Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Mippi skrev:

Er mange som faktisk ønsker det beste for andre og som ikke ser underholdningsverdien i å pine mennesker ved å sette dem i ekstremt krevende og pressede situasjoner på riksdekkende TV. 

 

Synes du drar det rimelig langt nå. At jeg spekulerer i om programlederne kanskje har flere ting i tankene enn deltagernes matching (det er kun et spørsmål, ikke noe jeg håper på) betyr ikke at jeg ikke ønsker andre det beste eller liker programmer hvor deltagerne ikke har det bra. 

Endret av Arkana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne ønske Geir satte Anna litt på plass, noe som mest sannsynlig bare hadde vekket interessen hennes, tror hun liker litt motstand. Det virker som hun tror hun har makten i forholdet og utnytter at han er snill og tålmodig. 

Synes egentlig Anna burde ta med seg strikketøyet sitt og gått langt inn i skogen å skammet seg litt.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal vel ha parterapi neste program så det skal bli interessant å se om noen tenker litt annerledes etter det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare lyst å gi geir en stor klem <3 Makan til dårlig deal for hannes del. Han virker som en kjernekar! Anna må la ha være seg selv, trening og gitar er en del av hvem han er. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Arkana skrev:

Synes du drar det rimelig langt nå. At jeg spekulerer i om programlederne kanskje har flere ting i tankene enn deltagernes matching (det er kun et spørsmål, ikke noe jeg håper på) betyr ikke at jeg ikke ønsker andre det beste eller liker programmer hvor deltagerne ikke har det bra. 

Det var ikke det jeg mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir overraska over hvor mye folk tror de kjenner og forstår deltakerne. Husk hvor lite man faktisk ser på tven da dere. Og alltid så blir den personen som avviser "halshugd" inne på forumet her. Personen kjenner jo matchen sin mye bedre enn oss som ser på. Husker fra tidligere og, hvor slemme, sinte og forferdelige jentene er i følge flere her inne. At de ikke faller for guttene må jo være helt greit. Men det er jo typisk at jenter rakker ned på andre jenter da.. For å være ærlig syns jeg heller ekspertene velger for "svake" gutter til selvstendige og sterke jenter. For mange hjelper det ikke å bare være snill, man må kunne tilby litt mer enn det..

Når de er på bryllupsreise feks så ser vi jo 15(?) min fra hvert par, og de er på tur i 3-4 døgn. Hvor mange dater ville det vært i det normale liv? Man blir nok bedre enn kjent enn vi tror. En bekjent av en venn var med for noen år siden, så da fikk jeg høre litt om hvor mye man faktisk er sammen ift hva som vises på TV. Og i tillegg så klippes jo programmet også. 

Anonymkode: f16eb...7bf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Husker fra tidligere og, hvor slemme, sinte og forferdelige jentene er i følge flere her inne. At de ikke faller for guttene må jo være helt greit. Men det er jo typisk at jenter rakker ned på andre jenter da.. For å være ærlig syns jeg heller ekspertene velger for "svake" gutter til selvstendige og sterke jenter. 

Anonymkode: f16eb...7bf

Hva skal de med alle disse selvstendige og sterke kvinnene med steile preferanser, da? Kan de ikke bare finne noen normale damer som er på utkikk etter normale menn, og som er mer opptatt av å få forholdet til å funke enn å finne feil på mannen?

Men jeg tror nok som andre her at kvinnene kanskje ikke er tydelige nok på hva slags menn de vil ha. At de gjerne vil vise seg fra sin beste side når de snakker med ekspertene, og kanskje prøver å fremstå litt runde i kantene, ikke så vanskelige. Da blir det ikke lett for ekspertene å finne helt riktig match.

Anonymkode: f5fa2...bf1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episode 5 er lagt ut på dplay.

Anonymkode: 4b7ba...e38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med dialekten til Anna? Vet at hun er svensk, men høres ut som en blanding mellom svensk og østeuropeisk synes jeg. 

