eeqaz Skrevet 13. mars 2019 #321 Del Skrevet 13. mars 2019 (endret) På 12.2.2019 den 20.13, Sjokoladepiken skrev: Hva er dobbel donasjon? Både egg & sæd donasjon, gjøres i bl.a Russland inntil man er 51 år gammel (dame), 80% av beløpet tilbake ved 3 mislykkede forsøk. Jeg er 9 uker på vei i første forsøk. Endret 13. mars 2019 av eeqaz 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 14. mars 2019 #322 Del Skrevet 14. mars 2019 På 12.3.2019 den 16.40, Ysera skrev: Takk @Mirabella76 !! ❤ Her gjekk det ganske bra i dag, fekk ut 9 egg og det vert gjennomført ICSI på samtlege. 😊 Så no kryssar me fingrane endå ei gong for at dette er gongen!! 💜 Så flott, Ysera! Eg kryssar alt eg har for deg og egga dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 14. mars 2019 Forfatter #323 Del Skrevet 14. mars 2019 7 timer siden, Mirabella76 skrev: Så flott, Ysera! Eg kryssar alt eg har for deg og egga dine. Tusen takk @Mirabella76! I går ringte dei frå Hausken i 9 tida for å informera om at 5 var blitt befrukta. Innan klokka 14.00 i dag hadde eg ikkje høyrt noko frå Hausken, så då ringte eg opp for å høyra korleis me låg an. Sidan eg ikkje hadde høyrt noko var det nesten begynt å rabla for meg, såg for meg at forsøket var over... men då eg fekk tak i Synnøve hos Hausken så kunne ho fortelja meg at me hadde 3 egg som var med vidare. Så får me sjå kva me endar opp med i morgo og om det vert innsett. Huff, det er ganske heftige greier dette, men kva gjer ein ikkje for håpet om å få eit lite nurk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 14. mars 2019 #324 Del Skrevet 14. mars 2019 2 timer siden, Ysera skrev: Tusen takk @Mirabella76! I går ringte dei frå Hausken i 9 tida for å informera om at 5 var blitt befrukta. Innan klokka 14.00 i dag hadde eg ikkje høyrt noko frå Hausken, så då ringte eg opp for å høyra korleis me låg an. Sidan eg ikkje hadde høyrt noko var det nesten begynt å rabla for meg, såg for meg at forsøket var over... men då eg fekk tak i Synnøve hos Hausken så kunne ho fortelja meg at me hadde 3 egg som var med vidare. Så får me sjå kva me endar opp med i morgo og om det vert innsett. Huff, det er ganske heftige greier dette, men kva gjer ein ikkje for håpet om å få eit lite nurk? Så bra, @Ysera👍👍👍 Krysser fingrene for to fine til innsett i morgen 💗 Det SKAL være din tur nå🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 14. mars 2019 #325 Del Skrevet 14. mars 2019 (endret) 5 timer siden, Ysera skrev: Tusen takk @Mirabella76! I går ringte dei frå Hausken i 9 tida for å informera om at 5 var blitt befrukta. Innan klokka 14.00 i dag hadde eg ikkje høyrt noko frå Hausken, så då ringte eg opp for å høyra korleis me låg an. Sidan eg ikkje hadde høyrt noko var det nesten begynt å rabla for meg, såg for meg at forsøket var over... men då eg fekk tak i Synnøve hos Hausken så kunne ho fortelja meg at me hadde 3 egg som var med vidare. Så får me sjå kva me endar opp med i morgo og om det vert innsett. Huff, det er ganske heftige greier dette, men kva gjer ein ikkje for håpet om å få eit lite nurk? Kryssar fingrane for at minst eitt av dei 3 egga overlever til i morgon, og at det blir innsett som planlagt! Synnøve er den av sjukepleiarane eg prata mest med, då me hadde forsøk på Hausken. Bra at ho kunne beroliga deg litt i dag. Eg skal tenka på deg i morgon. Ysera. Masse lykke til! Endret 14. mars 2019 av Mirabella76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 15. mars 2019 #326 Del Skrevet 15. mars 2019 Korleis gjekk det i dag, Ysera? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 15. mars 2019 #327 Del Skrevet 15. mars 2019 Lurer også på hvordan det går, håper bra 💗💗💗🤞🤞🤞! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 16. mars 2019 Forfatter #328 Del Skrevet 16. mars 2019 (endret) På 15.3.2019 den 18.39, Mirabella76 skrev: Korleis gjekk det i dag, Ysera? På 15.3.2019 den 21.36, Waldfee skrev: Lurer også på hvordan det går, håper bra 💗💗💗🤞🤞🤞! Oj, det var ikkje meininga å ikkje gi noko oppdatering. Etter akupunkturtimen min fekk eg besøk i går og i dag har me tilbrakt dagen med eit vennepar og deira to ungar, så her har det gått i eitt! 😊 Eg var på plass hos Hausken kl 11.15 på fredag og vart tatt imot av Kirsten som fyrst fortalte meg at me hadde fått 7 egg befrukta og ikkje 5 egg som som dei fyrst hadde sagt. Så av 9 egg ut var 7 modne og alle 7 vært befrukta, men som sagt så datt dei fleste i frå over dei neste dagane og torsdag var me nede i 3. Eg var nervøs for at det ikkje var nokon egg å setja tilbake då Kirsten tok meg til side for å fortelja meg dette... for det har dei ikkje gjort tidlegare. 😊 Men heldigvis avslutta ho med å sei at me hadde to fine/gode egg å setja tilbake, eit 8-delt og eit 9-delt. Så no er eg i gang med dei såkalla skrulledagane 😁 Eg fekk jo sjå våre to "håpefulle" før innsett og trur eg såg mykje mindre fragmentering i begge to denne gongen. Så no kryssar me fingrane for at minst ein av dei kunne tenkja seg å flytta inn dei neste 9 mnd. 😉 Endret 16. mars 2019 av Ysera 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 17. mars 2019 #329 Del Skrevet 17. mars 2019 (endret) Å, så utrulig gode nyhetar, Ysera! Denne gangen må det berre vera din tur til å lykkast. Eg kryssar alt eg har for dei to fine egga dine! Håpar minst eitt av egga klorar seg godt fast der inne, og blir der i 9 månader. Endret 17. mars 2019 av Mirabella76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 17. mars 2019 #330 Del Skrevet 17. mars 2019 Herlige nyheter!!! Takk for oppdatering, nå ble jeg glad! Her må det være minst egg gullegg, altså 💗🤞 klem fra meg💗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 19. mars 2019 #331 Del Skrevet 19. mars 2019 Korleis går det med ruginga? Dette er jo berre så utrulig spennande! Tenk, du har to egg der inne som prøver å klora seg fast. Og minst eitt av egga skal klara det, har eg bestemt! Det var jo den eine gangen eg fekk sett inn to egg, at eg endelig lykkast. Og det samme skal du gjera! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 19. mars 2019 #332 Del Skrevet 19. mars 2019 Masse lykke til med ruging på to fine egg ☺️🤞 Skrulledager ftw 🥳 Jeg har også et åttedelt og et nidelt egg som ligger på frys, men vet ikke om jeg får sette dem inn samtidig 😊 Var tanken å sette inn to to-dagers på uttaket før det igjen, men da hadde jeg ingen å sette tilbake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 19. mars 2019 #333 Del Skrevet 19. mars 2019 Heia heia heia! Krysser alt jeg har 😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 19. mars 2019 Forfatter #334 Del Skrevet 19. mars 2019 12 timer siden, Mirabella76 skrev: Korleis går det med ruginga? Dette er jo berre så utrulig spennande! Tenk, du har to egg der inne som prøver å klora seg fast. Og minst eitt av egga skal klara det, har eg bestemt! Det var jo den eine gangen eg fekk sett inn to egg, at eg endelig lykkast. Og det samme skal du gjera! Joda, skrulledagane er i full gang... har til og med vanskar med å konsentrera meg på jobb til tider... må ærleg innrømma at deler av arbeidstida har gått med til å å google alt frå gradering av embryo/utvikling av embryo til "når fester egget seg" osv... sjølv om eg har lest det alt samma før så pløyer eg gjennom det igjen. Du er så god @Mirabella76, tusen takk for all støtten!! Ja, eg har jo fått sett tilbake 2 på alle mine 3 innsett... så får me håpa at dette er gongen. 12 timer siden, prøverpåny skrev: Masse lykke til med ruging på to fine egg ☺️🤞 Skrulledager ftw 🥳 Jeg har også et åttedelt og et nidelt egg som ligger på frys, men vet ikke om jeg får sette dem inn samtidig 😊 Var tanken å sette inn to to-dagers på uttaket før det igjen, men da hadde jeg ingen å sette tilbake. Takk, håper dette er gongen det klaffar og spira klorer seg fast dei neste 9 mnd. Åh, så du hasr på frys? Så heldig du er, det har ikkje me. Har aldri vert i nærleiken av det... Eg må berre innsjå det at eg er alt for gammal i forhold til det... nærmar meg 42 år no... berre 2 månadar att. Ja, huff sånne forsøk der ein sitt att med ingenting å setja tilbake er tunge!! Vårt andre forsøk enda me opp med ingen befruktning i det heile... det var vel min største nedtur. Men, eg klarer heldigvis å sjå noko positivt i det no sidan det var forsøket som resulterte i at me no bruker ICSI. Skallet på mine egg var visst litt for harde no. Medan fyrste forsøket gjekk lett som ein leik.. er utruleg kor fort kvaliteten dalte på mine egg.. eller eg er vel eigentleg veldig heldig som hsar såpass mange og til dels gode egg i den snart nette alder av 42 8 timer siden, Lidis88 skrev: Heia heia heia! Krysser alt jeg har 😊😊 Takker!! Her går det no i vill symptomjakt og i følge gubben er no google blitt min beste ven/fiende... Krysser alt eg har for at dette er det forsøket alt ordnar seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 19. mars 2019 Forfatter #335 Del Skrevet 19. mars 2019 Rugedag 5. No har eg gått på Klexane og Prednisolon i 5 dagar... Klexanen har eg ingen problem mede lenger.. no har eg endeleg funne ein teknikk som fungerer for meg og som gjer dei sprøytene heilt greie å ta. Prednisolon derimot..... Dei tablettane kan gjera meg sprø... Fyrst av alt må eg ta dei tidleg om morgonen... eg vert så utruleg tissetrengt av å gå på dei! så fyrste kveldane fekk eg ikkje sova sidan kroppen endå skulle innstilla seg etter pillane og eg endå ikkje hadde heilt knekt koden i forhold til dei. Men no ser det ut til at eg i alle fall har fått kontroll på den delen... MEN - og det er eit stort men... Eg merkar to effektar som verkeleg ikkje er noko kjekt... nemleg at eg har fått mykje høgare puls og so merkar eg at eg no legg på meg... eg er blitt meir aktiv i det siste, men likevel er eg blitt rundare i kantane Ja, ja, kva gjer ein ikkje for eit lite nurk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 19. mars 2019 #336 Del Skrevet 19. mars 2019 35 minutter siden, Ysera skrev: Rugedag 5. No har eg gått på Klexane og Prednisolon i 5 dagar... Klexanen har eg ingen problem mede lenger.. no har eg endeleg funne ein teknikk som fungerer for meg og som gjer dei sprøytene heilt greie å ta. Prednisolon derimot..... Dei tablettane kan gjera meg sprø... Fyrst av alt må eg ta dei tidleg om morgonen... eg vert så utruleg tissetrengt av å gå på dei! så fyrste kveldane fekk eg ikkje sova sidan kroppen endå skulle innstilla seg etter pillane og eg endå ikkje hadde heilt knekt koden i forhold til dei. Men no ser det ut til at eg i alle fall har fått kontroll på den delen... MEN - og det er eit stort men... Eg merkar to effektar som verkeleg ikkje er noko kjekt... nemleg at eg har fått mykje høgare puls og so merkar eg at eg no legg på meg... eg er blitt meir aktiv i det siste, men likevel er eg blitt rundare i kantane Ja, ja, kva gjer ein ikkje for eit lite nurk?? Så bra det går fint med Klexane!👍 prednisolon var pyton for meg, jeg ble litt sånn «hyper» og lå våken på nettene av det - slitsomt! Håper du slipper det! Jeg la ikke på meg av det, men la på meg av annen behandling - uansett satser vi på at du skal legge på deg en god del de neste ni mnd, så da har det ingen betydning 🤞💗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 24. mars 2019 Forfatter #337 Del Skrevet 24. mars 2019 På 19.3.2019 den 22.44, Waldfee skrev: Så bra det går fint med Klexane!👍 prednisolon var pyton for meg, jeg ble litt sånn «hyper» og lå våken på nettene av det - slitsomt! Håper du slipper det! Jeg la ikke på meg av det, men la på meg av annen behandling - uansett satser vi på at du skal legge på deg en god del de neste ni mnd, så da har det ingen betydning 🤞💗 Ja, fyrste dagane hadde eg litt stress med lite søvn, men sidan eg vanlegvis står opp seinast 06:00 og eg tar pillane med ei gong så går det heilt fint. Klarer fint å få meg i seng og sovna til klokka 22:00 då. ja, nei vektøkninga tek eg ikkje tungt forhåpentligvis vert det ein god del fleire kilo framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 24. mars 2019 Forfatter #338 Del Skrevet 24. mars 2019 Rar dag så langt. Har vert ganske sikker på at dette forsøket og var køyrt fram til eg i dag plutseleg har kjent på litt symptomar. Veit jo at det ikkje treng å vera at eg er gravid sjølv om eg har desse symptoma no, men det fekk meg iallefall til å lura. Har nemleg kasta opp i dag, så til dei grader... men når eg var ferdig var eg heilt fin att... har til og med spist pizza til brunch og er no heilt fin. -er det ikkje litt vel tidleg med morgenkvalme?? Litt seinare på dagen fekk eg plutseleg total avsmak for all brus me hadde i hus. Men det kan vel vera eit resultat av at eg kasta opp i dag... åååh!! Blir SPRØ av alt dette!!! Er ikkje rart det vert kalla "skrulledagane" av såpass mange 😉 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 24. mars 2019 #339 Del Skrevet 24. mars 2019 Det er nok litt for tidleg med morgonkvalme, ja. Du har ikkje fått i deg noko du ikkje tålte då? Det blir spennande dagar framover altså, eg heiar på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 24. mars 2019 #340 Del Skrevet 24. mars 2019 Så spennende tider, @Ysera! Søsteren min synes alt luktet ekkelt nesten med en gang hun var blitt gravid... før positiv test. håper kvalmen er godt tegn for deg også, jeg 🤞💗! Har aldri vært særlig gravidkvalm selv, men med sønnen kjente jeg godt at det var noe som strammet nederst i magen, særlig når jeg løp... og det var før positivt test det også. Så tror man kan kjenne tegn tidlig ... Håper så veldig at dette går veien for deg nå, altså 🤞💗mange klemmer fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå