prøverpåny Skrevet 25. mars 2019 #341 Del Skrevet 25. mars 2019 Ååååå, for spennende!! Jeg er veldig var på HCG, så er ikke helt umulig at du kan kjenne noe. Begynner jo å nærme deg IKM også.. Jeg holder fingrene krysset 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 25. mars 2019 Forfatter #342 Del Skrevet 25. mars 2019 17 timer siden, Mirabella76 skrev: Det er nok litt for tidleg med morgonkvalme, ja. Du har ikkje fått i deg noko du ikkje tålte då? Det blir spennande dagar framover altså, eg heiar på deg! Var eigentleg ikkje kvalm, hadde berre mykje slim i halsen som førte til brekningar og enda med oppkast. Men uansett så må eg berre venta og sjå 😫 Takk @Mirabella76!! 💜 17 timer siden, Waldfee skrev: Så spennende tider, @Ysera! Søsteren min synes alt luktet ekkelt nesten med en gang hun var blitt gravid... før positiv test. håper kvalmen er godt tegn for deg også, jeg 🤞💗! Har aldri vært særlig gravidkvalm selv, men med sønnen kjente jeg godt at det var noe som strammet nederst i magen, særlig når jeg løp... og det var før positivt test det også. Så tror man kan kjenne tegn tidlig ... Håper så veldig at dette går veien for deg nå, altså 🤞💗mange klemmer fra meg! Forrige gong var eg ikkje kvalm, hadde berre mykje slim i halsen som som oftast enda med brekningar og innimellom oppkast. 😊 så du ser kanskje kvifor eg reagerte?? 😁 spesielt når eg fekk den beiske smaken i kjeften og, den er fortsatt på plass og eg blir ikkje kvitt den. Luktesansen min endra seg ikkje mykje forrige gong heller før eg var nokre veker på veg. Før det var det kun lukta av egg eg reagerte på (og det har hverken gubben eller eg ete den siste mnd.) Vel, no er det uansett ikkje så mange dagane att til me får svaret... må berre klara å halda meg frå å testa fram til onsdag morgon!! 😊 Tusen takk @Waldfee!! No er det berre å kryssa fingrane litt til! 💜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 25. mars 2019 Forfatter #343 Del Skrevet 25. mars 2019 6 timer siden, prøverpåny skrev: Ååååå, for spennende!! Jeg er veldig var på HCG, så er ikke helt umulig at du kan kjenne noe. Begynner jo å nærme deg IKM også.. Jeg holder fingrene krysset 🤞 Ja, det er ikkje rart fleire kallar desse dagane skrulledagane 😉 Ja, det som gjorde at eg begynte å lura var at eg fekk samme problemet med slim i halsen som sist gong eg vart gravid. 😊 Men ingenting er jo sikkert og eg tør jo ikkje å begynna med testinga endå. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiley Skrevet 25. mars 2019 #344 Del Skrevet 25. mars 2019 Krysser fingrene for deg! Min erfaring er at symptomer betyr absolutt ingenting uansett hvilken vei det går, så jeg har helt gitt opp å forskuttere noe som helst etter innsett. Kroppen er rar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 25. mars 2019 Forfatter #345 Del Skrevet 25. mars 2019 3 timer siden, Wiley skrev: Krysser fingrene for deg! Min erfaring er at symptomer betyr absolutt ingenting uansett hvilken vei det går, så jeg har helt gitt opp å forskuttere noe som helst etter innsett. Kroppen er rar. Takk! 💜 Ja her er det sånn at eg "snur på femøringen" kvart 5. Minutt. Har ærlig talt ingen idé om kva resultatet vert, men må ærleg innrømma at eg lener meir mot negativt enn positivt akkurat no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 25. mars 2019 #346 Del Skrevet 25. mars 2019 Krysser fingrene for deg💗💗💗🤞🤞🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. mars 2019 #347 Del Skrevet 26. mars 2019 (endret) Høyrest spennande ut at du hadde samme greia med slim i halsen forrige gang du vart gravid, som du føler no. Og at du reagerte på enkelte luktar då og. Då kan det jo absolutt vera mulige graviditetssymptom! Kor lenge er det igjen til du kan ta ein graviditetstest? Dette er berre så spennande! Endret 26. mars 2019 av Mirabella76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 26. mars 2019 Forfatter #348 Del Skrevet 26. mars 2019 Blir meir og meir på tuppa her. Hadde problem då eg pussa tenna mine i dag, fekk så utruleg mykje brekningar at noko magesyre kom opp. Så eg måtte berre gi opp den tannpussinga. I dag kjente eg sjefen sin parfyme då ho stod ute i gangen.... og den var kvalmande!! Både gleder meg og gruer meg til i morgo!