AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #261 Skrevet 14. februar 2018 Dusjer hver dag så og si. Har jeg fri kan jeg gå en dag uten å dusje og dusjer først neste dag før jobb. Idag feks dusjer jeg ikke før jobb, men dusjet Kl halv 12 i går kveld. Dusjer hver morgen når jeg skal på jobb. Har med velfølelse å gjøre. Hadde jeg gått flere dager uten hadde jeg ikke følt meg spesielt vel, noe som er viktig for selvfølelsen min hvertfall. Anonymkode: 7906c...1db
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #262 Skrevet 14. februar 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: La meg bare spørre undrende: hvorfor har folk behov for å "tvinge" andre til å skrubbe seg med såpe hver dag, når man strengt tatt ikke sniffer på dem nedentil likevel??......eller er det noe jeg ikke vet om her??? *Setter opp overvåkningskamera på natta* Anonymkode: 10aba...0de Trenger ikke sniffe folk i skrittet for å kjenne den sure eimen av uvasket glufse og tissefant på buss, trikk og felles kontor. Anonymkode: 655e4...2c5 1
Mippi Skrevet 14. februar 2018 #263 Skrevet 14. februar 2018 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke for alle. Overdreven vask av underlivet fører til større/hurtigere produksjon av bakterier som lukter. F.eks er ikke det å bruke intimsåpe bra for bateriefloraen og fører ofte til at problem med lukt blir større i lengden. Det kan også være grunnen til at de som vasker seg sjeldnere ikke opplever at de lukter etter kort tid. Man blir vant til at man trenger såpen, og føler seg som flere nevner kun fresh når man nettopp har vasket seg med såpe eller brukt intimserviett. Men det skal ikke lukte surt og død av et friskt underliv selv om det ikke er vasket i løpet av de siste 8 timene. Alle dere som synes det er grusomt ekkelt, hva er det helt konkret dere reagerer på? For hvordan skader det andre mener dere om man går litt mer enn et døgn mellom hver vask? Hvordan tror dere det var før i tiden når mennesker sjelden vasket seg "skikkelig", men bare med klut hver dag, og for guds skyld ikke med såpe i underlivet? Anonymkode: 85913...eb3 Det var vanlig å lukte litt før. Har snakket med begge bestemødre mine om dette da de har reagert på hygienehysteriet vi unge har i dag. Før luktet mannfolk litt svette f.eks. Helt normalt! Klær ble brukt lengre før vask. Hvorfor lukter gamle folk gammelt? Jo, fordi de ikke vasker seg selv eller klærne like godt som vi yngre gjør. Og ikke minst; man hadde stort sett ikke oralsex. Jeg har vært med menn som mener at de er rene nok til oralsex på kvelden hvis de dusjet før jobb samme dag. Det lukter ikke når man står ved siden av hverandre og kler av hverandre nødvendigvis. Men så skal man ned med nesa i underlivet og det hele føles vemmelig pga lukten. Synes jeg. Og det mentale bildet jeg har av bæsjerester i rumpa (selv om papiret er rent betyr ikke det at det ikke er rester med bæsj igjen, selv om det bare er bittelitt. Man må få rengjort med rennende vann), svette baller og svett mellomkjøtt, smegma- og urinrester under forhuden. Alt dette som har godtgjort seg i 37-40 grader i mange mange timer. Neitakk!!! Trodde det var normal respekt overfor partner å dusje før man forventer oralsex. Også med såpe! Men jeg innrømmer at jeg er sensitiv for lukter og smak når det kommer til oralsex. Når jeg leser her blir jeg kvalm av vanene til enkelte og tenker at deres hygiene hadde satt store begrensninger for hva jeg ville kunne gjort med dem hvis jeg skulle hatt sex med dem. Å ha en egen klut som man "vasker" underlivet sitt med FLERE ganger? Som man bare smører møkka, urinen, svetten, smegmaen og bakteriene rundt med i underlivet og så vrenger opp og bruker igjen dagen etter -når bakteriene har grodd seg gode og feite og formert seg i fukten i kluten på et varmt bad til neste dag? Fy f*** så kvalmt!! Nå er jeg fra byen, så har kanskje noe med saken å gjøre. Datet en fyr fra landet som ikke dusjet hver dag. Han brukte klut. Samme klut flere dager... Men ikke de dagene vi var sammen for-å-si-det-sånn. "Er normalt med litt lukt da, det er kroppslige naturlige lukter" sa han. Joda, men hvorfor, når det ikke trenger å være slik? Og når det er såå utrolig enkelt å fikse det? Endret 14. februar 2018 av Mippi 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #264 Skrevet 14. februar 2018 Underlig å lese at noen mener det er tilstrekkelig å vaske seg kun med vann, og ikke bruker såpe. Pusser dere tennene uten å bruke tannkrem? Vasker dere hendene uten å bruke såpe? Og tror dere blir rene? I løpet av en dag går vi på toalettet mange ganger, og vi svetter. Selvfølgelig er vi ikke rene på slutten av dagen. Da er det ikke nok bare å plaske på litt vann, uten å bruke såpe. Det finnes mange milde såper som de med sensitiv hud kan benytte. Anonymkode: 1e607...209 1
