AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #281 Skrevet 6. mars 2018 Får nesten litt vondt av Andre. Han virker utrolig uerfaren. Han har aldri vært i et forhold før, og det er vel forklaringen på oppførselen også. Klengete, intens...rett å slett for mye. Han må begrense seg litt, hvis ikke er jeg redd han kveler hele forholdet. Anna, er mer mandig enn mange menn. Hun må la Geir får være mannen i forholdet. Kommer aldri til å blir noe mer der, og dessverre for Anna, tror jeg hun kommer til å forbli singel.....lenge. Anonymkode: 5e165...163 8
Gjest Citronella Skrevet 6. mars 2018 #282 Skrevet 6. mars 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anna, er mer mandig enn mange menn. Hun må la Geir får være mannen i forholdet. Kommer aldri til å blir noe mer der, og dessverre for Anna, tror jeg hun kommer til å forbli singel.....lenge. Anonymkode: 5e165...163 Jeg har ikke det inntrykket i det hele tatt. Hun er en selvstendig kvinne, og hun ønsker en mann som har selvtillit og som hun kan bryne seg litt på og være likeverdig. Hun virker å ha blitt såret tidligere, og har problemer med å åpne seg og føle seg trygg. Ser noen her mener hun virker kjølig, jeg ser en kvinne som tenker mye og som behøver trygghet. En kompleks person som iallefall jeg synes virker spennende! Og hun er ufattelig vakker. I alt. Både utseende, måte hun fører seg på og som menneske. Jeg tror faktisk hun og Geir kan finne noe spennende og fint sammen over tid.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #283 Skrevet 6. mars 2018 Synes ikke Anna virker så vakker som menneske, akkurat. Hun er veldig pen og kan være supersjarmerende hvis hun vil. Det virker kjølig på meg. Synes hun virker vanskelig. Og Geir virker litt døll, Anonymkode: 7dada...4b5 6
smalls Skrevet 6. mars 2018 #284 Skrevet 6. mars 2018 Er alltid damene i dette programmet som er kresne og blir usikker, mens mennene er mindre kresne og mer åpen til sins. Mindre kravstore. Mange damer har tegnet bilde av den perfekte mann i hodet (At en slik mann vil jeg ha!) Men ærlig talt, ingen menn er perfekte og en slik mann vil man aldri finne. Er ikke rart noen blir evig single. Har noen slike venninner. Klager over at de aldri finner en mann, men så er de ALT for kresne og setter høye krav. Hadde de bare senket krava, så hadde de funnet en mann. Så finner de feil med mannen de dater. Helt håpløst. Jeg tror veldig mange damer synes det er skikkelig stas å gifte seg og hvert fall være den første i venninnegjengen til å gifte seg først. Litt sånn status. Virker som Katarina synes det var stas (tenker på samtalen med venninnene på toalettet) men når den rusen gir seg, så er det ikke fult like stas mer. Tror de bare ender opp som venner. Får vennefeeling med de to Andre virker jo bare god og snill, men virker også litt uerfaren (som en sa her) og skjønner at Isabel blir ukomfortabel og synes han kan bli for needy. Klengete menn er turn off. Han virker forelsket, men må gi henne litt space. Alle må få lov til å kle seg som de vil og hva de er komfortabel med, men han kler seg som en 18 åring. 6
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #285 Skrevet 6. mars 2018 OK, dette blir langt Synes årets sesong er den kleineste så langt. Virker som det er skjæring underveis mellom to av parene. Så her er det mye jeg må få ut.. (Jeg har sett episode 4, men for ikke å ødelegge så har jeg plassert det som spesifikt omhandler episode 4 i spoiler - resten er mer generelle betraktninger fra sesongen så langt) Som nevnt så burde verken bil eller leilighet være noe hinder for André på generell basis, hinderet er at han åpenbart mangler erfaring og er veldig usikker. Hver gang han sier noe om parforhold så merker du at han bare gjentar ting han har hørt andre si ("ja det er viktig å gi hverandre plass") uten at han har noen intuitiv forståelse av det. Virker som manglende erfaring gjør at han får overtenning og blir altfor desp når han plutselig har ei dame i fanget. Som kjæresten min påpekte om André under bryllupsepisoden: "Der har du en fyr som skal miste jomfrudommen i natt". Ikke at det er noe galt i å mangle erfaring, men overgangen fra lite erfaring til å plutselig bli gift virker å være en i overkant bratt kurve. Han virker ikke helt rustet til å delta i et sånt eksperiment, og det gjør det smertefullt å se på - fordi du skjønner at han risikerer å bli helt knust. Det blir enda verre fordi han er koblet sammen med Isabel, som fremstår som en veldig tradisjonell A4-jente som antagelig liker at mannen tar styring. Kroppsspråket hennes sammen med André er talende, hun trekker seg bort og viser tegn til irritasjon/misnøye (som f.eks. da det begynte å regne på pikniken), og jeg får følelsen av at det er null tiltrekning der. Ser for meg at det blir vanskelig å få dette forholdet på skinner. Når forakten først har inntruffet, så er ofte løpet kjørt tenker jeg. De mest lovende så langt er helt klart Katarina og Rune, men også der er jeg litt avventende.. Ser for meg at det lett kan bli friendzone. Alle synes Katarina virker så blid og herlig, men for meg blir den latteren hennes litt tvungen og overdreven. Som om den brukes for å dekke over stillhet, usikkerhet eller noe. De har jo en fin tone, men jeg ser ikke noen åpenbar connection, og jeg har også på følelsen av at Katarina ønsker seg en mer urban type som jobber i Oslo og er mer "alfa" enn Rune på en måte. Kanskje jeg bare ble farget av hvor kjip faren hennes var under bryllupet, og at Katarina ikke nødvendigvis tenker likt. Spoiler Angående Geir og Anna så får jeg ikke tak på HVA som gjør Anna så skeptisk, kan jo ikke ha vært banale ting som at Geir trener mye (som hun hadde fremhevet som problematisk). Må være mer kjemi/tiltrekningskrasj. Synes ikke hun gjorde noen god figur da hun besøkte leiligheten hans, og var skikkelig kritisk til gitarene, TV-en og uttalte at hun ble demotivert av å ha sett hvor han bodde. Liksom.. greit at du ser at det ikke er noen match på interessenivå, men hvorfor uttale sånne ting høyt når du står i hans leilighet, som er en sårbar situasjon for Geir? Hva skal han svare, annet enn "sorry for at jeg er den jeg er..". Hvis det er innstillingen hennes, så kan de bare skilles med en gang. Sånn, det var mine 5 cents.. Engasjerende serie da, det skal den ha Anonymkode: 43cd4...269 29
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #286 Skrevet 7. mars 2018 Rune og Katharina her heller ikke de helt store følelsene for hverandre enda, vertfall ikke Katharina, men de skal så ha for at de gjør en innsats og forsøker. Blir så glad av det paret! Anonymkode: df34c...600 5
Arkana Skrevet 7. mars 2018 #287 Skrevet 7. mars 2018 Enig. De gjør en innsats. Og så virker de ganske samstemte. Blir spennende å se om det kan utvikle seg til noe. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #288 Skrevet 7. mars 2018 Må si jeg ikke skjønner at Geir har fått følelser for Anna slik hun oppfører seg mot han, og skjønner ikke at han gidder å finne seg i slik dårlig behandling. Han må vel virkelig ønske å finne kjærligheten. Anonymkode: df34c...600 16
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #289 Skrevet 7. mars 2018 Samboern så litt av reprisen av episode 3 i går og sa hele episoden at Isabelle er SÅ ukomfortabel. Helt fra de var på flyplassen. Han synes det var skikkelig ekkelt å se på at Andre ikke klarte å fange opp signalene hennes. Han skjønner ikke norsk, så han så bare på kroppsspråk og var helt fra seg over hvordan Isabelle var. Anonymkode: 22561...9b6 12
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #290 Skrevet 7. mars 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samboern så litt av reprisen av episode 3 i går og sa hele episoden at Isabelle er SÅ ukomfortabel. Helt fra de var på flyplassen. Han synes det var skikkelig ekkelt å se på at Andre ikke klarte å fange opp signalene hennes. Han skjønner ikke norsk, så han så bare på kroppsspråk og var helt fra seg over hvordan Isabelle var. Anonymkode: 22561...9b6 Ja, hun skal virkelig ha for at hun prøver. Skjønner ikke at hun orker å la seg bli klenget og kysset slik på av en som hun ikke har følelser for. Anonymkode: df34c...600 8
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #291 Skrevet 7. mars 2018 På 16.2.2018 den 11.02, AnonymBruker skrev: Åh, husker hun Cathrine. Hun var så sur og bitch mot han mannen sin at jeg ble kvalm. Noen her på KG sa at hun kjente noen i produksjonen og derfor ble plukket ut. Jeg vil si at mannen hennes både så bedre ut og hadde bedre personlighet, så hva hun klagde sånn over skjønner jeg ikke. Anonymkode: bb2a9...0c3 Hver sesong så har dem med en dame som er sur. Anonymkode: 35b7c...fd3 6
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #292 Skrevet 7. mars 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hver sesong så har dem med en dame som er sur. Anonymkode: 35b7c...fd3 Jeg ser for meg at de fremstår som sjarmerende og blide hos ekspertene før filmingen, og når de møter noe de ikke hadde sett for seg så kommer dette til uttrykk. Anonymkode: df34c...600 3
Arkana Skrevet 7. mars 2018 #293 Skrevet 7. mars 2018 Det er jo ingen som sitter på intervjuene og er sure i allefall, så det er nok ikke så rart om noen oppfører seg annerledes nå enn de gjorde før de ble valgt. Jeg lurer litt på hvor mye underholdningsverdien teller når de velger par. Hadde det vært (like) spennende om alle tre parene var pene, søte, hyggelige, ble stormforelsket med en gang og levde lykkelig resten av livet? Sannsynligvis ikke. 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #294 Skrevet 7. mars 2018 15 minutter siden, Arkana skrev: Det er jo ingen som sitter på intervjuene og er sure i allefall, så det er nok ikke så rart om noen oppfører seg annerledes nå enn de gjorde før de ble valgt. Jeg lurer litt på hvor mye underholdningsverdien teller når de velger par. Hadde det vært (like) spennende om alle tre parene var pene, søte, hyggelige, ble stormforelsket med en gang og levde lykkelig resten av livet? Sannsynligvis ikke. Sannsynligheten for at ekspertene klarer å matche slike perfekte par er nok heller også ganske liten, det kan man jo ikke forutse☺ Anonymkode: df34c...600 1
Mynona Skrevet 7. mars 2018 #295 Skrevet 7. mars 2018 17 minutter siden, Arkana skrev: Det er jo ingen som sitter på intervjuene og er sure i allefall, så det er nok ikke så rart om noen oppfører seg annerledes nå enn de gjorde før de ble valgt. Jeg lurer litt på hvor mye underholdningsverdien teller når de velger par. Hadde det vært (like) spennende om alle tre parene var pene, søte, hyggelige, ble stormforelsket med en gang og levde lykkelig resten av livet? Sannsynligvis ikke. Jo! Annabelle og Vebjørn var jo kjempekoselig å se på! 3
Arkana Skrevet 7. mars 2018 #296 Skrevet 7. mars 2018 Akkurat nå, Mynona skrev: Jo! Annabelle og Vebjørn var jo kjempekoselig å se på! Den sesongen så jeg ikke på. Tror ikke jeg har sett noen sesonger hvor det har vært full klaff. I den første svenske sesongen var det ett par som hadde det veldig bra og holdt sammen i en del måneder. De var veldig koselige å følge med på, men jeg tror kanskje en sesong med bare slike par hadde vært litt mindre interessant enn når det er noe som skjer litt.
Mynona Skrevet 7. mars 2018 #297 Skrevet 7. mars 2018 22 minutter siden, Arkana skrev: Den sesongen så jeg ikke på. Tror ikke jeg har sett noen sesonger hvor det har vært full klaff. I den første svenske sesongen var det ett par som hadde det veldig bra og holdt sammen i en del måneder. De var veldig koselige å følge med på, men jeg tror kanskje en sesong med bare slike par hadde vært litt mindre interessant enn når det er noe som skjer litt. Det var den beste sesongen synes jeg. Jeg likte Anabelle og Vebjørn skikkelig godt. De er fortsatt gift og har fått barn nå, så der var det full klaff. Selv om de hadde noen humper på veien. 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #298 Skrevet 8. mars 2018 Piknik i regnvær og forslag om svarte gardiner, skjønner at Isabel trenger tid... Anonymkode: df34c...600 7
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #299 Skrevet 8. mars 2018 Huff, får så vondt av Geir når de står i leiligheten Nhans og Anna sier hun ikke er særlig gira på å flytte sammen, man ser liksom hvor skuffa han er. Synes Anna kunne ordlegge seg litt annerledes, og droppe den ironien. Anonymkode: df34c...600 15
Mippi Skrevet 8. mars 2018 #300 Skrevet 8. mars 2018 (endret) Til de såkalte "ekspertene" hvis antagelsen om at dere har satt sammen par primært for å lage puteTV stemmer; Jeg ser ikke på dette programmet fordi jeg synes det er gøy å gjemme meg bak puta hver gang det er uutholdelig kleint å se på. Helt seriøst mener jeg programmet hadde vært uendelig mye bedre å se på hvis parene hadde vært en god match. Vanlige oppegående mennesker som finner lykken i hverandre. Det finnes nok programmer som er definisjonen av dating-puteTV, The Bachelor f.eks. Er mange som faktisk ønsker det beste for andre og som ikke ser underholdningsverdien i å pine mennesker ved å sette dem i ekstremt krevende og pressede situasjoner på riksdekkende TV. Neste år håper jeg vi får par som har en reell sjans til å lykkes, hvor man ikke allerede ved presentasjonen av dem hver for seg skjønner at det ikke går godt for dem som par. For meg er det bare trist. Spesielt for André, stakkars fyr. Sosialt selvmord. Får lyst til å gi han en klem. Endret 8. mars 2018 av Mippi 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå