Gå til innhold

Ysera: ICSI - over 40

Ysera

Anbefalte innlegg

Å, hipp hipp hurra, fikk ikke sjekket før nå men har tenkt på deg💗💗 Er så utrolig glad på dine vegne. Herlig👍👍👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaaa, gratulerer såååå mye! Helt fantastisk å få den beskjeden når dere egentlig tenkte dere hadde hatt siste forsøk!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.3.2019 den 9.20, tutta23 skrev:

Gratulere så mye 🙆‍♀️❤️håper det holder hele veien denne gangen 🙏

Takk!! 💜 håper det ja!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.3.2019 den 9.29, prøverpåny skrev:

Gratulerer!!! ☺️ Det var en av de første tingene jeg tenkte på i dag morges faktisk 😗 Nyt at du akkurat nå er gravid 😊

Takker! 😊 nei så skjønn du er!! Eg prøver å nyta det, men må innrømma at det er litt vanskelig. 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.3.2019 den 10.28, Lidis88 skrev:

Wow!!!! Gratulerer så mye ❤❤❤❤❤

Takk!!! 💜💜💜💜😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.3.2019 den 13.24, bondekone skrev:

Gratulerer!!❤

Tusen takk!! 💜😍💜

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.3.2019 den 13.55, Mirabella76 skrev:

Hurra, og gratulerer så utruleg mykje med positiv test, Ysera! :strix: Ja, då var det ordentlege graviditetssymptom du har hatt, så du kjenner nok kroppen din ganske godt då. :jepp:

Eg håpar og kryssar alt eg har for at det går bra heile veien fram denne gangen, og at du får sjå minst eitt bankande hjerte på tidleg UL. :hjerte: No skal det endeleg bli din tur til å lykkast, Ysera! :hug:

Takk! 💜😍 ja, no kryssar me fingrane for at det går rette vegen denne gongen!! 😊

Håper verkeleg du har rett og at dette er vår tur :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.3.2019 den 14.16, Waldfee skrev:

Å, hipp hipp hurra, fikk ikke sjekket før nå men har tenkt på deg💗💗 Er så utrolig glad på dine vegne. Herlig👍👍👍

Takk snuppa!! 💜😍💜

No håper me berre at det held heile vegen denne gongen!! 😍:klem:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.3.2019 den 7.30, Wiley skrev:

Jaaaa, gratulerer såååå mye! Helt fantastisk å få den beskjeden når dere egentlig tenkte dere hadde hatt siste forsøk!

Takk!! Ja, det var vidunderlig deilig å få den fine testen 💜😍💜

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.3.2019 den 11.00, Sjokoladepiken skrev:

Åjaaa så braaa🎉🎉🎉grattis medpositiv test!!

Tusen takk!! 😍 utruleg kjekt med positiv test igjen! Håper det held denne gongen!! 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ringte inn positiv test til Hausken på onsdag og snakka med Lill. Då ho skulle sjekka opp tid før tidleg UL synte det seg at det kræsjer med påsken, og dermed må eg venta heilt til veke 8+0 for den timen. 

Å venta er ikkje mi sterkaste sida.... så for å dempa nervøsiteten noko gjekk eg til Furst og betalte for ei måling av hcgnivået i blodet mitt, så skal eg tilbake på mandag for å testa for stigning. 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert greit å måle HCG for å slippe å bekymre seg! Tenk så fantastisk at du har fått positiv test 💗 skikkelig glad på dine vegne!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Waldfee skrev:

Sikkert greit å måle HCG for å slippe å bekymre seg! Tenk så fantastisk at du har fått positiv test 💗 skikkelig glad på dine vegne!

Ja, eg følte sjølv at det roa meg ti hakk å ta den målinga 😉 Ja, det er heilt utruleg!! 😊 Det einaste som manglar no er at det held heile vegen og at det ordnar seg for deg og 💜 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en god ide, man er så klar over alt som kan gå galt når man holder på med denne prosessen så absolutt greit å gjøre det man kan for å holde på roen. Håper du får se fin stigning i morgen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Ysera skrev:

Ja, eg følte sjølv at det roa meg ti hakk å ta den målinga 😉 Ja, det er heilt utruleg!! 😊 Det einaste som manglar no er at det held heile vegen og at det ordnar seg for deg og 💜 

Det SKAL gå hele veien for deg nå, det bestemmer vi bare💗 Og tusen takk for gode ord! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 timer siden, Sjokoladepiken skrev:

Har du målt hcg hos Hausken eller hos fastlegen?

For at eg skulle få det enklast mogeleg har eg gått på Furst og fått målt hcg. Furst er lokalisert 5 min frå jobben og då kunne eg avspasera nokre minutt for å gå bort å ta prøvane. 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Wiley skrev:

Når får du resultatene @Ysera?

Eg har fått fredagens måling no i ettermiddag. 😊 Hcg-nivået var på 361 då. Så no venter eg i spenning på resultatet av dagens prøve, dei resultata får eg i morgo ettermiddag 😃 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...