Gå til innhold

Avsluttet dagbok.


lille_myyy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, lille_myyy skrev:

Gratulerer så masse 👏🏼😀 Det er fantastisk og surrealistisk på samme tid 😂

Hm, de brukte kanskje et annet ord? Om de var monozygote eller dizygote? I tillegg gir det en indikasjon om de deler morkake og fostersekk, eller om de har hver sin av alt ☺️ Tror vi ikke skjønte helt hva hun mente da vi var på UL, derfor spurte vi selv om det var eneggede eller toeggede 😊 Hvor mange uker var du da dere fant ut at det var tvillinger? Har dere andre barn fra før?

Spennende tid fremmer for oss begge da 😀 Gøy å se de på UL 💕👶🏻👶🏻

 

Jeg er 14 + 1 i dag. 

Var 9+6 da jeg var på UL og fikk vite at det var tvillinger 😊 fikk se to blinkende hjerter på bamsemumsene ( de så hvertfall ut som bamsemums )😂❤  De lå på hver sin "vegg" men vet ikke om det har noe å si 🙈 

Jeg har et barn på 9år fra før 😊 Som gleder seg veeeeldig 😀 

Skal på første svangerskapskontroll neste uke, har vært hos legen før, men da pga sykmelding.. Har vært tom for energi og skikkelig kvalm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge er det vanligvis mellom tvillinger? Jeg mellom meg og min tvillingsøster er det 10 min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berlinerbolla
47 minutter siden, Marimba skrev:

Hvor lenge er det vanligvis mellom tvillinger? Jeg mellom meg og min tvillingsøster er det 10 min. 

Det varierer veldig. Jeg fødte vaginalt og det er 1 min mellom mine, andre i tvillinggruppa mi hadde et par timer mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, lille_myyy skrev:

Hihi, ja forstår hva du mener med bamsemums 🙊

Da har de nok hver sin fostersekk iallefall ☺️

Spennende tid fremover 💕 Så hyggelig for storebror og ha to små å passe 😍

Jeg håper de har det, men får vel vente til slutten av mai for å finne ut noe mer 😊 Skal snart på sydentur, men formen har blitt så myyye bedre siste uken. Nå begynner jeg snart 100% i jobb igjen 🙈 

Jeg opprettet nettopp en dagbok selv 😊 Greit å ha et sted å skrive 😊😊 Så jeg ikke kupper andre dagbøker 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med tvillinger på vei! :strix: Virkelig magisk og ganske utrolig å bære frem to liv 💕 Jeg er 30 uker på vei med mine toeggede jenter. Angående liv, så kjente jeg liv mye tidligere denne gangen. Allerede i uke 10 kjente jeg små, små bevegelser inni der. Nå buler magen både her og der når de beveger seg :fnise: Jeg er bare to cm høyere enn deg, men jeg har ikke blitt så stor som jeg trodde jeg kom til å bli. Faktisk kommenterer alle at jeg har så liten mage til å bær tvillinger (litt irriterende at all føler seg berettiget å kommentere magene til gravide!) Ellers er det noe som går igjen, de som har tvillinger selv, eller tvillinger i familien sier at det er en kjempe glede, og at det kommer til å gå så bra, mens de som er negativitet, og må fortelle hvor mye stress det kommer til å bli, er omtrent kun de som ikke selv har erfaringer med tvillinger. Så det velger jeg å se på som et godt tegn :) 

Ellers høres det lurt ut med sykemelding. Pass på det selv, det er en stor påkjenning for kroppen å bære frem to liv. Gleder meg til å følge deg videre! Så blir det spennende å se om du også venter to jenter på torsdag💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, lille_myyy skrev:

Tusen takk for et hyggelig innlegg 🤗 Og gratulerer så masse med dine to jenter i magen 😍 Føler meg virkelig heldig som får oppleve dette! Først var vi i sjokk mtp tvillinger, nå er det en glede og en fryd, og vi føler oss som sagt heldige 😊 Takk for oppmuntrende ord! 

Hvordan har ditt svangerskap vært? Har du vært mye dårlig?

Blir nok redusert/gradert sykmelding på meg fremover, men med litt forebyggende aspekt da jeg håper jeg kan være lengst mulig i jobb. Kanskje holder jeg ut lengre hvis jeg ikke sliter meg helt ut! ☺️

Tusen takk for det😄 Og masse lykke til på ultralyden. Kjenner igjen det lille stikket av bekymring. Det er jo ikke for ingenting at man tar disse kontrollene. Men jeg kjenner jo begge to flere ganger daglig, så det hjelper i hvert fall litt på. Du skal se at alt er som det skal😊

Har ikke vært så mye dårlig, var kvalm de første tre månedene. Men jeg har har vært mye sliten. Og nå når jeg er kommet til uke 30 så begynner jeg å slite med å få nok luft, og blir lett svimmel. Har også halsbrann stort sett hele dagen nå. Så jeg merker at det begynner å bli tungt. Men nå veier mine tilsammen mer enn storebroren gjorde når han ble født. Så det begynner jo å bli trangt🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, lille_myyy skrev:

Fant dagboka di nå, så nå skal jeg kose meg med litt lesing ☺️ Huff! Ikke godt når man har vært mye syk. Kan godt forstå at ting begynner å bli ekstra tungt nå. Tenker jeg skal nyte den fine formen jeg har akkurat nå, det blir vel tyngre 😳

Du har heldigvis ikke så lenge igjen nå da 😘

 

 

Alt så bra ut på UL heldigvis:) Og vi venter to jenter 👶🏼💗👶🏼 

Så koselig at du titter innom der☺️

Du får bare nyte det, men passe på å ta vare på deg selv og slappe mye av!

Gratulerer så mye med to jenter inni magen💕 

Anbefaler deg forresten Facebook-gruppen tvillingmødre 2018, hvis du ikke allerede er medlem😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen 👶🏼💗👶🏼

Må bare legge til et bilde av en av jentene, som var så fotogen i dag 😍 Hun andre var ikke like fotovillig i dag, og var bare i umulige stillinger slik at han ikke fikk tatt bilde av henne 🙈🙊

Endret av lille_myyy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så hærlig 😄 Hvor langt er du på vei nå😄 (dårlig hukommelse, leser flere dagbøker 🙈) 

Jeg greier nesten ikke å vente på UL ❤ Er på fredag, føles sååååå lenge til 🙈

Endret av Snart_mammatil2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...