For øvrig sjokkert over Annas oppførsel i kveld. 

Anonymkode: 6aef3...ed7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sett episode 5. Katarina og Rune er jo bare nydelige sammen, håper virkelig de fortsetter å være tålmodige, da er jeg sikker på kjærligheten blomstrer. Kanskje ikke den stormforelskelsen de er vant med fra tidligere, men noe dypere hverdags kjærlighet. 

Isabell og Andre minner meg litt om Andrea og Nicolai fra tidligere sesong. Han var og veldig pågående og for mye i starten, men de klarte å finne en rytme som fungerte, og er jo fremdeles sammen. Problemet trur jeg et at Isabell ikke har klart å legge fra seg den listen hun så bastant rev i stykker i første episoden. Klarer hun å glemme den og godta Andre for den han er, så trur jeg de kan fungere. Har ikke helt troen og trur de skilles.

Anna er jo et eget kapittel. Håper virkelig hun får seriøs hjelp. Synes SÅ synd på Geir som måtte parres opp med en slik dame... Her går man inn med hele sitt hjerte, også får man henne servert på et fat av ekspertene. Han hadde fortjent en dame som ga det en sjanse og så han for den han er og alle hannes fine sider!

Anonymkode: 26282...764

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

André kledde seg jo bra da Isabel kom på besøk! :D Så mye mer moden ut. 

Men så måtte han kysse henne da han fikk nøkkelen... Jeg rakk å tenke "ikke gjør det! Les kroppsspråket hennes!" fordi jeg så at han hadde lyst. Trodde han skulle klare å holde seg, men så måtte han igle seg på henne. Først ta på armen, så kysse. Uten å legge merke til at hun var avvisende da han koste på armen. Stakkars fyr!

Anonymkode: bb2a9...0c3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker Rune bare mer og mer. Håper virkelig at de forblir gifte. 

Geir fortjener så mye bedre. Jeg er pent på hvordan det vil gå med de. 

Anonymkode: d5884...f59

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyyyyyy f, Anna er kjiiiiiip!!!!!

Anonymkode: 1d8d7...d14

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Geir :( Anna er bare usikker og klarer ikke å bestemme seg. 

Jeg tror det kan funke mellom Andre og Isabel, men da må han gi henne litt tid og ikke være så needy. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som vet hvilken sang som blir spilt ? How long do I have to stay?

Anonymkode: e909b...80f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger hvordan Rune og Katarina overrasket hverandre i dagens episode. Begge gjør liksom en flott innsats, og synest det virker som de begge kan se for seg noe. Tror de kan lykkes, men dersom det ikke skulle det så tror jeg ikke Rune vil mangle friere akkurat, han er jo så herlig!

Synest kanskje det kom seg litt mellom Isabel og André i dag. Reagerte også på at han ikke leste kroppspråket hennes, men samtidig så tror jeg det kan gå seg til. Men er for tidlig å si noe enda. Virker jo som de har en del til felles.

Å se på Anna og Geir var jo skikkelig smertefullt i dag. Anna er veldig frem og tilbake. Snakker om at hun har lyst til å ta kontakt, liker å snakke i telefonen, fyrer opp håpet, også blir hun plutselig så usikker og kald. Synest det liksom var så merkelig at hun skulle bli så satt ut av å se leiligheten hans. Ærlig talt, selv om leiligheten kan si litt om personeligheten, så er hun veldig kjapp med å trekke konklusjoner. Geir er jammen meg mer enn tålmodig, men ser ut som han kanskje skal konfrontere henne med noe i neste episode, at det liksom koker litt over. Det er isåfall fortjent. 

Endret av missmcbeal
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rune og Geir er virkelig to flotte menn :nori: Synd med Geir som fikk den kjipe Anna! 

Håper Rune og Katarina klarer å holde sammen, de er så søte. 


 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...