle fordi akkurat du insisterer på lineær TV? Jeg for eksempel rekker ofte ikke dagsrevyen, jeg nekter jo ikke andre å diskutere dagsaktuelle nyheter for det? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #603 Del Skrevet 15. mars 2018 13 minutter siden, Arkana skrev: Vet du hva, jeg har aldeles ikke kjeftet. Flertallet ser det nok på TV i kveld og ikke via PC. Jeg spurte pent om det var mulig å ta hensyn til oss som ser det på TV, det var det visst ikke. Greit, da vet jeg det. Enig. Folk vil ikke ta hensyn og vil ikke vente med å diskutere episoden. Jeg ser episoden på TV, men blir visst nødt til å holde oss unna tråden 🙄 Anonymkode: 8bc68...e3a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #604 Del Skrevet 15. mars 2018 12 minutter siden, Guidet Kvinne skrev: Men hvorfor? Jeg mener det oppriktig, ikke tendensiøst. Hvorfor vil du hindre folk i å diskutere ting som er tilgjengelig gratis for alle fordi akkurat du insisterer på lineær TV? Jeg for eksempel rekker ofte ikke dagsrevyen, jeg nekter jo ikke andre å diskutere dagsaktuelle nyheter for det? Dagsrevyen går jo på TV. Akkurat som dette programmet gjør. Hvorfor er det så vanskelig å vente litt med å diskutere FØR episoden er vist på TV? Anonymkode: 8bc68...e3a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #605 Del Skrevet 15. mars 2018 Jeg forstår det bare ikke, det har ikke vært aktivitet her på flere dager, også ser dere tråden røre seg når neste episode er lagt ut på Dplay, altså et par timer før den går på TV, og da må dere inn? Anonymkode: df34c...600 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #606 Del Skrevet 15. mars 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår det bare ikke, det har ikke vært aktivitet her på flere dager, også ser dere tråden røre seg når neste episode er lagt ut på Dplay, altså et par timer før den går på TV, og da må dere inn? Anonymkode: df34c...600 Kan ikke vi komme inn når vi vil? Programmet begynner nå snart og det er jo vanlig at blir mer aktivitet i tråden. Anonymkode: 8bc68...e3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #607 Del Skrevet 15. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dagsrevyen går jo på TV. Akkurat som dette programmet gjør. Hvorfor er det så vanskelig å vente litt med å diskutere FØR episoden er vist på TV? Anonymkode: 8bc68...e3a Jeg er ikke interessert i å sitte til langt på natt å diskutere episoden når den på TV slutter halv ellve, eller evt. Neste dag, jeg vil jo diskuter etter jeg har sett den tidligere på kvelden. Anonymkode: df34c...600 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #608 Del Skrevet 15. mars 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke interessert i å sitte til langt på natt å diskutere episoden når den på TV slutter halv ellve, eller evt. Neste dag, jeg vil jo diskuter etter jeg har sett den tidligere på kvelden. Anonymkode: df34c...600 Jeg vil, jeg vil. Du dør ikke av å vente til i morgen Anonymkode: 30f4e...703 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 15. mars 2018 #609 Del Skrevet 15. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dagsrevyen går jo på TV. Akkurat som dette programmet gjør. Hvorfor er det så vanskelig å vente litt med å diskutere FØR episoden er vist på TV? Anonymkode: 8bc68...e3a Kanskje dårlig eksempel. Poenget er vel at vi alle kan velge selv når vi vil se akkurat dette programmet. Jeg synes det er urimelig å legge føringer på andre på denne måten. Programmet er allment tilgjengelig nå. Folk har sett det. Hvor vanskelig er det å ikke klikke seg inn på denne tråden, egentlig? Og: makan til snurting, furting og passiv-aggressivitet fra dere som vil se på TV. Ærlig talt. Jaget ut av tråden? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #610 Del Skrevet 15. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke vi komme inn når vi vil? Programmet begynner nå snart og det er jo vanlig at blir mer aktivitet i tråden. Anonymkode: 8bc68...e3a Det er ingen som hindrer dere i å gå inn i tråden, men da må dere isåfall være klar over at noen spoiler. Anonymkode: d5884...f59 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 15. mars 2018 #611 Del Skrevet 15. mars 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Folk vil ikke ta hensyn og vil ikke vente med å diskutere episoden. Jeg ser episoden på TV, men blir visst nødt til å holde oss unna tråden 🙄 Anonymkode: 8bc68...e3a Hensyn? Tenk på meg da som har ventet en hel uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 15. mars 2018 #612 Del Skrevet 15. mars 2018 Herregud, kan dere kranglefanter slutte?! Nå begynner det snart. Blir spennende å se hvorfor Anna er SÅ irritert på Geir. STAKKARS mann 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 15. mars 2018 #613 Del Skrevet 15. mars 2018 1 minutt siden, smalls skrev: Herregud, kan dere kranglefanter slutte?! Nå begynner det snart. Blir spennende å se hvorfor Anna er SÅ irritert på Geir. STAKKARS mann Jeg vet siden jeg har sett episoden (Neida) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #614 Del Skrevet 15. mars 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ingen som hindrer dere i å gå inn i tråden, men da må dere isåfall være klar over at noen spoiler. Anonymkode: d5884...f59 Spoilling er ikke lov. Alt som ikke er vist på TV er spoilling Anonymkode: a6c3d...f0d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 15. mars 2018 #615 Del Skrevet 15. mars 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Folk vil ikke ta hensyn og vil ikke vente med å diskutere episoden. Jeg ser episoden på TV, men blir visst nødt til å holde oss unna tråden 🙄 Anonymkode: 8bc68...e3a Ja, det blir du nødt til, faktisk. Hensyn til deg eller meg? Som sagt, jeg har ventet en føkkings uke! Og fått kjeft for mine tanker. Jeg vil vite hva dere synes!!! Fort! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #616 Del Skrevet 15. mars 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ingen som hindrer dere i å gå inn i tråden, men da må dere isåfall være klar over at noen spoiler. Anonymkode: d5884...f59 Det er ikke spoiling når det allerede er lagt ut. Anonymkode: df34c...600 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #617 Del Skrevet 15. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spoilling er ikke lov. Alt som ikke er vist på TV er spoilling Anonymkode: a6c3d...f0d Alt som ikke er lagt ut er spoiling. Anonymkode: df34c...600 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 15. mars 2018 #618 Del Skrevet 15. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke spoiling når det allerede er lagt ut. Anonymkode: df34c...600 nettopp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #619 Del Skrevet 15. mars 2018 2 minutter siden, Guidet Kvinne skrev: Ja, det blir du nødt til, faktisk. Hensyn til deg eller meg? Som sagt, jeg har ventet en føkkings uke! Og fått kjeft for mine tanker. Jeg vil vite hva dere synes!!! Fort! Synes egentlig litt synd på deg som var en av de "heldige" som rakk å se nr 5 før de fjernet den😂 Anonymkode: df34c...600 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 15. mars 2018 #620 Del Skrevet 15. mars 2018 Nå må dere kutte ut. Dere er rapportert for avsporing! Kjedelig å lese ørten svar krangling. SLUTT Å ØDELEGGE TRÅDEN 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå