Mirabella76 Skrevet 18. november 2019 #441 Del Skrevet 18. november 2019 Å, det var trist å høyra, Ysera. Eg hadde sånn trua på deg denne gangen, du som fekk sett inn to flotte blastoar! Det var jo no du endelig skulle få oppleva å bli mamma, derfor er eg skikkelig lei meg på dine vegne for at det ikkje gjekk veien likevel. Høyrest lurt ut å venta med det siste forsøket til etter nyttår, så kan du slappa av og kosa deg i jula. Så får me berre kryssa fingrane for at du lykkast med det aller siste forsøket ditt. Og viss ikkje, så har eg uansett trua på at du skal få oppleva å bli mamma ein gang, enten det blir på den eine eller andre måten! ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 18. november 2019 #442 Del Skrevet 18. november 2019 Så utrolig leit å lese😢😢😢! Sender deg en kjempestor klem 💗 Vurderer dere også eggdonasjon eventuelt? Det er tøffe tak, altså. En klem til fra meg 💗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 24. februar 2020 #443 Del Skrevet 24. februar 2020 Korleis går det med deg, Ysera? Har du kome i gang med det siste forsøket ditt? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå