Gå til innhold

Avsluttet dagbok.


lille_myyy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 12.2.2018 den 17.44, plastfolien skrev:

 

Endret av lille_myyy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, lille_myyy skrev:

Så gøy! Velkommen 😁

Har du også? Finner den ikke, men vært gøy å følge med 🤗

Ja, jeg har, den ligger i prøver-forumet. Venter med å flytte den til gravid-forumet før jeg er 12 uker :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt du tenker, tenkte jeg også! 

Tiden kommer til å fly avgårde etter uke 12! Jeg var jo nettopp der, og her og nå sitter jeg og ammer en 4 uker gammel gutt 😍 Sex går fint an både gjennom svangerskapet og etter! Er du i dårlig form, kan det være godt å bare klemme, kose, kysse og bare være nær 😊 Nå etter fødsel, har vi allerede hatt sex flere ganger. Må kanskje litt planlegging til, men det tåler man 😁 

Er helt utrolig hvor lite søvn man kan klare seg med, men ikke undervurder å sove og hvile når du kan! Ta deg mange blunder med god samvittighet under svangerskapet, og når baby kommer; SOV NÅR DEN SOVER 😂 

Senk skuldrene og bare ta ting som det kommer. Krysser fingrene for at du får et fint svangerskap ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg så igjen i det du skriver, t både prøving og graviditet er så altoppslukende. Hvordan er det mulig, liksom!? KG er jo en super plass å bruke for å få ut tanker! Gleder meg til å følge deg videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Akkurat det med god magefølelse og jinxing har jeg også tenkt sååå mange ganger! 

Håper formen bedrer seg, og at dagen går fort! Kjedelig å være på jobb når du er kvalm og ikke kan konsentrere deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med jinxing har jeg tenkt mye på også. Tenkt at "ahh, nå som vi har fortalt besteforeldre det blir det sikkert SA i morgen". Men har heldigvis sluppet unna enda :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, lille_myyy skrev:

5+0:

I dag er jeg i graviditetsuke 6 😁Statistikken er mer og mer på vårt lag for hver dag, og for hver uke som går. Men likevel en usikker tid, og jeg ser etter blod i trusa hver gang jeg går på do.... 🙄😅

Formen er forsåvidt grei. Jeg har fortsatt ømme bryst, er veldig trøtt og har hatt forkjølelse med tette bihuler og vond hals noen dager nå 🤒🤧 Det kan vel være uavhengig av graviditeten, men jeg bruker faktisk uhyre sjeldent å bli syk. Mulig immunforsvaret blir litt redusert når man er gravid?

Uansett, håper dere får en god helg 💐 

Leste et eller annet sted at man lettere blir dårlig når man er gravid :( 

Og du, å sjekke etter blod i trusa og på papiret gjør jeg fortsatt, 8+5. Så du er ikke alene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...