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 14. februar 2018 #265 Skrevet 14. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Underlig å lese at noen mener det er tilstrekkelig å vaske seg kun med vann, og ikke bruker såpe. Pusser dere tennene uten å bruke tannkrem? Vasker dere hendene uten å bruke såpe? Og tror dere blir rene? I løpet av en dag går vi på toalettet mange ganger, og vi svetter. Selvfølgelig er vi ikke rene på slutten av dagen. Da er det ikke nok bare å plaske på litt vann, uten å bruke såpe. Det finnes mange milde såper som de med sensitiv hud kan benytte. Anonymkode: 1e607...209 Noen er veldig sensitive i underlivet. Derfor vasker jeg meg med såpe når jeg dusjer og ellers med vann. Ellers blir jeg sår.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #266 Skrevet 14. februar 2018 Dere er kunnskapsløse Anonymkode: ee539...6e6 3
Loolzki Skrevet 14. februar 2018 #267 Skrevet 14. februar 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Bruker da vann på papir etter tørk ja, og deretter tørt papir igjen. Våtservietter bruker jeg sjeldent da jeg ikke tåler det så godt, men må ha i vesken når jeg er på "langtur". Jeg slet med sår ræv og begynte å vaske rompa etter hver drittjobb, og aldri slitt med det siden. Skal jeg bare tisse så bare tørker jeg selvfølgelig. Du vet jo at du kan faktisk gjøre klar papir med vann hvis du vet du må drite. Går du hele dagen med bæsj i ræva du da? Selvom du tørker deg er det ikke reint før du har dratt over med vann. Tørker du bare av bæsjen om du får dritt på handa di og?? Yuuuk.. Anonymkode: 94a73...2c8 Går du hele dagen med bæsj i ræva du da? Hvilke land har du vokst opp i (retorisk spørsmål, ikke svar), du som tror at vann er sterilt? Du drar jo bære bæsjen utover, akkurat som med tørt papir. Neei, her i gården brukes det antibac. Først tørkes det med tørt eller vått papir (etter preferanse) også er siste tørk er med en skvett antibac. 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #268 Skrevet 14. februar 2018 18 minutter siden, Loolzki skrev: Går du hele dagen med bæsj i ræva du da? Hvilke land har du vokst opp i (retorisk spørsmål, ikke svar), du som tror at vann er sterilt? Du drar jo bære bæsjen utover, akkurat som med tørt papir. Neei, her i gården brukes det antibac. Først tørkes det med tørt eller vått papir (etter preferanse) også er siste tørk er med en skvett antibac. Uff, så nasty folk er. Jeg klorer rumpehullet mitt etter (og gjerne imellom) dobesøk. Ingenting er så deilig som et nykloret, lyst og fint rumpehull. Alt for å ikke ha spor etter noen som helst bakterier på kroppen<3 Anonymkode: 19675...18f 6
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #269 Skrevet 14. februar 2018 34 minutter siden, Loolzki said: Går du hele dagen med bæsj i ræva du da? Hvilke land har du vokst opp i (retorisk spørsmål, ikke svar), du som tror at vann er sterilt? Du drar jo bære bæsjen utover, akkurat som med tørt papir. Neei, her i gården brukes det antibac. Først tørkes det med tørt eller vått papir (etter preferanse) også er siste tørk er med en skvett antibac. Dette er for dårlig. Det du bør gjøre er å hyre inn et skadedyrutrydder-firma som kan spraye ræva di når du har vært på do. Anonymkode: b6626...59e 8
Loolzki Skrevet 14. februar 2018 #270 Skrevet 14. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er for dårlig. Det du bør gjøre er å hyre inn et skadedyrutrydder-firma som kan spraye ræva di når du har vært på do. Anonymkode: b6626...59e Det var jo brilliant, takk for tipset, dette må undersøkes nærmere 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #271 Skrevet 14. februar 2018 dere er kunnskapsløse. Anonymkode: 1c9a3...585
Djungelvrål Skrevet 14. februar 2018 #272 Skrevet 14. februar 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke for alle. Overdreven vask av underlivet fører til større/hurtigere produksjon av bakterier som lukter. F.eks er ikke det å bruke intimsåpe bra for bateriefloraen og fører ofte til at problem med lukt blir større i lengden. Det kan også være grunnen til at de som vasker seg sjeldnere ikke opplever at de lukter etter kort tid. Man blir vant til at man trenger såpen, og føler seg som flere nevner kun fresh når man nettopp har vasket seg med såpe eller brukt intimserviett. Men det skal ikke lukte surt og død av et friskt underliv selv om det ikke er vasket i løpet av de siste 8 timene. Alle dere som synes det er grusomt ekkelt, hva er det helt konkret dere reagerer på? For hvordan skader det andre mener dere om man går litt mer enn et døgn mellom hver vask? Hvordan tror dere det var før i tiden når mennesker sjelden vasket seg "skikkelig", men bare med klut hver dag, og for guds skyld ikke med såpe i underlivet? Anonymkode: 85913...eb3 Har jeg skrevet at det lukter surt og død? Det er IKKE overdrevent å vaske undetlivet sitt daglig! Vi lever ikke på 1800 tallet. 1
Djungelvrål Skrevet 14. februar 2018 #273 Skrevet 14. februar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Underlig å lese at noen mener det er tilstrekkelig å vaske seg kun med vann, og ikke bruker såpe. Pusser dere tennene uten å bruke tannkrem? Vasker dere hendene uten å bruke såpe? Og tror dere blir rene? I løpet av en dag går vi på toalettet mange ganger, og vi svetter. Selvfølgelig er vi ikke rene på slutten av dagen. Da er det ikke nok bare å plaske på litt vann, uten å bruke såpe. Det finnes mange milde såper som de med sensitiv hud kan benytte. Anonymkode: 1e607...209 Skjønner heller ikke dette. Underlivet er det skitneste på hele kroppen og IKKE bruke såpe? Helt utenkelig for meg
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #274 Skrevet 14. februar 2018 6 hours ago, AnonymBruker said: Underlig å lese at noen mener det er tilstrekkelig å vaske seg kun med vann, og ikke bruker såpe. Pusser dere tennene uten å bruke tannkrem? Vasker dere hendene uten å bruke såpe? Og tror dere blir rene? I løpet av en dag går vi på toalettet mange ganger, og vi svetter. Selvfølgelig er vi ikke rene på slutten av dagen. Da er det ikke nok bare å plaske på litt vann, uten å bruke såpe. Det finnes mange milde såper som de med sensitiv hud kan benytte. Anonymkode: 1e607...209 Tennene og munnen er et annet mijø enn rumpa. Du bruker vel ikke underlivssåpe i munnen? De to kan ikke sammenlignes Anonymkode: 0a973...597 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #275 Skrevet 14. februar 2018 4 timer siden, Peonjenta skrev: Skjønner heller ikke dette. Underlivet er det skitneste på hele kroppen og IKKE bruke såpe? Helt utenkelig for meg Leste du det jeg skrev, overdreven vask av underlivet gjør det skitnere. Å bruke såpe mellom kjønnsleppene, på slimhinnene stimulerer bakteriproduksjonen og fører til mer lukt og utflod, selv om det er intimsåpe. Da er det bedre å bruke en naturlig olje. "Glufsa" mi er med vask av vann (hver dag) er nok renere enn munnen min. @Mippi jeg vet ikke om du rettet svaret ditt mot meg da du siterte meg, men jeg er jo enig med deg på de fleste punktene. Å forvente oralsex uten å være ren og relativt fresh er usexy. Men å vaske underlivet så det lukter såpe fører som sagt ofte til mer utflod. Å skylle bort utflod og smegma med vann og håndtere det/den med vann gjør et friskt underliv fresht igjen. Jeg synes rent underliv, nyvasket med kun vann smaker søtt og deilig. Et som smaker såpe er ... ja jeg liker ikke å slikke såpe. Anonymkode: 85913...eb3 4
Djungelvrål Skrevet 14. februar 2018 #276 Skrevet 14. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Leste du det jeg skrev, overdreven vask av underlivet gjør det skitnere. Å bruke såpe mellom kjønnsleppene, på slimhinnene stimulerer bakteriproduksjonen og fører til mer lukt og utflod, selv om det er intimsåpe. Da er det bedre å bruke en naturlig olje. "Glufsa" mi er med vask av vann (hver dag) er nok renere enn munnen min. @Mippi jeg vet ikke om du rettet svaret ditt mot meg da du siterte meg, men jeg er jo enig med deg på de fleste punktene. Å forvente oralsex uten å være ren og relativt fresh er usexy. Men å vaske underlivet så det lukter såpe fører som sagt ofte til mer utflod. Å skylle bort utflod og smegma med vann og håndtere det/den med vann gjør et friskt underliv fresht igjen. Jeg synes rent underliv, nyvasket med kun vann smaker søtt og deilig. Et som smaker såpe er ... ja jeg liker ikke å slikke såpe. Anonymkode: 85913...eb3 Skyller du ikke bort såpa? 