Gjest Betty Boop Skrevet 14. mars 2005 #21 Del Skrevet 14. mars 2005 Høres utrolig deilig ut med shopping' date=' særlig til de prisene. Mamma skal til Jordan med jobben i april, mulig jeg må be henne om å titte på ringer, hvis vi tørå overlate det til henne da...[/quote'] Hun har ikke mobil med kamera, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 14. mars 2005 #22 Del Skrevet 14. mars 2005 Jo, det erjo en god ide.Jeg vet hun har hatt trøbbel med å sende og motta bilder fra utlandet før.... får sjekke opp det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prikkeline Skrevet 14. mars 2005 Forfatter #23 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg hadde store planer om å sende bilde med mobilen nå når jeg var i midtøsten, men det fikk jeg ikke til. Jeg fikk sendt MMS når jeg var på flyplassen i Amsterdam, men da jeg kom til midtøsten fikk jeg bare opp beskjed om kommunikasjonssvikt. Ikke vet jeg, men det var utrolig irriterende å ikke kunne sende MMS når jeg hadde de kanonbildene. Så ikke stol hundre prosent på det. Send med et ark med noen bilder av ringer som moren de kan ha med seg i veska - det hadde jeg med meg og viste til gullsmeden slik at han visste hva jeg var ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 14. mars 2005 #24 Del Skrevet 14. mars 2005 Hvordan var utvalget der nede da? Vi er på jakt etter ringer i hvitt gul, muligens børstet, gjerenei litt moderne design... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 14. mars 2005 #25 Del Skrevet 14. mars 2005 Er litt treig jeg,, men gratulerer så mye med bryllupg og dagbok.. blir spennede å følge deg i tiden fremover.. virker som du har det meste i boks.. så langt har ikke jeg kommet men..(er jo en stundt igjen til mitt bryllup da). Misunner deg litt for denne turen din må jeg si., det høres bare kjempe-deilig ut.. og moro å være på handletur i utlandet og bruke masse peng :-) liker det jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prikkeline Skrevet 14. mars 2005 Forfatter #26 Del Skrevet 14. mars 2005 Hvordan var utvalget der nede da? Vi er på jakt etter ringer i hvitt gul' date=' muligens børstet, gjerenei litt moderne design...[/quote'] Utvalget var bra - man kunne får det meste. De hadde både børstet gull, hvitt gull, rødt gull, vanlige standard gifteringer og i det hele tatt. Jeg hadde med meg et ark der jeg hadde printet ut bilder av diverse ringer jeg hadde funnet på nettet. Den ene gullsmedbutikken ville gjerne kopiere arket for å lage tilsvarende ringer til kommende kunder. Med andre ord, de kopiere kjent design og lager dessuten det meste på bestilling. De måtte blant annet lage ringen til sambo fordi jeg ville ha den litt bredere enn det de hadde inne i butikken - jeg bestilte ringen lørdag og den var ferdig mandag. Kjapt levert synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 14. mars 2005 #27 Del Skrevet 14. mars 2005 Spennede! Skal nok prøve å få mamma til å gjøre et varp der nede ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 14. mars 2005 #28 Del Skrevet 14. mars 2005 så moro da prikkeline! vi har også tenkt på å få laget ringene våres i utlandet. (dit vi skal på ferie i sommer). de er kjempeflinke. skal ta med meg noen ideer herifra, samt fortelle dem hva vi vil ha..så lager de nok noe fint til oss,, særlig dyrt er det heller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prikkeline Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #29 Del Skrevet 30. mars 2005 jajajaja Ikke min uke dette nei. :-? Problem nummer 1: Har lenge følt at vi har hatt god kontroll og har vært tidlig ute med det meste. Jeg bestilte blant annet frisørtimen i fjor i Juli, dvs 1 år i forveien. Jeg fikk beskjed om at de ville bestemme seg rundt juletider når det gjelder ferie og sånt, så da ville jeg få nærmere beskjed om de kunne vere frisøren min bryllupsdagen. Nå er vi snart i april og derfor gikk jeg utifra at dette var i boks, men nei........... I går ringte frisøren og sa at hun skulle ha ferie denne dagen og hun andre frisøren var veldig usikker, så det var like greit å bare avlyse timen. Syntes det var en smule seint å komme dinglende med denne beskjeden spør du meg. Jippi. Jeg bor ikke på verdens største plass og vi har en frisør til som for tiden har permisjon men har en vikar som er syk hele tiden. Ikke vet jeg noe om denne vikaren heller. Så vet jeg om en annen frisør som har bostedsadresse her men studerer for tiden et annet sted, så jeg ringte henne. Hun er kjempeflink. Hun har jo hverken utstyr eller lokaler her hjemme, men skulle tenke på det og se hva hun eventuelt kan få til. (krysser fingre og tær) . Hvis hun ikke vil eller kan, så har jeg et lite problem. Da må jeg til frisør i en annen by og det er et stykke unna - tar 1 time å kjøre dit og ca 45 minutter derfra tilbake til kirken. Ikke all verden kanskje men likevel ikke inkludert i mine planer. Ikke vet jeg noe om hvem jeg skulle spurt der heller og nå er vi jo som sagt snart i april og ikke vet jeg om det finnes ledige frisører denne dagen der heller. (er jo så lur å gifter meg i høgsesongen, når alle andre gifter seg også). Problem nummer 2: Sambo fikk i oppgave å skaffe bil. Vi hadde allerede sett oss ut bilen og sambo ringte i kveld. Han mannen skulle gjerne kjørt oss i bilen sin, men den skulle desvere selges, og de fleste han kjente med gamle flotte biler hadde solgt eller skulle selge bilene sine i løpet av våren. Festlig. Jeg bor på en plass med rimelig mange amcar- og veteranbilentusiaster, så jeg trodde aldri at dette skulle bli et problem. Vi har heldigvis to alternativer igjen, men hvis ingen av de kan.........da begynner jeg å stresse. Har ikke lyst å leige inn bil fra en plass langt borte, for da blir det plutselig veldig mye dyrere enn vi hadde tenkt. ååååååååååååå så irriterende. Men men ..vi får holde roen og ha is i magen.....det ordner seg nok. Ellers er været strålende og trimlysten er sånn halveis. Har gått 1 mil i dag og 5 km i går. Har planer om minst 5 km i morgen, så får vi se hvor spreke vi blir. Må komme litt i form etter påskegodtet tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 30. mars 2005 #30 Del Skrevet 30. mars 2005 Uff så kjedelig... Men jeg håper virkelig alt ordner seg!!! Skal krysse alle fingre, og venter spent på å høre nytt! Ellers var det jo bra at dere utover dette har hatt en fiiin påske! :-) Og, godt å se deg her igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prikkeline Skrevet 12. mai 2005 Forfatter #31 Del Skrevet 12. mai 2005 No er det jammen lenge siden jeg har skrevet i dagboka. Jeg har iallefall løyst ett problem, og det er frisøren. Bra at jeg slapp å reise 1 time for å ordne håret iallfall. Skyss fra kirka er enda ikke ordnet. Har liksom utsatt å ringe. Hater egentlig å ringe, det er et kjempetiltak av en eller anna grunn. Men det er jo egentlig berre å ta opp røret og ringe litt rundt. Det er 2 mnd igjen og følgende er i boks: - Kirke, prest, - frisør - toastmaster - invitasjoner - sanghefteframside - hotell, overnatting, - barnepass til ungane - kjole, undertøy, smykke, sko, slør - sjakett - brudepikekjole + sko - bunader til gutta + sko til de - musikk til kvelden - sanger i kirka - pakkeopnere - noen av kakebakerne - bryllupskaka og menyen - blomsterbuketten + knappehullsblomst + brudepikebukett. Dette er ikke helt i boks: - Mangler fortsatt en del som kan bake kake fristen for å svare er ikke ute enda, så vi vet enda ikke hvor mange som kommer - bordplassering - skyss fra kirka - har ikke bestemt salmer og inn- og utgangsmusikk - har ikke snakket med presten eller organisten - har ikke hatt samtale med fotografen (skal ha siste uka) - må også snakke med blomsterhandleren minst en gang til Kommer ikke på noe mer akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 12. mai 2005 #32 Del Skrevet 12. mai 2005 Syns det ser ut som dere er bra i rute!!! Vi gifter oss to uker etter dere, så sammenligner litt da... Det er jo enda leeenge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prikkeline Skrevet 13. mai 2005 Forfatter #33 Del Skrevet 13. mai 2005 Syns det ser ut som dere er bra i rute!!! Vi gifter oss to uker etter dere, så sammenligner litt da... Det er jo enda leeenge igjen jada, goood tid, så egentlig er jeg ikke særlig stressa..... men lurer på hvor stressa jeg er siste uka :-) men jeg føler egentlig at det er da man må ordne resten slik at alt er klart til den store dagen. Tror faktisk det ikke har gått opp for meg enda at det er faktisk bare 2 mnd igjen (for tross alt er det jo ikke sååå lenge til, med tanke på hvor lenge jeg/vi har ventet på denne dagen) - men fortsatt er den langt der fremme i det fjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå