Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Tror dere virkelig de hadde det første dagen de møttes? Tvilsomt etter det vi så av hvordhvordan de pratet om bryllupsnatten.

Anonymkode: df34c...600

Vet faktisk ikke hva som vil være normalt. Jeg fikk følelsen av klippene at når de la seg at det var god stemning, så tenkte det kunne skje. Synest bare hun forandra seg så mye fra kvelden til morningen, men det kan jo være som noen sier at bobla fra bryllupsdagen har gitt seg og man liksom får litt realitetssjokk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, missmcbeal skrev:

Vet faktisk ikke hva som vil være normalt. Jeg fikk følelsen av klippene at når de la seg at det var god stemning, så tenkte det kunne skje. Synest bare hun forandra seg så mye fra kvelden til morningen, men det kan jo være som noen sier at bobla fra bryllupsdagen har gitt seg og man liksom får litt realitetssjokk. 

De drakk jo alkohol i bryllupet og da kan man bli ekstra happy. Hun var jo lykkerus når de skulle ha bryllupsnatten, så skulle likt å vært en flue på veggen der :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Aurora** skrev:

De drakk jo alkohol i bryllupet og da kan man bli ekstra happy. Hun var jo lykkerus når de skulle ha bryllupsnatten, så skulle likt å vært en flue på veggen der :P

Det var en av dem som sa at de ikke drakk i bryllupet, husker ikke helt hvem, men tror det var Anna.

Anonymkode: df34c...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
1 time siden, OppNedPåAlt skrev:

André og Isabel var de som jeg hadde mest tro på etter første episode. De var liksom like enkle og kjedelige og tradisjonelle(?). Nå virker det det som at bare fordi André var fornøyd med kona si, så skal ekteskapet være perfekt. Han er fryktelig på, og det skremmer Isabel en del + at hun ikke er helt sikker på at han er den rette. Det Isabel må gjøre er å legge fra seg tanken om at han må eie noe for å være mann og si fra til André at han må ta det litt rolig og ikke være så på. 

Geir og Anna, så vel egentlig det ikke kom til å gå fra begynnelsen av, tror de har vært alene for lenge. Men nå som Geir prøver å få kontakt med følelsene sine og er åpen for å få til dette, er Anna skuffet fordi hun ikke fikk en grei BadBoy til ektemann. Jeg blir litt irritert på henne, prøv litt da!

Rune og Katarina virker herlige, men merkes at Katarina ikke er like på. Håper det går bedre med de. 

Men han er jo praktisk talt en guttunge i oppførsel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Men han er jo praktisk talt en guttunge i oppførsel. 

Ja, men blir vi ikke alle litt rare når vi er forelsket? Det er lov å si fra om å ta det litt rolig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa ikke Anna på morgenen etter bryllupsnatten noe med at tenk at man har det perfekte forholdet så fort, eller noe i den duren. Og så to dager etter så er alt bare helt galt plutselig?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

1 time siden, Arkana skrev:

Sa ikke Anna på morgenen etter bryllupsnatten noe med at tenk at man har det perfekte forholdet så fort, eller noe i den duren. Og så to dager etter så er alt bare helt galt plutselig?

Jo, jeg forstår det ikke.

Anonymkode: df34c...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
3 timer siden, OppNedPåAlt skrev:

Ja, men blir vi ikke alle litt rare når vi er forelsket? Det er lov å si fra om å ta det litt rolig. 

All oppførselen ellers også. Og kler seg som en tolvåring. Ikke noe i han som utstråler MANN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MadameDeRosa skrev:

All oppførselen ellers også. Og kler seg som en tolvåring. Ikke noe i han som utstråler MANN.

Men så kler hun seg som en 13 åring :fnise: leopardkjole, really ?

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på Anna og Geir, liker begge to:)  Selv om hun totalt utelukket noe mer mellom dem i forrige episode så ser hun ut til å ha fått en liten åpenbaring i teaseren til neste episode.. Dessuten følger jeg strikkekontoen hennes, og i bakgrunnen på bildet hennes i dag sto det en boks proteinpulver i kjøkkenhylla......:)) 

Anonymkode: 0f4b8...7bc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MadameDeRosa skrev:

All oppførselen ellers også. Og kler seg som en tolvåring. Ikke noe i han som utstråler MANN.

Han trives vel med den klesstilen og er ikke så veldig opptatt å utstråle MANN. 

Anonymkode: 30f4e...703

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper på Anna og Geir, liker begge to:)  Selv om hun totalt utelukket noe mer mellom dem i forrige episode så ser hun ut til å ha fått en liten åpenbaring i teaseren til neste episode.. Dessuten følger jeg strikkekontoen hennes, og i bakgrunnen på bildet hennes i dag sto det en boks proteinpulver i kjøkkenhylla......:)) 

Anonymkode: 0f4b8...7bc

Den tror jeg at jeg så i første episode også. 🤔

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ~Mocca~ skrev:

Den tror jeg at jeg så i første episode også. 🤔

 

Den var der ja :)

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper på Anna og Geir, liker begge to:)  Selv om hun totalt utelukket noe mer mellom dem i forrige episode så ser hun ut til å ha fått en liten åpenbaring i teaseren til neste episode.. Dessuten følger jeg strikkekontoen hennes, og i bakgrunnen på bildet hennes i dag sto det en boks proteinpulver i kjøkkenhylla......:)) 

Anonymkode: 0f4b8...7bc

Red: fant utav 🙈

Endret av OppNedPåAlt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Anna er så utrolig flott! 

Anonymkode: 21ce3...efa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns Anna er så utrolig flott! 

Anonymkode: 21ce3...efa

Hva ved henne?

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Geir er utrolig kjekk, men tatoveringen hans er altså så grusom. Bare klarer ikke. 

Anonymkode: 6aef3...ed7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns Anna er så utrolig flott! 

Anonymkode: 21ce3...efa

Hvorfor det? Jeg synes hun fremstår som veldig kjølig.

Anonymkode: 1ce49...e54

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Jeg synes hun fremstår som veldig kjølig.

Anonymkode: 1ce49...e54

Hva betyr det? Syns hun er insane pen

Anonymkode: 21ce3...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synesogså Anna er ekstremt pen, og hun var i tillegg veldig sjarmerende i bryllupet. Utover det virker hun som en særdeles vanskelig utgave. 

Anonymkode: 7dada...4b5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...