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #277 Skrevet 14. februar 2018 Akkurat nå, Peonjenta skrev: Skyller du ikke bort såpa? Jeg bruker som sagt ikke såpe i underlivet. Å bruke såpe mellom rumpeballene forstår jeg. Men i underlivet og mellom kjønnsleppene, æsj. Er ikke rart dere får ekle underliv hvis dere trigger systemet med å skylle bort alt av bakterier hele tiden. Da må kroppen stadig jobbe hardt for å få opp igjen bakteriebalansen. Og på sikt får du et mer aktivt system. Jeg har vært med jenter og gutter som bruker intimsåpe, og joda de skyller det bort, men det lukter og smaker såpe. Jeg vil smake friskt og søtt kjønn. Anonymkode: 85913...eb3 3
Djungelvrål Skrevet 14. februar 2018 #278 Skrevet 14. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg bruker som sagt ikke såpe i underlivet. Å bruke såpe mellom rumpeballene forstår jeg. Men i underlivet og mellom kjønnsleppene, æsj. Er ikke rart dere får ekle underliv hvis dere trigger systemet med å skylle bort alt av bakterier hele tiden. Da må kroppen stadig jobbe hardt for å få opp igjen bakteriebalansen. Og på sikt får du et mer aktivt system. Jeg har vært med jenter og gutter som bruker intimsåpe, og joda de skyller det bort, men det lukter og smaker såpe. Jeg vil smake friskt og søtt kjønn. Anonymkode: 85913...eb3 Alle bakteriene klarer man nok aldri å vaske bort med vanlig såpe gitt. Underlivssåpen jeg bruker er dessuten såpefri dvs, inneholder ikke sls. 1
Mippi Skrevet 14. februar 2018 #279 Skrevet 14. februar 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker som sagt ikke såpe i underlivet. Å bruke såpe mellom rumpeballene forstår jeg. Men i underlivet og mellom kjønnsleppene, æsj. Er ikke rart dere får ekle underliv hvis dere trigger systemet med å skylle bort alt av bakterier hele tiden. Da må kroppen stadig jobbe hardt for å få opp igjen bakteriebalansen. Og på sikt får du et mer aktivt system. Jeg har vært med jenter og gutter som bruker intimsåpe, og joda de skyller det bort, men det lukter og smaker såpe. Jeg vil smake friskt og søtt kjønn. Anonymkode: 85913...eb3 Har ikke problemer med at det smaker såpe av musa mi. Har aldri opplevd at det har smakt såpe av partnerne mine heller. Man skyller jo godt, ellers er poenget borte... Men det hadde vært tusen ganger bedre enn at det lukter kuk. Søt kuk-lukt har jeg aldri vært borti. Kuk er kuk, det lukter udigg når den er uvasket. Kanskje jeg har vært med andre menn enn deg, eller kanskje vi oppfatter lukt og smak forskjellig. Og selv om jeg vasker med såpe har jeg aldri hatt problemer med surt underliv eller økt utflod heller. Jeg synes bare det forandrer seg til å lukte underliv ut over dagen. Og jeg liker ikke underlivslukt på hverken menn eller kvinner. Utflod har jeg bare når jeg bæsjer og trykker ned i underlivet. Da kommer det ut et par dråper sikkert. Trusene mine er alltid tørre og uten hvite spor som jeg hører andre jenter sliter med (vet det er normalt). Når jeg fingrer meg selv er utfloden inni musa glatt og fin og lukter, vel, som du sier, søtlig. Før det blander seg med sekretet som dannes når man er kåt og det blir enda søtere. Så musa er fin inni den. Så du har kanskje rett i at et underliv oppfattes som søtt. Men! Det er jo inni. At du ikke vasker med såpe der du utskiller smegma, svette og urin, det kan umulig lukte søtt? Og hvis det lukter søtt hos deg, så er du heldig. Smegma, svette og urin som har godtgjort seg i et varmt underliv i mange timer lukter ikke søtt hos de fleste. Jeg er som man skjønner dame, og vi går ofte på do sammen. De venninnene som skryter av å ha så herlig såpefritt underliv lukter stramt når de tar av trusa, alle som en. Synes jeg. Men vi er alle forskjellige. Hun ene fikk meg faktisk til å se og evaluere utfloden hennes. Jotakk skal du ha! Ble ikke akkurat mer lesbisk... Såpe til folket!!
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2018 #280 Skrevet 14. februar 2018 Smake søtt faktisk.. Det smaker litt mer salt enn søtt. Lukter lite. Men ta en finger oppi skjeden og ut igjen skal det lukte svakt av friske epler 😊 Anonymkode: 94a73...2c8 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå