Gå til innhold

Menn over 35, har dere mage?

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 2/15/2018 den 9.14, AnonymBruker skrev:

Lurer mest på hvordan det er å ikke ha mage. Bruker dere pose i stedet? 

Anonymkode: b1e1b...b17

Sekk, min venn. Sekk. 

Anonymkode: 8bb3d...df5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ennå litt ekstra fett på magen, men forholdsvis flat. Ingen ølmage av noe slag. Trener en del og spiser noenlunde sunt, så jeg er ikke bekymret for å havne i gruppe med dem som "eser ut". Begynte for alvor å trene igjen for 5-6 år siden på grunn av "sitteskade" som så vidt begynte å utvikle seg i ryggen. Med det unngikk jeg mest sannsynlig sykemelding, og ble samtidig i mye bedre form, og er ennå slankere enn den gangen :)

TS "glemmer" jo å nevne det faktum at det er mange kraftige kvinner også for å si det mildt. Det er bare at på menn blir det gjerne raskere og oftere mer synlig, siden det for de fleste menn distribueres i mageregionen, og ikke jevnt over hele kroppen som for kvinner. 

Anonymkode: eaad0...3d3

Skrevet
På 2/14/2018 den 18.19, AnonymBruker skrev:

Hvorfor får menn over 30-35 så stor mage? Skjer det automatisk eller er det fordi dere spiser mer?

Hvem er over 35 og ikke har stor mage? Finnes det voksne menn med stram mage?

Anonymkode: cd53b...6a0

Fordi det er da menn flest blir fedre for første gang, de begynner å jobbe mer, bruker ofte alkohol for å stresse ned så en combo av disse. 

Jeg har selv ganske stor mage i alder av 29, men hos meg er det mer trøste spising fordi livet mitt har gått rett i dass etter å ha tilbringt mer tid på sykehus enn jeg har vært ute blant vanlig folk siden jeg ble skaddet i 2012. Jeg har mistet 20 årene, ikke fått lære meg å være en ordentlig del av verden for det har bare handlet om å komme seg fra den ene operasjonen til den andre. Jeg holdt tilbake de første årene fordi jeg ville prøve å i det minste se attraktiv ut, men etter man bare ble avvist, for la oss være ærlig kvinner har langt bedre alternativer enn å velge en som er på første navns basis med flere av byens ambulsanse folk, sluttet jeg å tro på at noen ville akseptere meg så mat er noe av de få ting jeg kan nyte.

Anonymkode: ca9b1...e1b

• Liker 2
Skrevet

Flat mage her. Kan kanskje ha med at jeg har høy forbrenning.

Som det skrives, så har noen mer forbrenning av kalorier eller ei. Kanskje individuelt? 🤔

Skrevet
2 minutter siden, Den mystiske skrev:

Flat mage her. Kan kanskje ha med at jeg har høy forbrenning.

Som det skrives, så har noen mer forbrenning av kalorier eller ei. Kanskje individuelt? 🤔

Forskjellen mellom høy og lav forbrenning er så liten at det i praksis utgjør veldig liten forskjell.

Mest sannsynlig ligger svaret på dette i kaloriinntaket og at det ikke er så stort. Studier viser ihvertfall til dette; De som snakker om at de kan "spise hva de vil" og at "de har høy forbrenning" spiser gjerne ikke like mye som mange andre og at det er det som er forklaringen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes absolutt ikke det er attraktivt med sto kul. Absolutt ikke! Tegn på svært usunn livsstil. 

Men det gjør absolutt ingenting at en mann ikke er helt flat..

Anonymkode: 2d3ba...3e3

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, WubWub skrev:

Forskjellen mellom høy og lav forbrenning er så liten at det i praksis utgjør veldig liten forskjell.

Mest sannsynlig ligger svaret på dette i kaloriinntaket og at det ikke er så stort. Studier viser ihvertfall til dette; De som snakker om at de kan "spise hva de vil" og at "de har høy forbrenning" spiser gjerne ikke like mye som mange andre og at det er det som er forklaringen.

OK, ganske interessant. Kan du legge ved en lenke på påstanden din? 🤔

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da Wub strikes again.

Anonymkode: d050e...dfc

Min favorittbruker på kg! 

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, WubWub skrev:

Ja jeg har en mage - noe annet ville vært merkelig. Men den er ikke så stor da, kan se hoftebeinet mitt når jeg ligger. 

emaciated-prisoner.jpg

Anonymkode: edecd...8de

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

emaciated-prisoner.jpg

Anonymkode: edecd...8de

Neida, har normaltvekt 

Skrevet
På ‎14‎.‎02‎.‎2018 den 18.19, AnonymBruker skrev:

Hvorfor får menn over 30-35 så stor mage? Skjer det automatisk eller er det fordi dere spiser mer?

Hvem er over 35 og ikke har stor mage? Finnes det voksne menn med stram mage?

Anonymkode: cd53b...6a0

Selvfølgelig finnes det mange voksne menn uten mage. Jeg har passert 45 og har ikke mage.

Det kommer ikke av seg selv lenger. Jeg må trene og vise måtehold i hva jeg spiser. Da jeg var 20 var jeg bare slank uten å gjøre noen innsats for det, men etter 30 må man passe på.

• Liker 1
Skrevet
På 15.2.2018 den 19.39, AnonymBruker skrev:

Fordi det er da menn flest blir fedre for første gang, de begynner å jobbe mer, bruker ofte alkohol for å stresse ned så en combo av disse. 

Jeg har selv ganske stor mage i alder av 29, men hos meg er det mer trøste spising fordi livet mitt har gått rett i dass etter å ha tilbringt mer tid på sykehus enn jeg har vært ute blant vanlig folk siden jeg ble skaddet i 2012. Jeg har mistet 20 årene, ikke fått lære meg å være en ordentlig del av verden for det har bare handlet om å komme seg fra den ene operasjonen til den andre. Jeg holdt tilbake de første årene fordi jeg ville prøve å i det minste se attraktiv ut, men etter man bare ble avvist, for la oss være ærlig kvinner har langt bedre alternativer enn å velge en som er på første navns basis med flere av byens ambulsanse folk, sluttet jeg å tro på at noen ville akseptere meg så mat er noe av de få ting jeg kan nyte.

Anonymkode: ca9b1...e1b

Det gjør ingenting om menn har litt mage. En bekjent sin sønn var også mye overvektig og fikk hjerneslag i 20 årene Og han var mye syk. Han trodde som deg at ingen ville ha ham.  Men han var så heldig å treffe en kristen fillippiner jente som ikke bryr seg om at han har et handikapp og som han nylig jar giftet seg med. Så ikke gi opp håpet om kjærlighet. Det finnes alltid noen der ute i verden som passer for deg. :smilyblomst:

Anonymkode: cae90...521

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...