Gå til innhold

Ysera: ICSI - over 40


Ysera

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Ysera skrev:

Ja håper verkeleg at alle 3 er gullegg!! 😉 Dei har no uansett overraska meg allerede. Eg var sikker på at me kom til å sitta med berre eit eller ingen egg i dag, men alle 3 heng visst fortsatt med! 👏🤞 så no er det berre å kryssa fingrane litt til og håpe at me kjem oss heilt til innsett og kanskje endå lenger denne gongen. Uansett så blir det som det blir.... me har gjort det me kan så langt 😊

Dette er jo superbra! Kanskje du får to blastoer til innsett 🤞🤞💗💗Å, jeg heier alt jeg kan på embryoene dine altså!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff!! Kjenner veldig på nervøsitet akkurat no! Veit jo ingenting før eg tropper opp hos Hausken i morgo i 9-tida, og eg er sååååå nervøs for at det ikkje blir noko innsett. Alt og då spesielt min alder jobbar jo mot oss! 😔 og sidan du @Waldfee no fekk ein nedtur så kjenner eg på pessimismen her.... for kvifor skal det liksom gå noe betre for meg enn for deg? Eg er jo hauggammal i forhold med mine 42,5 år. Føler faktisk litt på tanken om å berre gi opp fyrst som sist og berre innsjå at det ikkje vert nokon baby på oss. Blæh!! Det suger virkelig! 

Nei, eg må berre legga frå meg sånne tankar no og heller prøva å ta ting som det kjem i morgo. Huff, ikkje lett dette! 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ysera skrev:

Huff!! Kjenner veldig på nervøsitet akkurat no! Veit jo ingenting før eg tropper opp hos Hausken i morgo i 9-tida, og eg er sååååå nervøs for at det ikkje blir noko innsett. Alt og då spesielt min alder jobbar jo mot oss! 😔 og sidan du @Waldfee no fekk ein nedtur så kjenner eg på pessimismen her.... for kvifor skal det liksom gå noe betre for meg enn for deg? Eg er jo hauggammal i forhold med mine 42,5 år. Føler faktisk litt på tanken om å berre gi opp fyrst som sist og berre innsjå at det ikkje vert nokon baby på oss. Blæh!! Det suger virkelig! 

Nei, eg må berre legga frå meg sånne tankar no og heller prøva å ta ting som det kjem i morgo. Huff, ikkje lett dette! 😑

Du må ikke tenke sånn! Det er jo veldig bra at du ikke har hørt noe i dag, da ligger det fint an til innsett i morgen. Håper du får to! At det gikk dårlig med mine embryo har jo ingenting å si for dine, og jeg kan være gammel med 40 og du bli lett gravid med 42,5 - det er så store individuelle forskjeller! Legen som satte inn på meg sa at det er så vanskelig å si, for de ser mange på 42-43 som blir lett gravide med ivf. Så ingen grunn til at min nedtur er det minste relevant for deg! Skal tenke masse på deg i morgen og heier masse på embryoene - bli fine blastoer nå i natt, alle tre 💗🤞stor klem fra meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Waldfee skrev:

Du må ikke tenke sånn! Det er jo veldig bra at du ikke har hørt noe i dag, da ligger det fint an til innsett i morgen. Håper du får to! At det gikk dårlig med mine embryo har jo ingenting å si for dine, og jeg kan være gammel med 40 og du bli lett gravid med 42,5 - det er så store individuelle forskjeller! Legen som satte inn på meg sa at det er så vanskelig å si, for de ser mange på 42-43 som blir lett gravide med ivf. Så ingen grunn til at min nedtur er det minste relevant for deg! Skal tenke masse på deg i morgen og heier masse på embryoene - bli fine blastoer nå i natt, alle tre 💗🤞stor klem fra meg.

Nei eg veit eg ikkje må tenka sånn og at ditt resultat ikkje har noko med mitt forsøk i det heile, men sidan me tidlegare har sett eit skikkeleg fråfall i prosessen, så kan eg desverre ikkje sjå for meg at dette skal gå bra... Eg hadde litt dårlig formulering no sist, men det var berre fordi ditt siste forsøk minna meg så mykje om korleis frafallet i mine eigne forsøk har vore at eg har vanskelig for å tru at me skal klara å få til noen vetig blastocyst i det heile 😊 Eg vert verkeleg overaska om om me får innsett, og heilt månebedotten om det blir 2! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Waldfee skrev:

Masse masse lykke til i dag💗🤞😊! Håper du blir «månebedotten»! 

Tusen takk @Waldfee og @prøverpåny!! Eg vart "månebedotten"!!! :mynona::nordvesta: Eg var så nervøs at det halve hadde vert nok og eg måtte venta 30 min. før Kirsten kom ut og henta meg..... rart at eg har negler att! 😉  Så når Kirsten fortalte at me hadde 2 fine blasto'ar å setja tilbake brast eg i gråt. Det var noko verken eg eller gjengen på Hausken hadde trudd skulle skje. Desse to små har overraska STORT så langt!! Får håpe dei fortsetter å overraske på ein positiv måte i lang tid framover! 😊

Endret av Ysera
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Ysera skrev:

Tusen takk @Waldfee og @prøverpåny!! Eg vart "månebedotten"!!! :mynona::nordvesta: Eg var så nervøs at det halve hadde vert nok og eg måtte venta 30 min. før Kirsten kom ut og henta meg..... rart at eg har negler att! 😉  Så når Kirsten fortalte at me hadde 2 fine blasto'ar å setja tilbake brast eg i gråt. Det var noko verken eg eller gjengen på Hausken hadde trudd skulle skje. Desse to små har overraska STORT så langt!! Får håpe dei fortsetter å overraske på ein positiv måte i lang tid framover! 😊

Så utrolig fantastisk!! 💕💕

Gir håp å høre at eggene kan glimte til selv om utgangspunktet (alder og historikk) kanskje ikke tilsier det.. Håper virkelig at dere får oppfylt babydrømmen med denne runden, og kanskje til og med dobbel lykke!! 💕💕 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo helt herlig fantastiske nyheter å komme inn og lese her👏👏👏👏👍👍👍👍😊😊😊😊💗💗💗!! Nå ble jeg veldig, veldig glad! Satser på at de fortsetter å være like fine i ni mnd til💗🤞 stor klem fra meg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har eg visst ikkje vore innom på nokon dagar, og eg ser no at det har skjedd masse sidan sist eg titta innom dagboka di. Så fantastisk at det gjekk frå topp stemning med mange fine egg ut på egguttaket, før nedturen kom når så få av egga vart befrukta, og så kom oppturen tilbake med to flotte blastoar til innsett! :strix: 

Og heretter Ysera, skal det berre gå oppover! :Nikke: Denne gangen er det  verkeleg din tur, det er ikkje noko å diskutera ein gang. Desse to små blastoane skal gi deg det/dei barnet/barna du har drøymt om så lenge, det har eg bestemt. Denne gangen skal ingenting få gå gale, for no er det jammen din tur til å få oppleva å bli mamma. Masse lykke til Ysera, eg kryssar fingrane for deg og dei to fine blastoane dine! :hjerte: :hug:

Endret av Mirabella76
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Mirabella76 skrev:

Her har eg visst ikkje vore innom på nokon dagar, og eg ser no at det har skjedd masse sidan sist eg titta innom dagboka di. Så fantastisk at det gjekk frå topp stemning med mange fine egg ut på egguttaket, før nedturen kom når så få av egga vart befrukta, og så kom oppturen tilbake med to flotte blastoar til innsett! :strix: 

Og heretter Ysera, skal det berre gå oppover! :Nikke: Denne gangen er det  verkeleg din tur, det er ikkje noko å diskutera ein gang. Desse to små blastoane skal gi deg det/dei barnet/barna du har drøymt om så lenge, det har eg bestemt. Denne gangen skal ingenting få gå gale, for no er det jammen din tur til å få oppleva å bli mamma. Masse lykke til Ysera, eg kryssar fingrane for deg og dei to fine blastoane dine! :hjerte: :hug:

Ja her har det vore både opp-, ned- og opptur igjen sidan sist du var innom. No håper me på ei siste overrasking/opptur! 😉 

Krysser fingrane for at du har rett og at det er min tur denne gongen. 😊

Lutinusen fungerer i alle fall, gubben kom inn i stova i går og sette seg ned i andre enden av sofaen (ca. 3 meter i frå meg) for å gjera seg klar for kveldsvakt. Eg sette augene i han og sa: "*sniff* har du tyggis? Eg og vil ha" Gubben svarte: "Eg har ikkje tyggis... men eg pussa tennene for litt sidan.... har du blitt sporhund dei siste dagane??" 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.11.2019 den 12.23, prøverpåny skrev:

Så utrolig fantastisk!! 💕💕

Gir håp å høre at eggene kan glimte til selv om utgangspunktet (alder og historikk) kanskje ikke tilsier det.. Håper virkelig at dere får oppfylt babydrømmen med denne runden, og kanskje til og med dobbel lykke!! 💕💕 

Takk!! Ja, det gir meg og håp at eggene glimter til denne gongen. No er det jo ikkje noko meir me kan gjera enn å venta og sjå Koss der går. No berre håper eg at minst 1 av egga har klamra seg fast!! 💜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.11.2019 den 14.39, Waldfee skrev:

Dette var jo helt herlig fantastiske nyheter å komme inn og lese her👏👏👏👏👍👍👍👍😊😊😊😊💗💗💗!! Nå ble jeg veldig, veldig glad! Satser på at de fortsetter å være like fine i ni mnd til💗🤞 stor klem fra meg!

:klem: kjekt å kunna spre litt glede og! 😉 No får me berre venta og sjå begge to. Eg kryssar fingrane for oss begge to!! ❤ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ysera skrev:

Ja her har det vore både opp-, ned- og opptur igjen sidan sist du var innom. No håper me på ei siste overrasking/opptur! 😉 

Krysser fingrane for at du har rett og at det er min tur denne gongen. 😊

Lutinusen fungerer i alle fall, gubben kom inn i stova i går og sette seg ned i andre enden av sofaen (ca. 3 meter i frå meg) for å gjera seg klar for kveldsvakt. Eg sette augene i han og sa: "*sniff* har du tyggis? Eg og vil ha" Gubben svarte: "Eg har ikkje tyggis... men eg pussa tennene for litt sidan.... har du blitt sporhund dei siste dagane??" 🤣

Ha ha! 😂 Kan ikkje hugsa at eg fekk bedre luktesans av Lutinus. Men det finst jo så mange rare bivirkningar av sånne ivf-medisinar, så det er sikkert ikkje uvanlig heller. 😉

Så må eg jo sjølvsagt heia litt meir på deg og dei to blastoane dine, når eg først er innom dagboka di. :duskedame: Ja, no ventar me berre i spenning på den siste oppturen! :hjerte:

Endret av Mirabella76
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Mirabella76 skrev:

Korleis går det med deg, Ysera? Kryssar fingrane for at graviditetssymptoma har begynt å koma. :tommel:

Jo her går det bra, med veldig mykje å gjera på jobb, så eg har klart å halda meg fokusert på jobb og mindre symptom-jakt. 😊 men eg vekslar stadig mellom å tru dette går rette vegen til å tru det går rett til h$#%@%$. Eg har fått slimet bak i halsen tilbake, noko som resulterer i harking og innimellom oppkast. Men kan jo likså godt vera lutinusen, så det berre forsterkar forvirringa. 😉 samme gjelder halsbrannen som er veldig av og på 😑

Ingen særlige ligamentsmerter eller murringar i livmor heller, så her er forvirringa komplett fram til testen avgjer det heile på lørdagen. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så spennande dette er! :hoppe: Høyrest jo absolutt ut som om det er mulighetar for ein positiv test på lørdag. :jepp: Masse masse lykke til med testing, Ysera! :klem: Eg heiar så utrulig mykje på deg, og kryssar fingrar og tær for at det denne gangen endelig er din tur til å få bli mamma! :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tviler på at det går rette vegen denne gongen. Eg har begynt å blø, men ikkje mykje endå. Skal teste i morgotidleg, då får eg svar. Har fått beskjed på Hausken om å fortsetja med hormonstøtten om testen er negativ og eg berre blør litt sånn som eg gjer no. Så då må me berre fortsetja og venta. 🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ysera skrev:

Tviler på at det går rette vegen denne gongen. Eg har begynt å blø, men ikkje mykje endå. Skal teste i morgotidleg, då får eg svar. Har fått beskjed på Hausken om å fortsetja med hormonstøtten om testen er negativ og eg berre blør litt sånn som eg gjer no. Så då må me berre fortsetja og venta. 🤨

Å, håper det bare er en uskyldig blødning🤞 Jeg krysser fortsatt fingrene for deg 💗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje noko kjekt med blødning. :troest: Korleis gjekk det med testinga? Håpar virkelig ikkje at dei to flotte blastoane dine har gått til grunne, det vil i så fall vera skikkelig urettferdig, synst eg. :sur:

Eg blir litt nervøs når du ikkje har oppdatert her inne. Håpar ikkje det betyr at testen var negativ. Då blir eg faktisk skikkelig lei meg på dine vegne. Eg sender deg mange gode klemmar, og kryssar fingrane for deg! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2019 den 0.21, Mirabella76 skrev:

Ikkje noko kjekt med blødning. :troest: Korleis gjekk det med testinga? Håpar virkelig ikkje at dei to flotte blastoane dine har gått til grunne, det vil i så fall vera skikkelig urettferdig, synst eg. :sur:

Eg blir litt nervøs når du ikkje har oppdatert her inne. Håpar ikkje det betyr at testen var negativ. Då blir eg faktisk skikkelig lei meg på dine vegne. Eg sender deg mange gode klemmar, og kryssar fingrane for deg! :hjerte:

Kjære Mirabella76. Beklager at eg ikkje har oppdatert her inne dei siste dagane, det har skjedd så mykje no i helga. Det gjekk desverre ikkje rette vegen denne gongen. Testen var negativ og mensen kom for fullt på lørdag. For å vera heilt på den sikre sida skal eg ta ein til test i dag, men eg tvilar på at det er nokon endringar. Eg ser no fram til ei koseleg jul med familie og venner, så får me sjå om det sjette og siste forsøket resulterer i noko baby. Eg tenkjer me tek det siste forsøket i januar, slik at eg kan få leva heilt normalt no i jula 😊

Eg har allerede begynt å innstille meg på at det ikkje blir baby på oss, men det betyr ikkje at eg gir opp håpet.... berre at eg prøver å forberede meg nett litt.... Så kan eg heller verta positivt overraska om det går rette vegen no til slutt. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...