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 26. mars 2019 #349 Del Skrevet 26. mars 2019 Så spennende og lovende! Er det offisiell testdato fra klinikken i morgen? Imponerende at du ikke har røket på en test allerede. Men det er jo greit å vente så man slipper sånne vanskelige tydetester. Krysser alt jeg har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 26. mars 2019 #350 Del Skrevet 26. mars 2019 Å, dette er spennende🙏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 26. mars 2019 #351 Del Skrevet 26. mars 2019 🤞😊🤞😊🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 26. mars 2019 Forfatter #352 Del Skrevet 26. mars 2019 6 timer siden, Albbas skrev: Så spennende og lovende! Er det offisiell testdato fra klinikken i morgen? Imponerende at du ikke har røket på en test allerede. Men det er jo greit å vente så man slipper sånne vanskelige tydetester. Krysser alt jeg har! Ja det er offisiell testdato i morgo. 😊 Eg tar igjen for mange år med alt for mange unødvendige testar... Eg er alltid veldig nervøs for resultatet og av redsel for negativt resultat er det aller enklaste å utsetja tidspunktet for test 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 26. mars 2019 Forfatter #353 Del Skrevet 26. mars 2019 5 timer siden, bondekone skrev: Å, dette er spennende🙏 Ja, det synest eg og 😉 nesten litt for spennande kanskje!! 🙏 3 timer siden, prøverpåny skrev: 🤞😊🤞😊🤞 Det gjer eg og!! Tusen takk for omtanken og støtten alle saman, det vert verkeleg satt pris på!!💜💜💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 26. mars 2019 #354 Del Skrevet 26. mars 2019 Dette virker lovende @Ysera, fy søren som jeg håper at dette går veien💗🤞💗🤞💗🤞!!! Jeg får en veldig god følelse av det du skriver, la det slå til og stemme🤞 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 27. mars 2019 Forfatter #355 Del Skrevet 27. mars 2019 Phew!! Då var ventetida over og det viser seg at eg igjen er GRAVID!!! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutta23 Skrevet 27. mars 2019 #356 Del Skrevet 27. mars 2019 Gratulere så mye 🙆♀️❤️håper det holder hele veien denne gangen 🙏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 27. mars 2019 #357 Del Skrevet 27. mars 2019 Gratulerer!!! ☺️ Det var en av de første tingene jeg tenkte på i dag morges faktisk 😗 Nyt at du akkurat nå er gravid 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 27. mars 2019 #358 Del Skrevet 27. mars 2019 Wow!!!! Gratulerer så mye ❤❤❤❤❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 27. mars 2019 #359 Del Skrevet 27. mars 2019 Gratulerer!!❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 27. mars 2019 #360 Del Skrevet 27. mars 2019 (endret) Hurra, og gratulerer så utruleg mykje med positiv test, Ysera! Ja, då var det ordentlege graviditetssymptom du har hatt, så du kjenner nok kroppen din ganske godt då. Eg håpar og kryssar alt eg har for at det går bra heile veien fram denne gangen, og at du får sjå minst eitt bankande hjerte på tidleg UL. No skal det endeleg bli din tur til å lykkast, Ysera! Endret 27. mars 2019 av Mirabella76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå